poezii v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ stejarul
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2009-07-31 | |
„Mare-i grădina ta Doamne și mulți au sărit gardul” , mi-am spus astăzi, intrând cu mașina în curtea policlinicii.
Un Matiz verde era în fața mea, parcă dădea să iasă din curte- la volan o fată cu brațul stâng în afara portierei, iar în mână agita o țigară aprinsă. I-am făcut semn să tragă pe margine, ca să trec și eu- deja întârziasem la ședința de fizioterapie. Mașina nici de-a-naibii nu se mișca din loc, doar mâna fetei gesticula peste portieră, cu țigara între degete. „O fii având pană sau i-o fi rău” îmi spun, oprind motorul și dându-mă jos, să văd ce se întâmplă. Când mă apropii de portieră, o aud vorbind la telefon: - …dar eu am prioritate și dacă nu se dă la o parte, chem poliția. Nu-mi venea să cred „Asta-i nebună” îmi spun, în momentul acela mi s-a părut și mai urâtă ca înainte: cheală cu un batic roșu pe cap, (cică bandană-i spune mai nou) palidă cu o cicatrice pe față, sărindu-mi în ochi restul de ojă roșie, de pe unghiile neîngrijite. - Cum vrei să ies cu spatele în șosea, fată? Vrei să mă pocnească vreo mașină? Dă-te în dreapta, să trec și eu, îi spun urcându-mă în mașina mea. Nebuna, nimic, puteam s-o țin așa până mâine dimineață și tare mă grăbeam, așa că am dat cu spatele și am ieșit din curte, cu riscul să produc un accident. Când a trecut pe lângă mine, nu m-am putut abține să nu îi fac un semn, rotind degetele spunându-i: - Nu ești normală fată, dute de te caută. N-ai auzit de fairplay la volan? „ O fi bolnavă și o fi fost la doctor-îmi spun cu conștiința încărcată- dar aici este doar o clinică de chirurgie estetică, stomatologie și reumatologie. Era cam palidă și tunsă zero, o fi având leucemie, dar mai văzusem astăzi vreo două fete tunse la fel. O fii la modă…și ce nu-mi plac mie femeile nefeminine și cu țigara în mână pe stradă.” Atunci am vizionat tot filmul și mi-am dat seama că în momentul în care am intrat în curte, Matizul era oprit în mijlocul curții. Fata avea chef de ceartă și aștepta o victimă să intre pe poartă.
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate