poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | ÃŽnscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Românesti - Romanian Poetry

poezii


 

Texte de acelaÅŸi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 3856 .



Frumusete -a sufletului sau a trupului?
personale [ Jurnal ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [LaDyOfIcE ]

2003-01-18  |     | 



Ce conteaza mai mult:frumusetea trupului sau a sufletului??Daca as fi intrebata as raspunde fara nici o ezitare :cea a sufletului,desigur.Uhmm..avand in vedere ca momentan ma aflu la cura drastica de slablire(cafea + tigari in diferite combinatii),stau cam prost cu nervii si urasc tot ceea ce se incadreaza in 90-60-90(masuri imposibile de atins pentru mine).Urgenta acestei curi de salbire a pornit in urma unei plimbari prin magazine(urasc sa fac cumparaturi),cand ce imi placea nu imi venea,iar ce-mi venea nu imi placea...Groaznic...Primul lucru pe care il voi face cand voi avea bani (multi multi) va fi sa-mi deschid un magazin XXL.Uhmm...de ce nu m-am nascut in timpul lui Rubens?As fi fost cu siguranta un model frumos ...
Mmm...si in alergatura prin magazine,observ un cuplu;el super draguta,iar ea urata cu spume...Nah..stiu ca-s si un pic rautacioasa,dar primul gand a fost :"oare ce cauta el cu una ca ea?ce a vazut la ea"...Mda..stiu ca frumusetea e o notiune relativa si e frumos numai ce-mi place mie,dar...am fost cat se poate de obiectiva in aprecierea cupului...
Si ce spuneam?Ca apreciez in primul rand sufletul?Ah da..insa uit acest lucru cand observ ce blugi calitativi sunt Levi's (pe un posterior demn de invidiat) sau cand apreciez efortul depus la sala de forta al unui tip (daca e si brunet cu parul lung,ochii negrii sau verzi si fara verigheta..mmm...)
Ohhh..si cum ramane cu sufletul?Mai aud printre cunoscuti "a fost dragosteb la prima vedere" Cum dragoste la prima vedere?Pai degeaba e frumos/frumoasa daca a facut gramatica limbii romane cu femeia de servici sau are alte asemenea calitati...
Primul lucru pe care il observam la o persoana este fizicul,pentru a-i cunoaste sufletul necesita timp,rabdare...
Majoritatea isi doresc si frumos( fizic si sufleteste) si destept si devreme acasa,dar putini gasesc toate aceste calitati intr-o singura persoana...?
Poate in viata urmatoare nu va exista fizic,ci doar suflet si am putea citi gandurile celuilalt(desi seminaristul meu s-ar ingrozi afland cat de bine injur,iar vecinul de la 8 ar rosi de cate ori s-ar intalni cu mine)...
Pana la o viata urmatoare insa,imi beau cana cu apa (minim 2l/zi...)

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!