poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | ÃŽnscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Românesti - Romanian Poetry

poezii


 

Texte de acelaÅŸi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 2803 .



Bancurile, securistii si stocul de inteligenta
personale [ ]
de ce mor bancurile

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [ovidiumus ]

2009-06-04  |     | 



Țin minte, din vremurile când trăiam într-o republică românească - nu foarte socialistă, nu foarte republică - bancurile bune, chiar excelente, care circulau pe atunci.

Doar unul - americanii au vrut să simuleze comunismul într-un laborator, pe șoareci. Șeful experimentului a propus condiții egale - temperatură, umiditate, hrană. Șoricelul capitalist a prosperat, cel comunist tânjea, slăbea, nu mânca, și, într-o zi, a murit...

Se adună echipa de cercetare, se evaluează condițiile experimentale. Șoricelului capitalist i se dădeau filme cu Mikey Mouse, și era fericit. Celui comunist i se arăta zilnic pisica...

Ce cred eu acum, despre bancuri și despre șoriceii de noi:

1. Securiștii deștepți care culegeau bancurie și le propagau au ieșit la pensie, iar pilele de astăzi, semidocte și lipsite de simțul umorului, nu pot nici selecta, nici crea...și ne servesc meniul cu tute care au avion personal și își fac cumpărăturile la Paris...

2. Apar diverse bancuri, de data asta globalizate - gripa aviară, criza financiară, gripa porcină, tusea măgărească...mi-ar părea rău de bancul cu Uniunea Europeană...ar fi ultimul...

3.Se pare că vom muri, de atâta plictiseală, prost gust și lipsă de speranță, până când va apărea o nouă generație de securiști, educați în străinătate...dar s-ar putea să dorească și ei să se uite la filme cu Mikey Mouse, dacă nu cumva și americanii vor dori telenovele românești.

Acum, ca o concluzie: îmi amintesc de unul din criteriile de evaluare a combativitatății armatei britanice: simțul umorului la ofițeri. Odată ce acestă se atenua, era semn de mari probleme de leadership și de capacitate de comandă...

Distrugerea, măcinarea continuă a structurilor statului român s-a realizat și prin implementarea planului "Mediocritatea". De regulă, oamenii competenți, creativi și cu simțul umorului sunt eliminați fără milă...dăunează. Rămân pilele proaste, care ne vor conduce pe culmile Uniunii Europene...

O să spuneți ca n-are niciun rost, dar, se pare, problema dispariției umorului de buna calitate din circulația de masă este un semn al scăderii capacității de apărare, și poate constitui...o problemă de siguranță națională. Prostia, și, mai ales, promovarea prostiei ca marfă de larg consum și exemplu de succes personal, duc la ruina acestui popor.

Nu regret comunismul...ci speranța într-o elită - speranță de care românii s-au dezvățat. Mititeii și berea, sacoșa electorală...poporul învață repede.

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!