poezii v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ poți să-mi intri în inimă, nu vei citi aceeași carte
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2011-11-08 | |
Să ne-aducem slujba cum vrem noi...
P-acastie-n praștie cu voooi... S-aducem un oftat pentru-acel decedat fondatooor al Constituțieeeiii. Slavă lui, celui ce ne-a adus iorga-n vaaannn predestinaaat – băi, nu vă mai dați coate, ci numai închinați-vă și înclinați-văăă, după vorba aia: despre morți numai de bineee. Înfundătorul înfiorător al Constituției noastre și-al Parlamentul ne făcu o Constituție ce stă cu curu-n două luntrii în ceea ce privește majoritatea. Uneori e ca la britanici: cine are mai multe voturi ia tot, dar nu-i cam tot așa, că acasă decizia e la discreția mea. Pricepură-ți?! Alteori, și de cele mai multe ori, e ca la noi, ca la șatră: „Binecuvântat este Dumnezeul nostru… Împărate ceresc…, Sfinte Dumnezeule…, Prea Sfântă Treime…, Tatăl nostru…, Că a Ta este Împărăția…, Doamne miluiește (de 12 ori), Slavă… Și acum…, Veniți să ne-nchinăm…, Psalmul 142: Doamne, auzi rugăciunea…” Aham: există un Dumnezeu, există un Împărat ceresc căruia ăsta-i aduce elogii, dar mai există și o Treime. Așadar, cer și eu: lămuriri… abulice!
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate