poezii v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ stejarul
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2006-07-09 | |
Îmi înec mortalitatea într-o tigară
jubilând în antiteza cu destinul eu zic uneori parcă inexistent chiar alterabil măcar cu gândul iar indiferențele încep să joace feste cu actorii imaginari ai momentelor unicele, singurele, de efect permanent, se transformă încet în necugetare. Lately, mi se spune în caști "Walk on", mă conformez și pășesc gol pe "Strada ta", ce contrast, it`s like i`m standing still iar țiuitul acela nemernic nu ma lasă; "să te-ntorci înapoi nu ai unde înainte să mergi ți-a rămas". I was already "knocked on heaven`s door" after building my own stairway of dreams și acolo mi-au răspuns străinii de doruri feels like i`m "loosing my religion" și deja am spus prea multe clipe. Aș vâna pentru prima dată o zi perfectă a mea și-atât dar picioarele nu primesc ordinul de încorporare al drumului cu fiere And now, only "my guitar lies bleeding in my arms" for i`ve been "sleeping with ghosts" too long. Dă-mi o cale și-un sens prin întuneric și te voi răsplăti cu nemurirea gândurilor.
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate