poezii v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ a învăța să dialoghezi cu sine sau cum să faci o breșă într-un zid interior
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2024-04-04 | |
în gura muntelui lângă foc cu uimire la stele privește
are un cap două mâini un trup și două picioare "sunt alte focuri" își spune și întinde mâna către ele le simte reci și departe cu un tăciune le desenează pe piatră alături de ele și el și un câine peretele vibrează se transformă într-o fereastră acolo e mii de ani mai departe un cap două mâini un trup și două picioare pe o coală scrijelește cuvinte despre povestea unui cer plin de stele un foc un câine și un munte fereastra se închide - ce-au ajuns! vai, dar ce-au ajuns! să înlocuiască frumoasa poezie din piatră cu vorbe mâzgălite! adoarme și-n vis i se arată minunea târzie o altă fereastră prin care gândul doar zboară și se întoarce în cuvinte în forme în melodie toate colorate se trezește coșmarul e insuportabil - ce-au ajuns! vai, dar ce-au ajuns! să înlocuiască... cu un tăciune așterne pe piatră o poezie abstractă în care toate stelele erau în una și în stea un cap două mâini un trup și două picioare ... la fereastră pasărea binară în cântec ne spune povestea - știu poezia asta! eram acolo în mijlocul stelei!
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate