poezii v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ poți să-mi intri în inimă, nu vei citi aceeași carte
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2012-03-29 | |
După ce-am plătit la RAJA apa de ploaie, mai multă decât cea băută de la aceștia - m-a pufnit râsu plânsu... "Noi suntem țara lui Impozit vodă / Aici toți perceptorii sunt la modă" ... după cum spunea a cântec Adrian Păunescu cândva... mă uit și pe factura de la ENEL (curent) și observ că plătesc și vântul - energia verde eoliană... Că-mi vine să le zic luați-vă ploaia și vântul și lăsați-mă în durerea sărăciei mele... îmi vine să le zic... vorba vine, că n-ai cui spune... Nimeni nu face urechile pâlnie la spusele nimănui... se practică dialogul sub formă de monolog... ca la nebuni... fiecare spune ce vrea, când vrea, comunicarea e un lucru abstract... și atunci de ce să mai zici? Să mai tremuri pe strada la nu știu ce întruniri, mitinguri și alte alea... doar pentru a-ți risipi bruma de energie vitală? Mă întreb ce s-ar alege de noi ca oameni dacă toți atomii din care suntem compuși ar proceda omenește... s-ar distanța, s-ar dezbina... s-ar devora...
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate