poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | ÃŽnscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Românesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaÅŸi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1966 .



Suspin singuratic
proză [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Nusha ]

2006-08-28  |     | 



Și nu îmi pot dezlipi ochii. Deodată simt cum parcă sunt atrași de un magnet. Ochii mei sunt Polul Sud și ai lui Polul Nord. Numai că se observă mai multă atracție către partea adversa din partea Polului Sud.
Tricou galben, păr răvășit...magnet. Aud pași..se deschide ușa, o reflecție în oglindă îmi arată că nu visez. A sosit. Lunga și teribila așteptare a luat sfârșit. Privire. Zâmbet....monolg...(zâmbetul nu are răspuns). Muncă, picioare..se ating..se îndepărtează. Mânecă atinge mânecă. Suspine tăcute...Ochelarii ascund priviri incerte..Obraz frumos, mână fragilă, guriță tristă...gât firav...țrrrrrrrr!! telefonul! Iese. Anxietate. Muncă. Nu mă pot concentra..( oare mai vine odată??)
Ochi triști..ai mei. Se deschide ușa. Speranță. Lângă mine din nou. Se așeaza..restul dispare..parcă e un tunel între mine și el..eu la un capăt, el la celălalt...departe...și totuși atât de aproape.
Se aude un pickhammer...geam care scârție..voci de jur împrejur..dispar. Muzica frumoasă îmi invadează mintea..aud doar muzica..muzica ritmată a bătăilor inimii..Þrrrr! Iar afurisitul de telefon. Nu pleca iar!! Pleacă. Trece timp..și trece..nu aud, nu văd, nu simt..sunt suspendată..sunt disipată în particule mici care trag de aer să ajungă la ușă..să se strecoare..să ajungă la el. Solicitare.
Lăsa-ți-mă! Nu vedeți că nu sunt aici???..Nu mă lasă. Străduință..să mă concentrez. Încerc..Citesc. O dată..de doua ori..repet fraza..revizualizez poza..reușesc..idee..vine ideea...ajunge pe limbă..gura se deschide..ușa! Și se transformă în zâmbet...ideea..a zburat. El..s-a intors la cuib..Se așează. Þrrr! Iar telefonul..pe fața lui..nervi..pe a mea...disperare. Vorbește..nu mai iese. Revine..gândul e departe. Se ridică. Salut. Mic zâmbet..foarte mic. Mers adorabil...iese... Nu! Nu se poate. Nu din nou. Înăuntru..lacrimi..afară...privire ștearsă..ochi triști...gură închisă...No fucking idea..lăsa-ți-mă, nu mă mai rupeți din sfera mea de plăcere.
Glumă...sună telefonul..nu al meu..al celuilalt..e el!..tresar..revin. Doamne..o să iși dea toți seama. Nu, nu se întoarce?..Ce i s-a întâmplat?..De ce nu mai vine?..Aha..okay..la meeting..?..da..bine.
Revenind..eu nu revin..eu sunt acolo..în receptor..ei..in incapere. Gata. S-a terminat..deja?..Nu așteptăm..? Propunere..plimbare?...Cinste? Okay:) E bine și așa.. Urcat..ajuns..văd orașul..soare puternic..umbră umbră. Povestiri. Amintiri..râsete. Nume,...rostit numele lui..ce..ce ai spus..? Ce a facut?..Da? Chiar?:)..Inima visează..ochii se înmoaie..zâmbetul e diferit..Ah!!! Ce bine e aici sus....
ne întoarcem?..Cu cine te întâlnești? A da..wow..hmm..mintea gândește. Rotițe se învârtesc..și mai repede..searching..searching..aaaa..vrei să ..?..a da..pai hai acolo:)..da:)..Uu..venim și noi. Ajungem.
Zăresc. Da..e chiar el!!!! Tricou galben..păr răvășit. The same..cu zâmbet inclus:) chiar zâmbește. Salut..vesel. Conversație scurtă..puțin separată..e întreruptă..DE CE? Bine..vin cu tine.
Mă întorc...iar zâmbet....salut..noi plecăm. Ochii lui triști. Chiar plecăm?...De ce?..Pornim..mers distanțat..gândul meu e în spate..al lui nu știu..e ascuns..e ceața deasa. Inima parcă bate în spate. Nu te opri! Nu te uita în spate! Rezistă!.. Se opresc..ne oprim..La revedere???..Se opresc..noi chiar trebuie sa ne continuăm drumul??...Da. ..Salut..primul..pup, al doilea..pup..el..pup...privire..zâmbet..tremur..primesc un obraz...pup!!..
Îmbrățișare!!! Sângele fuge..aleargă..tresaltă..plânge..râde...!!!îmbrățișează!
Ne îmbrățișăm...ne amestecăm...
Pa pa..mai vorbim.

.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!

Warning: Unknown: write failed: No space left on device (28) in Unknown on line 0

Warning: Unknown: Failed to write session data (files). Please verify that the current setting of session.save_path is correct (/var/www/dynamic/-agonia.v3-2/www-responsive/tmp) in Unknown on line 0