poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | ÃŽnscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Românesti - Romanian Poetry

poezii


 

Texte de acelaÅŸi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 182 .



despre existența în Lumină
eseu [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [romantica3 ]

2023-03-06  |     | 



Omenirea este guvernată de legi universale la temelia cărora se află Lumina, universul funcționează, evoluează, exclusiv cu energia luminii, a fost creat din lumina primordială.
Oamenii situați pe frecvența luminii simt zilnic o bogăție de emoții, putere de creativitate, expresivitate cu toate simțurile.
Cel de-al treilea ochi al minții se deschide și funcționează datorită luminii, dezvoltă spiritualitatea o ridică la nivele superioare de existență.
Oamenii conectați la lumină pot ține monștrii întunericului la distanță, își pot dezvolta capacitățile înnăscute, pot avea clarviziuni privind viitorul omenirii.
Lumina face ca spiritele să îl cunoască pe Dumnezeu atotcreator, omniprezent, omniscient.
Lumina predă omenirii cele mai extraordinare lecții de bunătate, de comunicare, de înțelegere, de încredere, de empatie, de iubire.
Lumina universală este distribuită în mod egal tuturor oamenilor, dar ei au posibilitatea și liberul arbitru de a alege traiul în lumină sau în întuneric.
Lumina nu este statică generează în flux dinamic în om energii creatoare revoluționare, evoluționiste.
Lumina îl face pe omul iluminat flexibil capabil să îmbunătățească permanent calitatea vieții.
Lumina generează capacitatea pentru ca oamenii să se elibereze de constrângeri, de limite impuse dictatorial, samavolnic, generează capacitatea de a face față în situații stresante, de a înlătura sentimentele negative.
Lumina reprezintă în om calăuzirea lăuntrică pentru ca să atingă iluminarea supremă, într-o manieră foarte constructivă îl ajută să se sfințească să se îndumnezeiască. conform voinței lui Dumnezeu.
Lumina guvernează energia gândurilor le transformă în cuvinte și apoi în fapte, niciodată nu dă greș în actul creativ.
Universul a creat pentru umanitate toate condițiile să trăiască să evolueze în lumină, i-a creat pe oameni să devină fii lumini- Hiper ionii care perpetuează spiritualitatea luminică.
Oamenii cuprinși de efervescența luminii au permanent o gândire rațională superioară, sunt total fericiți
capabili să transmită celor din jur energii fenomenale să îi ridice din capcanele neputinței.
Este primăvară, anotimpul renașterii și zorii treziri umanității la Lumina divină au ajuns pretutindeni, pentru ca toate umbrele întunericului să se disipeze.
Doar lumina poate face ca viața oamenilor să fie abundentă pe toate planurile.

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!