poezii v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ a învăța să dialoghezi cu sine sau cum să faci o breșă într-un zid interior
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2008-05-01 | |
O seara de vara.. Pe cer mii de stele nenumarate, in minte multe ganduri ascunse.... o frumoasa idila, intr-o mica idee. Am putea sa ascultam o poveste. Oare veti putea avea atata rabdare cat sa o auziti, sau v-ati putea abtine ca sa n-o interpretati? Dar, pana cand?
Undeva, departe de lume , candva, cineva, obisnuia sa rataceasca printre ai sai,... Dupa o nesfarsita plimbare , am ajuns in sfarsit acasa, unde ca de obicei, stateam pana tarziu si priveam... Dar acum, stau si privesc un trandafir ce sta in asteptarea mea. Probabil, l-o fi uitat cineva. Dar e atat de frumos. Cred ca-l voi pastra printre amintiri. Inainte de a rataci printre vise, ma intreb totusi: oare cine l-ar fi putut lasa in intampinarea mea? Plecata in cautarea altor idei incep a scrie in jurnal: “O atat de frumoasa floare ,/ Mi-a intampinat visele / Un pas atat de grabit /Le-a adus inspirarea.../ Si, ma intorc absorbita de ganduri, si ma intreb totusi: Oare cine putea fi?” As colinda strazile pustii intreaga noapte , as incepe a numara stelele, dar, incepe sa ploua. Ajung in acelasi loc , unde viata e mai frumoasa cu evenimentele din ziua de ieri. Pe strada mii de petale rosii m-asteapta sa le urmez, si nici chiar vantul, n-a incercat sa le spulbere. Cred ca de acolo, din locul tau l-ai rugat ca macar acum sa fie de partea ta!... Insa, cu ploaia,... cu ea e altceva! Pasii ma-ndreapta spre jurnalul parasit , pe piatra rece si nu pot sa nu observ,.... o mica luminita m-ajuta sa citesc: “Din intuneric am trimis,/ O floare pentru alta floare/ Mi-am implinit un vis/ De ce nu pot fi fericit?/ Tot ce citesc ,ma incanta, si ca raspuns las o foaie pe care am scris: “ Plimba-te de mana c-un ideal,/ Te-ar face mai fericit decat as reusi eu,/ Si intamplarea ar fi mai frumoasa/ Caci m-ai simti atat de departe / Chiar daca as fi langa tine,/ Dulce idee,..../ Dac-ar fi fost mult mai devreme,/ Sau poate mult mai tarziu...” Povestea e poveste .Ce mult imi place s-o citesc.,.... poate ar fi trebuit s-o continui,...sau ,poate ca nu...., dar, totusi,mai sunt atatea seri din lunile de vara...
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate