poezii v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ poți să-mi intri în inimă, nu vei citi aceeași carte
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2009-04-13 | | Culmea îngâmfării este să repeți toate greșelile făcute de alții, convins fiind că tu le poți face mult mai bine; Culmea somnului e să nu adormi că poate te fură... Culmea răbdării e să aștepți calm să te apuce bine nervii; Culmea nebuniei e să crezi că-i sănătate curată; Culmea norocului e că nu te-a lovit deloc până acuma... Culmea ghinionului e că nu te va lovi nici de acum înainte; Culmea legilor lui Murphy e că nici el nu a crezut vreodată că vor funcționa atât de bine; Culmea prieteniei e să fie înconjurată doar de dușmanii săi; Culmea unui cerc vicios e că nu poți ieșii din el decât dacă intri în altul; Culmea curajului e că te părăsește exact când ai mai mare nevoie de el; Culmea unui film prost e că rămâi atât de impresionat de el, încât ajungi să-l povestești mai des decât pe unul bun; Culmea unui săpun e că nu poate curăța chiar orice rană; Culmea panicii e să fugi chiar înainte să te apuce frica; Culmea păcatului e că el se crede făr` de vină; Culmea răului e că vrea să facă și el un bine cât de mic, uite așa, doar de-al dracului ce e...
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate