poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | ÃŽnscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Românesti - Romanian Poetry

poezii


 

Texte de acelaÅŸi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 45 .



Despre cunoașterea extinsă
eseu [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [romantica3 ]

2024-06-04  |     | 



Dimensiunea cunoașterii este incomensurabilă.
Cunoașterea unui om nu trebuie să se rezume doar la materiile de învățământ studiate, nici la învățăturile din biblie.
Pentru ca omul modern să aibă o cunoaștere extinsă, are nevoie să studieze cărți de dezvoltare personală prezente în număr mare pe piața culturală, este nevoie să studieze lucrări științifice, dar și ideologiile iluminist renascentiste, mai ales este nevoie să se trezească spiritual, pentru că având ochii minții deschiși poate asimila forme de cunoaștere din mai multe surse.
Suntem în Era rațiunilor superioare , în Era luminii, oferă principii iluminist renascentiste, prezintă o scară de valori pe care omul să poată urca în evoluția sa.
Dimensiunea cunoașterii unui om este identificată prin comportament, prin virtuțile dobândite, prin comportament și temperament deopotrivă, dar și prin calitatea vieții.
Un om cu o cunoaștere extinsă este cocreator cu divinitatea, cu universul, denotă că este înzestrat cu un sistem de gândire creator, salvator, inovator.
Ideile unui om cu cunoaștere extinsă trebuie puse în aplicare, în familie, în societate în mediul înconjurător.
Mama natură oferă o multitudine de valori de minuni, este nevoie doar de conectare cu ea fizic și psihic.
Este nevoie de conectare cu biblioteca universului, acolo unde sunt înmagazinate toate formele de cunoaștere dobândite în istoria umanității.
Natura reprezintă școala vieții autentică, în concordanță cu divinitatea, cu universul.
Doar studiind lucrări culturale, și artistice moderne în planul evoluției, un om poate dobândi calități fenomenale existențiale, poate avea revelații din sfera cunoașterii. Poate dobândi cele mai speciale virtuți cunoscute în evoluția umanității.
Omul aflat pe calea cunoașterii spirituale întâlnește tot felul de semne indicii, simboluri existențiale, pentru a afla că este calea cea mai potrivită și mai dreaptă pentru el.
Căile cunoașterii sunt multiple și diferite de la om la om.
Divinitatea prin oameni evoluează multiform, doar prezentă în lumea fizică își poate extinde conștiința până la plus infinit.
Ierarhia divină prezentă în astral are o conștiință stagnată, de aceea revine mereu pe pământ la școala vieții.
Universul din biblioteca cunoașterii revarsă în conștiința oamenilor noua religie, aceea ILUMINIST- RENASCENTISTĂ, în interacțiune cu toate descoperirile neuro - științifice, în rezonanță cu divinitatea supremă Dumnezeu.
Setea de cunoaștere animă umanitatea iluminată actuală cu entuziasm creator, salvator inovator.
Este creată noua religie, iluminist- renascentistă în interacțiune perfectă cu știința, arta și cultura modernă, evoluționistă.






.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!