poezii v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ a învăța să dialoghezi cu sine sau cum să faci o breșă într-un zid interior
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2005-07-13 | |
Se spune că, la una din întrunirile "Parlamentului lung", după moartea lui Carol I a venit și Cromwell.Politicienii se certau, argumentau, dezbăteau plin de importanță. Atunci s-a auzit glasul lui Cromwell "Gata. Lăsați-ne. Ați stat prea mult aici."
Ar fi prea mult să cerem clasei noastre politice să facă un asemenea gest ? Poate că proclamația de la Timișoara ar trebui modificată astfel încât oricărui om politic să i se impună, cu adevărat, să răspundă pentru gesturile sale. Anul 2007 și integrarea în Uniunea Europeană bat la ușă. Nu cred că există pentru o persoană responsabilă un obiectiv mai important. Însă onorații judecători din Curtea Constituțională nu sunt responsabili. Pentru ei nu contează decât un singur lucru- interesul personal. Se ascund în spatele unei Constituții imperfecte, ticăloșite, care îi transformă în niște Dumnezei care nu dau socoteală nimănui. Așa că...lăsați-ne. Þara este sub ape. O nenorocire mai mare nu s-a întâmplat de mult. În acest moment, onorabilele noastre partide țin morțiș la alegeri anticipate. Babele noastre politice se piaptănă cu cărare și nu le mai ajunge.Vor să consume o groază de bani- și, pentru ce ? Așa că...lăsați-ne.
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate