poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | ÃŽnscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Românesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaÅŸi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 135 .



Dumnezeii mă-sii
proză [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [sorinucu ]

2024-05-07  |     | 



La Pupitrul de Creație Însuflețită și Control al Universului două entități date dracului, imposibil de denumit și de descris de către mintea umană, mai au un pic și ies din schimbul treișpe (că așa e timpul pe planeta Ryry din galaxia Kuwu). Se cam plictisesc. Bă, zice ăl mai dodecadimensional, hai să ne distrăm cu rahatul ăla de planetuță albastră din Calea Lactee, vrei? Uite-o colo, la șase sute de yfyti-lumină! Da, bă, vreau! Ce să facem cu ea? Că prea e mișto! Hai să-i producem niște arătări cu niscai inteligență, da' repede că ne prinde șeful! Hai! Fii atent, inițiez operațiunea creație în Kreatorimetron, dă-mi idei. Păi fii atent, fă o creatură cu patru excrescențe, cu ălea mai lungi să se deplaseze și cu ălea mai scurte să apuce chestii. Bă, mișto, ești tare, mai zi! Bine, uite: în partea de sus fă-i o terminație rotundă, ridicolă, cu materie keratinoasă brunetă, blondă sau roșcată atârnând în jur, eventual cu mătreață, cu doi lobi în părți și cu un element osos înfipt în mijloc, în față, găurit (își produce el muci și singur), iar sub el o gaură mobilă pe unde să scoată sunete dar în care să-și bage energie ca să nu piară. Tare mișto, bă, mai zi! Fă-i un pic mai sus două globuri umede cu care să se orienteze, să vadă lumina și drumul. Bă, stai așa, da gaură pe din dos nu-i facem? A, ba da, fă-i una jos, pentru sunete nasoale și prin care să-i iasă și tot felul de materii care put, ce zici? E bine! Și doar un tip de creatură facem? Da, dar de două sexe, le ajunge, că oricum vor avea grijă să-și bată joc de ele și să născocească bazaconii intermediare. Hahaha, ești tare! Da' inteligență câtă îi băgăm? Bă, vreo 15-17% din totalul unității de gândit le ajunge, ca să ne distrăm dup-aia, când îi urmărim! Le băgăm mai multe zeități în cap, să se certe, îi colorăm în câteva culori, să se urască, pe unii îi facem mai deștepți, să se distreze și ei un pic pe seama celor mai proști, pe alții mai frumoși, să se oftice, îi facem apoi să aibă graiuri diferite, să-și frece ridichea, iar pe unii mai șmecheri, să inventeze arme ca să se și omoare. Boli le dăm? Nu, că își vor crea singuri la cât creier le-am făcut. Mișto, bă, ești genial! Cât timp mai avem? Păi exact zece izominte (așa se măsoară timpul pe planeta Ryry, nu știți voi...). Perfect, le dau și aroganță vreo 99% ca să se creadă buricul Universului, descoperitorii lu' pește prăjit și protectori ai planetei, cuceritori de alte astre și alte bazaconii, hahahaha! Gata, fii atent, inițiez creația! A, stai, și ce nume să îi dăm creaturii? Nu te complica, n-are sens, alege două litere la nimereală că oricum va fi vai de capul ei de creatură! O să ne distrăm pe cinste, nu ne vom mai plictisi la muncă! Bine, uite, îi zicem OM! Perfect! Inițiere! Beton! Mergeeeee! Hahahaha!

.  |








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!