poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | ÃŽnscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Românesti - Romanian Poetry

poezii


 

Texte de acelaÅŸi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 397 .



Tipuri de oameni 1, Optimul și non-optimul 1,2,3,4
personale [ ]
Gânduri rafinate

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [rockyr ]

2020-12-18  |     | 



Omul are capacitatea și forța de a evolua, de a transmuta grosierul, trogloditul și gregarul în cizelare, stilizare, elevație și rafinament, de a se individualiza prin ceea ce are genuin, autentic și specific, de a-și construi un sine superior care să-l centreze în ființare, de a-și reactualiza și îmbogăți matricea cu extra-elemente și extra-calități, de a-și atinge sensurile dacă percepe în ele esența și transcenderea vieții ale cărei ramificații formează multidimensionalul intuind în întregul realității n configurații de realități mai mici pe care și le poate anexa în spațiile ființării.
Optimul e oferta vieții cea mai generoasă, beneficul lui dizolvă dezechilibrele, discordiile, deprimările și blazarea și inversează defetismul înspre optimismul plin de încredere care crește stima de sine impulsionând ambiția creatoare de sensuri, obiective și țeluri care nu ar trebui să depășească coordonatele ființiale, însă ar fi bine să se afle pe asimptota lor.
Optimul cristalizează avantajele și le modelează în beneficii, randament și profituri care sunt similare cu succesele creatoare de multidimensionalități începând în minte și continuând în creații.
Optimul reglează și ajustează abaterile, corectează erorile și are capacitatea de a construi o anumită tipologie de fericire.
Nefastul îl întâlnim în minimul ce divide hiperbola vieții în arce minuscule între care se mișcă ființa condusă de insignifiant.
Optimul îl găsim în partea de maxim în care se află superlativele antrenând beneficul și structurează viața umplută cu plenitudini sub forma arhitecturilor grandioase și o proiectează în spațiile beneficului a cărui substanță pozitivă dizolvă nefastul având ca inamic optimul exacerbând, epurând și multiplicând binele până atinge o fericire de natură etică.
Beneficul are forța de a izola și ostraciza nefastul pentru ca acesta să nu mai influențeze negativ oamenii care nu au acces la potențele și potențialul proprii.
Beneficul generalizat la scară planetară transsubstanțiază suferința în entuziasmul plin de vigoare și vitalitate și disfuncționalitățile în armonii faste și fortifiante provocând un catharsis care are ca efect vizualizarea optimului pentru ca oamenii să și-l însușească și să-l insereze în matricile personale, destrămând haosul și entropia și construind o fericire stabilă, imuabilă și binefăcătoare care împreună cu optimul și beneficul are efect de panaceu.
Erorile îndepărtează optimul din om, iar ireproșabilul având predispoziție la desăvârșire atrage optimul epurat de greșeli, gafe, eșecuri și insuccese, fiind un mijloc eficient de a ajunge la succese amplificând dimensiunile existențiale și apropiind sensurile redutabile și exponențiale de ființa ale cărei eficiență, randament și profit absorb triumful conectat la succes, pe când o ființă care pierde se apropie de insucces care o coboară atât de mult încât întrezărește inferioritatea care este un aspect al involuției.

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!