poezii v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ a învăța să dialoghezi cu sine sau cum să faci o breșă într-un zid interior
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2007-08-11 | |
1.Putem nărui lumea încercând s-o construim din minusuri, o putem împietri într-un timp mort încercând s-o construim din sensuri goale și îi putem da un trend ascendent clădind în fiecare individ pozitivități de țeluri, cu plusurile actelor trăirii și gândirii dizolvând minusuri – acte degenerând în depresii, idiosincrazii față de evoluție și progres.
2.Visul, carnea purificată a ființei, s-a desprins din noi încarnat într-o nouă lume. Omul fără vise și-a divizat viața în colonii ale neființei. Omul ce-și creează o lume de entități spectre revărsând oceane de vise peste realul anost, evoluează hiperbolic pe asimptota dorințelor împlinite. 3.Noaptea ne asimilează umbrele reorientând moartea din neființă spre întuneric ; își scrie odiseea apusului de soare în noi, pictează din realul întors spre vis spectre irizând întuneric și creează din ființa îndoliată poeme – apologii ale negrului. 4.Ascunsă-n umbra omului, moartea s-a desprins din noi, reorientând viața omului ca un vector de la 0 spre nemurire. Ascunsă printre complexe de inferioritate și obsesii, umbra se desprinde – ca o hologramă destrămată de eșecuri – de cei care acceptă soarele să se circumscrie conturului de negativități – păienjeniș de temeri. 5.Vreau să strâng în corolele ghilimelelor esența filozofică a tuturor scrierilor și s-o împart în infinite maxime, să cultiv principiile idealurilor prime. 6.Binele să-mi fie medicul ce-mi operează ființa interioară, să caut rădăcina vie a răspunsurilor printre simulacre, să-mi purific carnea cu zborul ideii de puritate, cu raiul în echivalențe, iar noul eu să dezlege toate întrebările, să treacă prin zidul lor dur. 7.Omul este o întrebare de dimensiunea unei planete, care durează o eternitate. 8.Bunătatea este o lentilă care focalizează toate calitățile, cu inocența unui vis. 9.Orgia – furtună de simțuri dezechilibrate, răscoală macabră a instinctelor sclave față de aristocrația controlului de sine echilibrat. 10.Absurdul își găsește în moarte justificarea logică și în iubire panaceul suferințelor ilogice.
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate