poezii v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ poți să-mi intri în inimă, nu vei citi aceeași carte
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2006-06-15 | |
din baia băieților am ieșit ușor bulversată
mă întreb dacă școala e așa dulce ca bomboana mea colorată și mare de ce face fițe profa de francă când mă vede în carouri? răspuns: de aceea. bine de mâine nu mai vorbesc urât nu sunt o cârcotașă pentru că timpul e scurt mai scurt decât sticsul pe care îl mâncam pe furiș în ora de mate mohahaha de altfel evaluarea va fi pornită brigada va cerceta cu lupa fiecare întrebare iar profa de scâps va fi nevoită să ne dea a treia notă ooops dumneata clientul meu de pe poezie.ro esti paralel cu tot ce ai citit până acum întoarce-te în timp primul an de liceu prima dragoste în prima bancă am copiat la etg prima mea colegă e betty primul chiul la istorie primul pas într-o altă lume te regăsești? păi normal că nu. tu nu ai fost lângă mine când a început școala să mă ții de mână și să-mi spui ea e arina fata cu ză fuckin fluffy shit ruxi cea cu 14 tatuaje pardon prietenul ei avea 14 tatuaje si 20 de ani iar blonda cu șuvițe platinate mereu pe la petreceri helău ai nou iu ar ther ai chen si iu bine cred că ar trebui să tac se răscolește madgearu în mormânt dacă ar ști ce se întâmplă acum pe bulevardul dacia nr 10 la ora 4 fix fara nicio secundă în minus sau în plus oamenii aceștia trăiesc în jurul meu și totuși în alt univers nu întreba că nu știu să-ți mai spun un secret lucrez la campania zâmbește și lumea va fi mai bună pentru că 9D rulz noi suntem elevi silitori și intrăm în toate proiectele (totuși zâmbește și tu nu te vede nimeni deci poți să-ți arăți toți caninii hihi) băi, eu nu spun vă iubesc am o problemă știe deea dar vă dau în scris că am petrecut un an dubios de-vis deosebit divin diferit...parfum ne vedem în septembrie să aveți "grijE" de voi de abia aștept să-i terorizăm pe boboci! glumeam veniți la madgearu că e cald și bine p.s. salutări din partea mea anei breabăn lui sorin andreei dincă dada ancăi ochinciuc stănescu și voinea meme george andrei andradei amaliei lui daniel cristinei biancăi flori denisei irinei elenei laurei anei stan andreei săvulescu roxi și lui cosmin ( vezi să iei scaunele de la merceologie)
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate