poezii v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ poți să-mi intri în inimă, nu vei citi aceeași carte
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2006-02-04 | |
Să nu crezi că dacă ești cu cineva ești fericit...nu mai ești singur..., simți căldură sufletească atâta timp cât ești lângă persoana respectivă,când nu e lângă tine simți răceală. Nu , o să vezi pe propria piele , că iubirea NU E AȘA CUM ÞI-O POVESTESC ALÞII.La început lupți ca să obții iubire,apoi lupți pentru a o păstra.Nu trebuie să devină o fixație iubirea,ea nu este decât un sentiment trecător , exista doar în mintea noastră,te simti bine lângă persoana respectivă când îți acordă toată atenția cuvenită , dacă nu e așa e doar durere,inima cere un sărut , o îmbrățișare, crede-mă simți intotdeauna o nesiguranță,nu e fericire deplină . E frumos să te plimbi cu cineva și să te protejeze de frig , sa țină la tine și să-ți arate asta,iar fiecare sărut să fie o aventură...
Era frumos , puteai gândi aiurea,puteai zice orice,sufletul îți vibra de sentimentul inălțător al gândurilor,acum le simt închise în mine,gânduri pierdute printre matematici discrete . Sunt fantezii , o linie a infinitului la care sper să ajung , dar pe care nu o pot atinge , e ca un magnet , un soare ce mă absoarbe deși mă iradiază , orbindu-mă , căci nu mai pot vedea viața . Păcat că visul e doar un vis , plutește în vântul incertitudinii , se risipește în clipe și nici măcar nu ai timp să te bucuri,și daca ai sansa să te bucuri , parcă e prea scurtă , aș vrea ca fericirea să dureze un secol , să fie vis + realitate într-o fantezie , dar o viața de om e prea puțin... Dar eu sunt un îngeraș travestit,problema e că nimeni nu mă crede...Da , ce-mi pasă mie de alții . Ei vor cunoaste doar ambalajul , un strat de rugină . Da , distanța... , oricum nu mă voi deschide niciodată cui nu merită și daca am facut asta din greșeală... , va vedea partea urâtă din mine . Problema e că puțini știu să aprecieze combinația dintre frumos și urât , deși inseamnă provocare . Dar ca să pornești la luptă trebuie să-ți pui armura , să nu suferi , să nu te rănești , dar te sufoci și ești cu atât mai mult... mai sensibil . Dar cum crezi că vei avea pe cineva , iți sare careva in brațe ? Nu prea ... nu a zis nimeni că viața e roz,trebuie ca tu să o faci sa fie roz...
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate