poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | ÃŽnscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Românesti - Romanian Poetry

poezii


 

Texte de acelaÅŸi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 624 .



Poveste........!!!!
personale [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Foll moon ]

2007-03-03  |     | 



Am ciudatul obicei de a mă dedubla câteodată. Vreau să cred că ceea ce consider eu a fi dublura mea, e de fapt "Îngerul meu păzitor". De fapt nici nu contează prea mult. Important e faptul că sunt supravegheat, monitorizat, sfătuit, certat, lăudat (mai rar) și am cu cine vorbi. Și vorbim...nu glumă! Ne contrazicem, polemizăm, ne mai și supărăm unul pe altul!!! În final unul din noi trebuie să cedeze! Până acum câtva vreme, cel care de regulă ceda...eram bineînțeles EU. Cum să te lupți, și să-l mai și birui, pe propriul tău înger păzitor? Dar....de o vreme, am îndrăznit să am curajul să mă încăpățânez de a nu mai ceda cu una cu două!!! Spre surprinderea mea, am constatat că încep să am din ce în ce mai des câștig de cauză. Mă minunam și nu-mi venea să cred! Ca să vezi domnule (îmi ziceam eu în sinea mea)...Înger, Înger, dar nici Omul nu-i un oarecine, și cu puțină voință (sau bunăvoință?), curaj, demnitate, inimă curată și sinceră, se poate lupta de la egal la egal, cu ființe (entități), considerate invincibile și nemuritoare!!! Am vrut să aflu ce anume din propria-mi ființă...care au fost armele pe care le-am folosit (în aceste lupte crâncene și epuizante) ce mi-au dat câștig de cauză??? Nu a trebuit să caut foarte mult. Armele, resursele, energia necesară, îmi erau furnizate, de propria mea stare de spirit, de propriile mele sentimente!!! Dar...nu-ți sunt de niciun folos dacă nu sunt nobile, adevărate, curate, sincere, dezinteresate și nu crezi cu tărie de neclintit, în ele!!! Și...astfel, această revelație (descoperire!) m-a condus la o concluzie ce ar putea fi considerată profană, eretică de către cei care nu au simțit niciodată intensitatea mistuitoare dar înălțătoare și eliberatoare, a unor astfel de sentimente (emoții).
CONCLUZIA? Însuși Dumnezeu se înclină și rămâne fără replică, în fața celor animați de astfel de sentimente. Dar dintre toate, unul poate opri sau poate pune universul în mișcare!!! Nu-l mai numesc! E știut de toată suflarea universală și infinită. Vorbim de realități și virtualități (potențialități), de forme concrete, vizibile și imagini abstracte invizibile, de bine și rău de lumină și întuneric...Toate se contopesc în realitatea unică indivizibilă și infinită, din care face parte integrantă și sufletul și spiritul Omului. Dilema și ISPITA pentru mine o reprezintă atitudinea și termenii comunicării pe care trebuie să îi abordez pe viitor în relația mea cu propria mea dublura, cu propriul meu ÎNGER PÃZITOR, a toate știutor, și nemuritor!!! (neîngăduitor, neiertator, neînțelegător....) Câte negații!!! Și ce puține afirmații!!! Va fi vreo continuare a poveștii? Va exista un final? DESTINUL VA HOTARÎ!!! dar...nu în exclusivitate!!! E drept...cu destinul lupta e cumplită, înspăimântătoare, însuși Dumnezeu se supune. Dar Omul are o armă cu care poate înclina balanța în favoarea lui. DRAGOSTEA, IUBIREA TOTALÃ, ABSOLUTÃ ȘI INFINITÃ. În fața acestui sentiment, însuși DESTINUL (ca de altfel și Moartea), se înclină!!!!!!!!!!!!!


.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!