poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | ÃŽnscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Românesti - Romanian Poetry

poezii


 

Texte de acelaÅŸi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 713 .



Redă-mi liniștea...!!!
personale [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Foll moon ]

2007-07-05  |     | 



În colțișorul inimii plăpânde se vrea o pace...Cauți mereu liniștea când pulsul se ridică...cu teama că ai să pierzi un sentiment pe care ți-l dorești de mult. Niciodată nu vei ști dacă te va împresura ca o binecuvântare...nu vei ști dacă meriți liniștea pe care o cauți...sau sentimentul pe care-l dorești. Dar tânjești după sentiment...sau după liniște, asemeni acelui însetat ce-și caută izvorul să se adape.
Aș căuta și eu ceva nou...acea pace interioară...acea liniște mult meritată...Dar unde? Tu încă ești aici...în sufletul meu...în tot ce se află în jur...și nu vrei să lași loc...Ai pus stăpânire pe acel sentiment unic numit iubire...Pleacă te rog...sau cuibărește-te să nu te văd, să nu te simt.
Ai atins sufletul meu rece și m-ai făcut să tresar. Apoi, cu căldura ta te-ai topit în ființa mea și m-ai făcut să plutesc...Te caut în fiecare clipă în gândurile mele și te găsesc doar în vise...Acolo te iubesc, te sărut și te strâng la piept ca pe un buchet de flori cu multe miresme...Te pierd și iar te caut...și găsesc...o inimă ce bate cu putere.....o alta care ar vrea să i se alăture...Împreună ar dori să formeze un tot unitar...pentru a bate la unison....Împreună ar vrea să bată în același ritm...să asculte aceeași melodie....care să le ducă spre cele mai înalte culmi ale fericirii...bucuriei...și speranței....Fericire...pentru că s-au găsit...bucurie pentru că au ieșit din starea de singurătate...și speranță pentru...un viitor comun, frumos, luminos....Mi-ai atins sufletul cu căldura ta și m-ai înălțat....mi-ai dat aripi să zbor...Acum mă ajuți să pornesc la drum...acum mă ajuți să plutesc...ai grijă cum mă menții pe acel platou în care se află...și fericirea...și bucuria...și speranța....Dar ai început să-mi dai drumul...puțin câte puțin....și să mă abandonezi lacrimilor...tristeții...deznădejdii...
Este frumos și trist să iubești...Este frumos să plângi când iubești...Este frumos când cauți liniștea...și pacea în iubire...Eu sunt aici!...Tu unde ești? Nu știi?...Mai cauți și acum în amintire...Sunt un zâmbet trist? Eu sunt aici!...Mă vezi? N-am dispărut...! Voi face un semn! Privește-mă! Chiar și atunci când nu mă vrei...sunt tot aici...uitându-mă la tine cum te pierzi printre stelele ce tocmai au început să dispară....
Dar ești prea ocupat ca să mă mai observi și pe mine...Te gândești cum să faci să pleci....da...și nu ai puterea să o faci...pentru că știi foarte bine că va rămâne un imens gol atunci când vei părăsi aceste locuri...Îți faci probleme?...Nu!!! Să nu te gândești la mine...! Voi învăța să-l acopăr...
Pentru început voi așterne peste el o pătură din toate florile pe care mi le-ai dat de când ne-am cunoscut...apoi...treptat...treptat...o voi înlocui cu alta...formată din florile proaspete ce vor veni de la cel ce va ști să mă aprecieze...să mă citească...să mă descopere...să mă înțeleagă...Și să știi că va fi una mult mai frumoasă decât cea pe care am format-o cu ajutorul tău...pentru că peste aceasta voi așterne....multă dragoste...picături din nectarul iubirii ce se va instala....voi stropi-o cu căldura sufletească pe care tu mi-ai îndepărtat-o când erai cu mine....voi uda-o cu lacrimi de bucurie...lacrimi care erau pline numai de tristețe când erai în prezența mea... Mergi pe drumul pe care ți l-ai ales...eu nu am să te rețin...nu vreau să mai faci parte din existența mea...În colțișorul inimii mele se va instala pacea...acea liniște pe care am așteptat-o...și pe care ai refuzat de multe ori să mi-o oferi...
O lacrimă din cântecul de iubire se înfășoară în jurul gândului că totul se va transforma în iubire...și va cânta pentru cei ce au încredere în sentimentele curate...Există acea floare ce poartă sincer lacrima mea spre fericirea pe care o simt din ce în ce mai aproape de sufletul meu...și așteaptă să fie ștearsă cu răbdare...și cu dragoste...Voi asculta murmurul ei ce cheamă liniștea nopții...liniștea sufletului...Voi aduna din calea ei neîncrederea și voi pune acolo iubirea pură ce dă strălucire și înțelepciune în gândurile și dorințele sufletului meu. Am să las liniștea să pătrundă în universul iubirii și sigur voi descoperi cărarea spre FERICIRE...


.  | index










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!