poezii v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ stejarul
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2005-12-14 | | Serpii sunt reptile, animale cu piele uscata si solzi.Cea mai mare specie din regiunile ierboase este pitonul de stanca african, care poate sa masoare pana la 9 metri lungime.Toti serpii sunt carnivori. Cu toate ca nu au picioare, pot sa se miste rapid spre a-si vana prada. De obicei se tarasc pe pamant, dar unele specii se incolacesc pe copaci. Sunt mai multe specii de serpi: -sarpele cap de caine (se urca pe salcami, scoate puii pasarii-tesator afara din cuiburi si ii inghite, mai ia si ouale din cuiburi). -sarpele cu clopotei(simte caldura degajata de corpul pradei,chiar daca este la putina distanta de ea-pitonul(isi incolaceste corpul in jurul prazii pentru a o sfoca,apoi inghite capul.Daca a avut o masa copioasa,poate sa nu mai manance luni intregi). -cobra(ca amenintare, isi ridica de la pamant partea de sus a corpului si isi intinde pielea din jurul capului pentru a face sa para mai mare. . -sarpele de lapte(nu este otravitor, dar el seamana forte mult cu otravitorii serpi coral.Multi dusmani nu pot sa-si dea seama de diferenta,asa ca ii lasa in pace pe serpii de lapte. Cam atat am avut de scris despre serpi, sper că v-a plăcut si dacă nu stiati atunci a ți mai aflat ceva nou.
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate