poezii v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ poți să-mi intri în inimă, nu vei citi aceeași carte
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2005-05-14 | |
m-am uitat
în oglindă de dimineață și nu m-am găsit. știam sigur că-s acolo pe undeva... da’ degeaba! am încercat să mă strig: nu mai aveam voce. și chiar dacă aș fi avut nu mă mai auzeam. dup’aia am vrut să-mi iau pulsul: ia-l de unde nu-i! pielea-mi era rece și transparentă. simțeam doar mirosul mâinilor tale. asta mi-a dat de gândit: poate că mai eram totuși pe-acolo! m-am căutat și sub duș. tot degeaba... apa fiebinte șiroia pe o umbră. avea iz de transpirație rece imposibil de șters... am început să mă-mbrac. speram să văd cu coada ochiului cum arăt: tot nimic! nici măcar nu erau hainele mele. sau poate nu le recunoșteam. miroseau a fum de țigară și eu nu-mi amintesc să fi fumat vreodată. m-am luat apoi după durerea de oase care știam că-i numai a mea. dar i-am pierdut urma pe la mijlocul coapsei și privirea mi s-a oprit în podea. stai liniștită, mai ai simțuri - mi-am zis. asta înseamnă că sigur mai ești undeva!
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate