poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | ÃŽnscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Românesti - Romanian Poetry

poezii


 

Texte de acelaÅŸi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 208 .



între lumini și umbre
eseu [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [romantica3 ]

2023-01-11  |     | 



o majoritate covârșitoare a umanității posedă o gândire inferioară, mediocră, care generează viruși informaționali în intrinsec cât și în natura înconjurătoare.

mentalul întunecat, pesimist deformează , denaturează construcțiile spirituale ale divinității, distruge imunitatea în natură și în propriul organism vital. ca urmare severa, cumplita poluare îl îmbolnăvesc de boli grave sfârșind viața mult înainte de vreme.

Dumnezeu a creat omul nou care poate trăi până la o sută cincizeci de ani, cu condiția să găsească în adâncul ființei și in universul cunoașterii

viziuni curate, mărețe, să descopere continuu programe de dezvoltare personală.

din păcate în creierul leneș, delăsător dezorganizat, dezechilibrat se instalează întunericul.

este adevărat și totodată benefic faptul că de la vârste fragede oamenii își creează dependențe față de familie, față de prieteni, față de mentori spirituali, față de dascăli. eu am creat dependența față de divinitate, să transforme în mine umbrele, abisul genunea în lumini multiforme, complexe. meditația și rugăciunea au dezvoltat în mine o credință puternică, indestructibilă, optimism, iubire de viață, de semeni, de Dumnezeu , energii pe care le-am împărțit cu lumea din jurul meu, cu convingerea că pot și eu pune umărul la construcția spiritualității universale.

așa cum încărcăm telefonul, tableta, laptopul la câteva zile să fim constant conectați familia, cu prietenii, tot așa ne încărcăm sufletul mintea cu energii creatoare, salvatoare prezente pretutindeni pe pământ și în univers, trebuie doar să le abordăm, să le asimilăm. învățăturile lui Hristos lăsate cu sfințenie lumii în Noul Testament trebuie să le citim măcar o dată în viață. sunt formule puternice care creează reacții spectaculare în creierul nostru, în inimă și suflet, creează spiritul de lumină în noi. să ne încărcăm cu energie solară întreg organismul pe frecvență cu Dumnezeu și cu Iisus Hristos, vom constata nu prea târziu că suntem fericiți, plini de speranță de optimism, încrezători în bogățiile ancestrale care se dezvăluie în adâncul conștiinței noastre. vom simți treptat că devenim luminoși plini de recunoștință față de divinitate pentru că ne-a creat toate condițiile să devenim lumină, să evoluăm până la nivelele superioare ale cunoașterii. să construim în creierul nostru o industrie tehnologică de idei creatoare și salvatoare, să ne pregătim temeinic spiritul în proiectul de iluminare, de îndumnezeire.

așa să ne ajute Dumnezeu- amin


.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!

Warning: Unknown: write failed: No space left on device (28) in Unknown on line 0

Warning: Unknown: Failed to write session data (files). Please verify that the current setting of session.save_path is correct (/var/www/dynamic/-agonia.v3-2/www-responsive/tmp) in Unknown on line 0