poezii v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ poți să-mi intri în inimă, nu vei citi aceeași carte
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2006-03-21 | |
M-am hotarat sa visez ordonat, nu asa amestecat, cum mi se intampla mie in somn.
Micimea detaliilor de peste zi prinde un soi de contur noaptea, pe care trezindu-ma, il deslusesc cu usurinta si-mi zambesc...lumea ma crede nebuna. Aiurea! Acum insa vreau sa visez altfel. Imi aleg decorul si personajele. Ma desprind pe nebanuite de durerea de inima si-o transform intr-o vibratie sufleteasca noua,acrisoara, dar pe care mi-o asum cu toata convingerea. Si incep sa ma visez vesela, nu trista. Si-n visul asta cel mai frumos e ca nu stau la nici o coada, nu astept nimic, nu trebuie sa am RABDARE. Rabdarea nu-i o virtute, clar! Fie la altii, ca prietena cu ea eu nu stiu sa fiu! ...revenind, tot ce-mi doresc mi se intampla si culmea, fara sa stiu ca mi-am dorit. Primesc dezmierdari de care habar n-aveam c-as avea atata nevoie...si zbor un pic..desi aripile nu prea m-au atras niciodata ...si-mi creste parul..ce dor mi-era si de el! Si zambesc curat ca o pisica si sunt generoasa! Asta da vis! ma incalzesc rasetele altora, ma ingrasa lumea mancand in juru-mi, ma odihneste somnul lui si ma doboara natura unor ganduri triste pe care inca nu i le pot deslusi..voi putea vreodata? Si vreau sa cred in Dumnezeu in vis..macar in visul asta..si apuc sa-i multumesc pentru TOT. Nu stiu daca sa mai zic si Amin, dar cred ca m-a inteles oricum. Trebuie cumva sa si sparg visul asta, ca doar ma pretind o realista. Asa ca aleg sa ma sfaram in palma-i mare, sa-i mai fur un zambet in intuneric si ma trezesc. Noapte buna, copii!
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate