poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | ÃŽnscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Românesti - Romanian Poetry

poezii


 

Texte de acelaÅŸi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 161 .



despre Planul Divin
eseu [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [romantica3 ]

2023-03-17  |     | 



Fiecare om se naște cu un Plan Divin, cu amprenta ancestrală, cu o zestre cerească și ereditară.
Entuziasmul și bucuria sunt semne că oamenii se află pe calea cea bună a evoluției.
Toate aspectele universului se află în stare metafizică
în conștiința fiecărui om, funcționează conform planului divin.
Pentru a cunoaște în ființa noastră Planul Divin, este nevoie să ne adâncim în conștiință, în suflet și spirit.
Putem face acest lucru cu ajutorul meditației care trebuie făcută în fiecare seară timp de treizeci de minute în cel mai curat și mai liniștit loc din casă.
Astfel explorăm în ființa noastră lumea metafizică, lumea spiritelor de lumină.
Coeficientul de lumină din noi crește și cu ajutorul rugăciunii, făcută după o respirație profundă pe care o vizualizăm că se extinde în câmpurile energetice ale pământului pe undele luminii care înconjoară planeta.
Meditația și rugăciunea creează o stare de sănătate radiantă, vibrantă, sentimentele capătă luminozitate.
Lumina care se produce în interiorul nostru ajută la controlul emoțiilor, a gândurilor, elimină stresul, neputința și deznădejdea.
Meditația și rugăciunea sunt programe din Planul Divin,
creează conexiuni cu Maeștrii spiritualității universale. Adâncindu-ne în conștiința noastră descoperim memoria trecutului, descoperim energii luminice care ne fac cocreatori cu universul cu divinitatea conform Planului Divin, descoperim programe de Iluminare, de îndumnezeire, cu o singură condiție să nu lăsăm mentalul să emită gânduri și emoții negative.
Toate gândurile trebuie trecute prin filtrul rațiunii luminoase pentru a nu denatura Planul Divin.
Conștientizarea planului divin în noi, ridică nivelul de vibrație și rezonanță pe undele luminii ultraviolete.
Încrederea în raționamentul divin ne face creatori de viziuni mărețe, de visuri care produc idealuri cu capacitatea de a se materializa pe parcursul vieții.
Este imperios necesar să nu ne îndoim că suntem fiii universului, că divinitatea se manifestă în spiritul nostru conform planului Divin care duce la triumful existențial.
Fiecare om este o versiune a conștiinței lui Dumnezeu, creatorul universului și a lumii pământene.
Fiecare om cu spirit analitic îl poate descoperi pe Dumnezeu printr-o multitudine de energii cognitive, care îl poate transforma mai devreme sau mai târziu într-o capodoperă spirituală, într-o arhitectură a luminii.
Oamenii bazați pe Conștiința divină nu vor mai cunoaște căderea, înfrângerea, moartea sufletului și spiritului însemnând aspecte ale involuției.
Oamenii care nu se simt realizați conform visurilor lor, pot schimba foaia destinului și a planului divin, să se îndrepte spre alt orizont de evoluție din multitudinea de orizonturi prezente în univers.
Cei saturați de greutățile vieții își pot converti conștiința, sufletul și spiritul la un cult al universului reprezentat de Maeștrii spirituali ai luminii și ai iubirii absolute.
Renunțarea la Planul Divin produce colapsul conștiinței sufletului și spiritului, lăsând loc întunericului și morții.
În planul divin sunt toate aspectele de noroc, sănătate, înțelepciune și fericire necesare omului, sunt soluții de înălțare pentru ca sufletul și spiritul să cunoască supremația existențială și implicit nemurirea.
Avem libertatea și disponibilitatea să deschidem în ființa noastră universală cufărul cu surprize, cu secrete, cu minuni, să ne bucurăm de cel mai valoros dar divin - Viața.

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!