poezii v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ a învăța să dialoghezi cu sine sau cum să faci o breșă într-un zid interior
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2010-04-11 | | să nu uiți copile că te-ai scoborât în lume sub zodia semnului că n-o apucat biata de ea să treacă de stâlpii porții între coloane s-o prăvălit de la jumate și-o-ngenunchiat. am luat-o pe brațe, crengi trudite, și-am înălțat-o până pe marginea patului pictându-i chinul într-o mare albă de in până când s-o rupt catapeteasma cerului și i-o ridicat sufletul să țeasă locul iar tu tăceai și nu te lăsai coborât printre noi până te-o smucit Bune-tu dintre cârpe și-o ieșit alergându-te prin toată curtea până hăt la poalele salcâmului din fundul grădinii și pe-unde trecea el te închina la ceruri, la stele, la nourii fauri cu guri de balauri la luna străbună ce taine adună la pomii cu roadă strânși toți să te vadă la iarba pletoasă pământul de-l coasă și-n gard s-o oprit că te-ai deslușit și ai țipat spart sub salcâm rotat ce-n floare te-a îmbrăcat. casa da să te ajungă ograda icnea pe-o dungă poarta-n stâlpi sta ca pe jar iar ei nici că-aveau habar funiile își înnoadă ca marginea la broboadă și își trag coardă de viță să le fie jurubiță plânsu-te-ai plâns îndeajuns pân-am tras noaptea pe fus și-n raze te-am îmbrăcat pe geam lunii când te-am dat te-a-nchinat la talpa veche la grinda făr de pereche la fântână te-o-nchinat și-n trei ape te-o scăldat și-napoi iar mi te-o dat pe brațe ușor te-am dus din candelă benghi ți-am pus și așa ai dormit dus gonind ielele spre-apus...
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate