poezii v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ a învăța să dialoghezi cu sine sau cum să faci o breșă într-un zid interior
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2010-07-18 | |
Am bătut din palme și i-am zis: gata, s-a terminat ploaia, du-te acasă, pentru că te caută mama socială. Mira s-a bosumflat. Probabil mai voia o țigară.
Prin tricoul ud îi vedeam sînii mici ca niște ouă de prepeliță. Șlapii erau îmbibați de apă. În urma ei un zgomot ca deplasarea unei drezine. * Seara, uneori, mă maimuțăresc în fața oglinzii. Mă închipui Al Pacino și urlu la mine. I'm fuckin' blind. * Crina prinsese curaj. Încropise la repezeală o poveste. Ceva de genul că taică-său o omorîse pe mă-sa și acu era pe viață la Gherla. Am zîmbit. Pot și eu să-ți spun că fosta mea a murit într-un accident de tren. Sau cum a fost azi. Nici nu mă trezisem bine din beție și mă sună șefu. Un accident mortal la Hanul Ancuței. Adică una bucată decedat plus șapte victime. Nici n-am ajuns bine în redacție că mă trezesc cu o șatră de țigani. Scumpa lor Pantera fusese violată și aruncată de la etaj. Le-am zis că sînt paznic. Doar așa am scăpat. * Imaginează-ți că trăiești fiecare zi ca și cum cineva ar sta cu genunchii pe pieptul tău și tu nu poți face nici o mișcare. Spune-mi tu mie că ești ok. Lasă-mă cu metafore și textulețe gen că nu mai am îngeri aripi pene perne și că sînt numai cioburi sau așa ceva. Știi cum e să-ți mănînci șireturile de la adidași? Știi cum e să sugi măduva unui os pînă ce se face făină? * Mira se tot holba la pachetul meu de țigări. Eu la țîțele ei. Pe ceafă avea un tatuaj în genu numerelor de identificare ale deținuților evrei. * Trebuie să fac rost de poze de la accident. Șșșșt. Dormi. Încă mai sînt. În dimineaÑa de 15 iulie, în jurul orei 08.30, poliÑisti din cadrul Biroului InvestigaÑii Criminale Roman l-au depistat, în municipiul Roman, pe Stoica Remus Iulian, de 34 de ani, din localitate, pe numele căruia Judecătoria Câmpeni, judeÑul Alba a emis un mandat de executare a pedepsei cu închisoarea de 1 an pentru comiterea infracÑiunilor de fals privind identitatea si conducere pe drumurile publice a unui autovehicul, având permisul de conducere anulat. Stoica Remus a fost încarcerat în Penitenciarul Bacău. Tu. Da, tu. Mai înțelegi ceva?
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate