poezii v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ am învățat să supraviețuiesc și așa
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2009-09-19 | | Înscris în bibliotecă de Yigru Zeltil
DOMNUL BLEUBLEU
penetrează deșertul ridică în urlet nivelul din nisipul lipicios ascultă vibrația sanguinul și stafidia Mataoi Lounda Ngami cu forțarea unui copil ce se tutuie DOMNUL CRICRI măști și neguri însănătoșite circ Pskow am pus o uzină în circul Pskow organul sexual este prețios este de plumb este mai gros decât vulcanul și se survolează deasupra de Mgabati iisus al crevaselor al prăpăstiilor munțiilor portugalia debarcader tropical și parthogeneză a limbilor alese de plumb ce se întind Dschilolo Mgabati Baïlunda FEMEIA ÎNSÃRCINATÃ Toundi-a-voua Soco Bgaï Affahou DOMNUL BLEUBLEU Farafamgama Soco Bgaï Affahou PIPI înaripare fără biserică fii fii cărbune cămilă sinteză înaripare pe biserică rirică ridicăturile dodododo DOMNUL ANTIPYRINE Soco Bgaï Affahou zoumbaï zoumbaï zoumbaï zoum DOMNUL CRICRI nu există umanitate există reverberațiile și câinii dzïn aha dzïn aha bobobo Tyao oahiii hii hii hébooum iéha iého DOMNUL BLEUBLEU incontestabil DOMNUL ANTIPYRINE port închis fără fraternitate noi suntem amărâți de fel virează vedere scolastică a turnului Eiffel imensă pauză șansă și șansă șansă mecanism fără dolar 179858555 iého bibo fibi aha Dumnezeule o Dumnezeule lungimea canalului febra de purpură dantele și SO2H4 DOMNUL BLEUBLEU Tombo Matapo rândurile de vicii ale nopților ei și-au pierdut crengile Moucangama ei și-au pierdut crengile Manangara ei și-au pierdut crengile poligon iregulat și Mațace cocina este prea groasă pentru emi- sfera cerebrală nu cum sunt casele rândurile de vicii ale nopților FEMEIA ÎNSÃRCINATÃ patru sute păr șaizeci cămile trei sute boabă de zibelină cinci sute boabă de hermină măreția sa este boală cinci boabă de scunzi galbeni trei boabă de șeliză o sută boabă de scunzi albi și galbeni o mare pasăre în viață Tyao ty a o ty a o ty a o și patru fosile frumoase DOMNUL CRICRI zdranga zdranga zdranga zdranga DOMNUL BLEUBLEU di di di di di di di di PIPI zoumbaï zoumbaï zoumbaï zoumbaï DOMNUL ANTIPYRINE dzi dzi dzi dzi dzi dzi dzi dzi marele nume Bleubleu supărat în a sa disperare și strigă manifestările sale din călătoria anterioară el nu vrea nimic în laterală și clocește în maniera îngerilor în vezica sa intestinală a sosit poliția el este dezgustat și se arată violent contrariat DOMNUL CRICRI case fluier uzine cap rasă 107 când noaptea stă foarte liniștită într-un scarabeu laponii întorși catedrala drala drala și întorși astfel că au devenit lumină H2O cum cuplurile septentrionale în care s-au înrolat la Ndjaro DIRECTORUL el este mort la distanță căci farsa este un element poetic, cum dolarul – de exemplu ei s-au pus pe cântat DOMNUL CRICRI crocrocrocrocrocrodril FEMEIA ÎNSÃRCINATÃ crocrocrocrocrocrocrodrel PIPI crocrocrocrocrocrocrocrodrol DOMNUL ANTIPYRINE crocrocrocrocrocrocrocrocrodral la sfârșit nu ne obosim punctul derivării fără ajutor de cubist și Kintampo și Crans și Begnins și Nicolas asistați și îmblănați baldachine langorile măsurate spre încântarea lor dornavetă mganoni PIPI sunt pe sena 5 moale de frumoase tușuri la bord 16 blazate robe 7 ale furiilor în curcubeu de arțar 4 DOMNUL ANTIPYRINE păsări antice ce faca caca pe burghez caca este mereu un copil copilul este mereu o oaie caca este mereu o cămilă copilul este mereu o oaie și noi cântâm oi oi oi oi oi oi oi oi oi oi oi oi oi oi oi oi oi oi DIRECTORUL eu sunt istoric tu vii din Martinique noi suntem foarte inteligenți și noi nu suntem ai germanilor DOMNUL CRICRI energia mișcării interioare viraj vioară munte munte negru balcon și acum îmi savurez boala – la spital DOMNUL ANTIPYRINE Soco Bgaï Affahou încheieturile marcajelor petrolifere care se elevează la mijloc mateloții șovăielnici și galbeni Faraangama moluștele Pedro Ximenez de Batumar se umflă fiicele păsării Ca2O4SPh dilatația vulcanilor Soco Bgaï Affahou un poligon neregulat inimarea în a sa soluție și vremuri bune DOMNUL BLEUBLEU Borkou Mmbaz gimnastica Mmbaz 20785 sub defrișările de dedesubt gât Jerez Amantillado DOMNUL ANTIPYRINE mai multe ridicături paralelipipede circulă printre microbi automobilele și canarii înfulecă din huilă eu vreau să vă văd juști Erdera Vendrell DOMNUL BUMBUM cântecele saltimbancilor se reunesc familiar înainte plecare acrobatul întinde o săritură în vânt a vedea a pregăti înăuntru a vedea a vedea a pregăti a pregăti endran drandre iuuuuuuuuupht unde pasăre noapte 1000 cântă în grilaj unde pasăre noapte cântă în schimbare unde pasăre noapte cântă pentru ulii și tu prinzi cerul de al meu cântec frumos într-un magazin de păstrăvi NPALA GARROO Ei înrolează curcubeul pendulele se vaporizează binețe soarele se răcește și studiează măsura intensității sale ultime el este tot același îndrăgostit și crestat TRISTAN TZARA Dada este intensitatea noastră; pentru a erija baionetele fără consecințe capul sumatral al bebelușului german; Dada este arta fără pantofi sau paralele; care este contra și pentru unitate și cu siguranță împotriva viitorului; noi împingem înțelept ale noastre cearșafuri ce devin fiicele hulpave ale anti-dogmatismului nostru și de asemenea exclusivistă care funcționează când nu suntem liberi iar noi plângem pentru libertate Necesitate severă fără disciplină sau morală și săltăm pe omenire. Dada se odihnește în cadrul european al fabulelor, este mereu același rahat, dar noi vrem dorenavetă caiet în culori diverse, pentru a orna grădina zoologică a artei, din toate drapelele consulatelor clo clo bong hiho aho hiho aho Noi suntem directori de circ și suflăm printre vânturile forurilor, printre coverturile prostituții teatre realități sentimente restaurante Hohohohihihioho Bang Bang. Noi declarăm că automobilul este un sentiment ce noi îl alegem printre lentorile abstracțiilor, trans-atlanticurilor și zgomotelor și ideilor. În timp ce noi exteriorizăm ușurința noi căutăm esența centrală și noi suntem mulțumiți făcând săritura; noi nu visăm pentru a deschide ferestrele superbei elite căci Dada nu există pentru persoană, și noi visăm că toată lumea a înțeles care este balconul Dada, vă asigur. Ei nu intenționează a face marșuri militare și coborî în aerul liniștit ca un serafim într-o baie publică, pentru a se pișa și a înțelege parabola Dada nu este o nebunie – nici înțelepciune – nici ironie vezi bine, burghez delicat. Arta este un joc, copiii ansamblează cuvintele ca pe o sonerie în final, pentru a țipa și plânge strofa, și a menține gărzile hârtiilor și strofa devine ocazie de a muri un pic, și ocazia devine balerină și copiii țin cură pentru a pierde umbra. Pentru a învia marii Ambasadori ai sentimentului care au scris istoricește în alegere psihologie psihologie hihi Științe Știință Știință trăiască Franța noi nu suntem naivi noi suntem succesivi noi suntem exclusivi noi nu suntem simpli și noi discutăm foarte bine despre inteligență Fără a noastră Dada, noi nu suntem o pasăre care să ia arta în serios, vă asigur, și noi montăm Sudul pentru docți: arta neagră fără umanitate ce vă place, dragi spectatori, îmi place mult de voi, îmi place mult de voi, vă asigur și vă ador PARABOLA lor le cerem o damă vioaie adresa unui bordel pa pa pa pa pa pa pa pasăre vă cântăm pe ridicătura unei cămile elefanții verzi ai sensibilității tale tremură fiecare într-un vas telegrafic cei patru stâlpi formează ansamblu țin mult cont de soare și capul său se aplatizează oua aah oua aah oua aah Domnul poet are o pălărie nouă de paie care este foarte frumoasă foarte frumoasă foarte frumoasă seamănă cu o aureolă sfântă căci cu adevărat Domnul poet este arhanghel această pasăre este foartă albă și fioroasă când vin regimente întregi cu pendula ? ce muzică umedă care DOMNUL CRICRI vizitează logodnica sa la spital în cimitirul evreiesc mormintele sunt montate ca șerpi Domnul poet este arhanghel – adevărat i s-a părut că farmacistul seamănă cu un fluture și cu Doamne-Doamne și că viața este simplă ca un bumbum când bumbum-ul inimii sale femeia a construit baloane foarte foarte mici care strigă când e vreo catastrofă daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa idealistul ține cont mult de soare și capul său este aplatizat taratatatatatatata DOMNUL ANTIPYRINE A Ndumba à Tritriloulo à Nkogunlda este o mare aureolă în care versurile curg în tăcere căci versurile și celelalte animale sunt de asemenea pâini dolari inspirații în ceea ce privește ferestrele care se rulează precum girafele turnate în hexagoane ce se multiplică morocănos în torturi luna se gonflează marsupiu și devine câine papagalul ara și cacatourile admiră câinele o pasăre-liră vine și eclozează în adevărul fundului ei sunt trupele de munte la nivelul bisericii noastre care este gara de Vest părul se face pierdut la București și reține Mbogo ce montează pe bicicletele sale tandre și șuvițele telegrafice văd pernele ventrilocului cum debordează patru ramoliți și care se fac de creveți în costume prețioasa fotografie e aclimatizată trei copii striați păriniți cu viori pe colină dețin pantalonii un histrion de pagini lunare se balansează în balansoarul său – frumoasa mea copilă ce curgi pe sticlă în brațe paralele de arțar, racordează stomacul tău ce face vânt la pupă un băiat stacojiu este mort într-o parte și noi stăm cearșafurile continuă maimuțele curtează pe diagonală la cer muștarul devine o prescă rasă într-un cearșaf noi suntem pe cale de a deveni reverberații reverberații reverberații reverberații reverberații reverberații reverberații reverberații reverberații reverberații pentru că noi nu ne vedem (traducere [după ureche] de Yigru Zeltil) |
index
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate