poezii v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ a învăța să dialoghezi cu sine sau cum să faci o breșă într-un zid interior
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2007-11-14 | |
* Dacă scopul este vag, conștiința este slabă, voința este moale, puterea nu există, cuvântul nu este perceput.
* Lucrurile se petrec în planurile mental și fizic, planuri complementare. Această dualitate este slabă fără scop. Mental=Determinat Fizic=Dotat pentru efort, sunt necesare exerciții. Creșterea este un exercițiu(copil, adolescent, matur) moștenit care se desfășoară de la sine, sunt etape de acumulare dăruite. Darurile pot fi sporite, căpătând voință pentru a face eforturi întru creșterea puterii. Care este vectorul care dă continuitate acestui exercițiu? Curiozitatea de copil, învățarea pentru adolescent, responsabilitatea maturului. Un copil care nu este curios este ca o plantă neroditoare, fără semințe. Un matur fără responsabilitate este ca o buruiană. Nimeni nu-i va culege semințele, decât vântul, sunt nefolositoare. * "Toate la timpul lor". * Mentalul să se păzească de parazitarea lui prin atracții diferite care-l încarcă până la opacitate și pierderea scopului. Are, totuși, o capacitate limitată de pătrundere spirituală. Fizicului să i se asigure sănătate. "Mens sana in corpore sano". * Calitățile mental- fizic au o componentă moștenită și una a propriei trăiri, viețuiri. Oricât de slabe ar fi aceste calități moștenite, ele se compensează prin eforturi de dezvoltare ulterioare. * Deducem că răsplata (Cuvântul) este câștigată după trecerea dincolo. * Importante sunt puterile obținute până atunci.
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate