poezii v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ a învăța să dialoghezi cu sine sau cum să faci o breșă într-un zid interior
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2018-10-06 | |
vineri. 79. încă un element
ce-mi dă de gândit. urmăresc atent tabelul lui Mendeleev. primele mostre au o aură aparte aidoma planetelor sistemului solar într-o zi de grație rudimentară. între metalele descoperite până acum... o frântură de spațiu, poate și timp depinde de designul Creatorului. simt senzația familiară a unei prezențe și încerc să dețin controlul micului buton printr-o succesiune interminabilă a bătăilor inimii. e vineri iar Venus se holbează de la încheietura telurică a universului cuprins de o gelozie aparte. apăs. în frântura de spațiu și timp apare un bărbat căruia nu-i place să sărbătorească victorii. un bărbat liniștit cu o structură configurată atomic. pentru a-L înțelege oamenii cred că ar trebui întrunite „condiții speciale de laborator și indicații perfecte”. îi plac bomboanele mov inspirate dintr-un film cool și capriciile deja existente a efemeridelor cu durata de viață descoperită în retortele mulțumirii divine. relativ recent lumea a renunțat să mai aplaude constrânși fiind de responsabilități și cerințe. consideră acest lucru trist derutant, un „echipament delicat”... uitat contrabalansând cu iubirea Lui pe o cale senină. în frântura de spațiu și timp mai există și o femeie. acum un copil. pe drumul lung. pe drumul către casă.
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate