poezii v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ poți să-mi intri în inimă, nu vei citi aceeași carte
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2007-11-12 | |
* Finețea undelor electromagnetice presupune frecvențe punctuale diferite pentru fiecare calitate a semnalului la emițător, precum și capacitatea receptorului de a distinge
și reda spre transformare vizuală și/sau auditivă==impulsu-ri diferite valoric în cadrul frecvențelor folosite==atmosfera constituie/admite o plajă de frecvențe care se manifestă vizibil în cazul perturbațiilor(vânt, furtună, uragan,etc) * Omul se antrenează pentru a recepta mai multe impulsuri, frecvențe și a le descifra corect. * Dacă se suprapun mai multe tipuri de frecvență, impulsurile fiind puternice, mesajele cuprinse în manifestările atmosferice sunt neinteligibile dar cu efecte în plan fizic foarte vizibile==posibilitatea de a crea receptori capabili să separe frecvențele==înlăturarea efectelor fizice la dorință, dacă sunt nocive și posibilitatea de a descifra mesajele. * Tipul înalt de energie al vânturilor presupune o distanță relativ mică a emițătorilor==posibilitatea cunoașterii emițătorilor. * Această probabilitate va trebui să înfrunte legile hazardului pentru că aceste unde de energie își modifică pe traseu direcția în funcție de obstacolele întâlnite, preluând astfel alte tipuri de impulsuri și cedând o parte din propriile impulsuri. * Rezultă neclaritatea mesajului inițial, parazitarea acestuia. Dubiul că mesajul este parazitat aduce concluzia că poate fi direct tradus== care este calitatea care împiedică aceasta: lipsa interesului acumulat? care determină pierderea acestei calități? degradarea receptorului? Permanența mesajului inițial, același care duce la saturare și deci, este cunoscut, dar prin trecerea timpului nu se mai știe care este acel mesaj? Este posibil ca acest mesaj să fi devenit asfel lege universală? Cert este că astăzi, acesta trece pe lângă noi, fără a socoti că trebuie descifrat. * Dacă este mesaj ființial (care naște), cercetarea lui poate conduce la ispita des-ființării, a modificării după bunul plac. Nu știm dacă acest fapt este interzis. Dar mesajul înseamnă comunicare, cui se adresează? cu cine comunică ? * Bănuim că este mesaj, deci percepem, nu înțelegem. Suntem în afara comunicării. * Precepte ortodoxe spun că iubirea este starea comunicării infinite. Deci, o anumită frecvență este pentru starea de iubire, unde sunt posibile și se manifestă impulsurile care alcătuiesc mesajele virtuale și nu numai. * Evităm pe cât se poate apelul la religie, dar ce ne rămâne? * Dacă totul este creat de Cuvânt, existența noastră s-a complicat teribil de-alungul vremii. Avem necesități și apelăm la cuvânt, dar le satisfacem după eforturi fizice și nu numai. * Energia se poate transmite focalizat de la emițător la receptor sau radial, în jurul emițătorului, nedirijată, în formă de aură. * Suportul pe care se deplasează energia ? * Energia cedată și primită== de ce se epuizează ?fiind conținută (acumulată), slăbește. Puterea de menținere/acumulare = îmbătrânire= moarte== Viața înseamnă energie acumulată/menținută. * Gravitația este putere de atracție. * Frumusețea, originalitatea, mirosuri, gusturi atrag sau resping. Presupunem că este vorba de energie cu impulsuri în plaje de anumite frecvențe. * Resursele de energie sunt și se găsesc înmagazinate în cele mai variate forme și la îndemână.Nimic nu este întâmplător. Absolut totul este energie care într-un fel sau altul poate fi eliberată în folosul nostru. Ce punem în loc ? * Epuizarea resurselor de energie duce la dispariția viului. Dar energia nu dispare, se transformă. Și cui folosește? Viața este o arhitectură în pas cu moda? apare și dispare în acest mod? * Energia creează mecanismele proprii de consumare.
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate