poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Romnesti - Romanian Poetry

poezii


 

Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 15 .



Despre tendințele de Unitate
eseu [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [romantica3 ]

2024-11-17  |     | 



Tot mai mulți oameni au renunțat la principiul dualității, adoptând principiile unității, care reprezintă un ideal.
Conform renumitului fizician Albert Einstein, ființa umană este încorporată în natură, în univers.
Eu sunt de părere că ființa umană nu ar ști ce reprezintă natura, universul și divinitatea dacă nu ar avea aceste elemente incorporate în ființa sa, dacă nu ar avea suficiente elemente de comparație.
O data cu tendințele de Unitate Socială omenirea dezvoltă trăsături de supraviețuire care se încadrează perfect în mediul natural.
Cu certitudine nici un om nu este fericit singur , neajutorat, neînțeles, caută prin toate mijloacele pe care le are la îndemână spirituale și emoționale să se asocieze unei familii, unui grup social, unei colectivități.
S-a demonstrat științific faptul că multe specii din viețuitoarele sălbatice au format grupuri, se coordonează reciproc, socializează, au grijă unele față de altele, pesemne înțeleg și ele importanța ideii de unitate.
Idealul de unitate reprezentat în natură mai precis în lumea necuvântătoarelor este turma de oi și stupul de albine, de la care omenirea modernă se inspiră.
Cu certitudine acestea sunt vremuri ideale pentru ca conștiința individuală și colectivă să poată evolua conform voinței universului și divinității, este vremea când și formele simple din natură se transformă conform principiilor evoluției, s-a constatat faptul că toate vietățile planetei sunt în proces de evoluție.
Omenirea a înțeles că este iubită de natură de univers de divinitate, că toate aceste entități lucrează în slujba umanității, pentru ca să fie fericită și realizată pe toate planurile existențiale.
Legile fizice și chimice ale naturii și universului, ale divinității funcționează la parametri maximi, cu cel mai mic efort, important este ca și omul să simtă procesele chimice și fizice de evoluție în ființa sa.
Principiile de viață s-au schimbat radical față de secolele trecute, fiecare om are șansă la educație, șansă să fructifice oportunitățile și perspectivele, are posibilitatea să își pună în aplicare visurile , dorințele, abilitățile, potențialul creator, salvator, inovator.
Este ideală idea de unitate în diversitate pentru că fiecare om este unic, cu un mental unic, întrucât divinitatea experimentează în oameni diversitatea ca proces de evoluție.
Cu certitudine conștiința ființei umane evoluează permanent, acum mai mult ca niciodată simte siguranța și stabilitatea într-un grup social, într-o societate.
Este o certitudine faptul că marea majoritate a țărilor Europei
s-au unit, formează minunat o unitate ca deziderat, ca aspirații, ca visuri, ca nevoi, cu o multitudine de principii de viață, comune, modelul de unitate europeană este luat după cel al Statelor Unite ale Americii, reflectând un deziderat măreț UNITATE ÎN DIVERSITATE.
Culturile, obiceiurile, tradițiile, credințele s-au întrepătruns , aproape au ajuns la un numitor comun, la un consens.
Este adevărat că în lume mai sunt elemente de haos, dar unii înțelepți spun că acest fenomen servește evoluției, întotdeauna din haos s-a format ordinea și evoluția.
Fără tăgadă haosul a generat revoluțiile în Europa, ca urmare popoarele europene au adoptat principiul de unitate și s-au unit.
Ca o concluzie, tendințele de unitate sunt tot mai vizibile, dar sunt percepute mai mult prin principii de solidaritate, de uniune cu universul cu divinitatea, cu natura, cu societatea.
Dimensiunea cunoașterii se completează permanent cu principii creatoare, salvatoare, inovatoare, respectiv cu principii ideale.


.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!