poezii v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ poți să-mi intri în inimă, nu vei citi aceeași carte
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2009-07-13 | |
Aș vrea să-ți înteleg structura, sînt antropolog și-aș vrea să te-nțeleg. Interesul meu e pur științific, sînt cercetator, studiez Eternul Feminin, deci stai relaxată, nu-ți trag clopotele, ți se pare ție. Întotdeauna prima impresie-i greșită, știu ce spun, doar sînt expert în domeniu. Așa e privirea mea obișnuită, n-am ce face, am genele lungi și sprîncenele mobile (le pot arcui la comandă, independent, pot să-ți fac o demonstrație dacă vrei...) dau tuturor femeilor impresia greșită că m-aș uita după ele, după fundul lor mai exact. Cînd colo interesul meu e pur științific, sînt antropolog prin vocație. Deci sufletul tău mă interesează de fapt, de el vreau eu să m-apropii, trupul ți s-a nimerit din întîmplare prin zonă și stă drept în drumul către sufletul tău, de-aia tot dau peste el. Absolut fără intenție.
Deci trust me, doar sînt om serios, deja am o notorietate de om serios care a-nceput să mă enerveze chiar și pe mine.
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate