poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | ÃŽnscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Românesti - Romanian Poetry

poezii


 

Texte de acelaÅŸi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 2024 .



Paradigmele 5, Corpul-spirit și corpul astral 1,2,Eufoniile și disonanțele 1
personale [ ]
Gânduri scolastice

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [rockyr ]

2020-07-27  |     | 



Să înghesuim toate viețile într-o paradigmă colosală, planetară care strânge totalitatea dialecticilor pentru a da coeziune tuturor adevărurilor omenirii.
Paradigma să absoarbă sincretismul, eshatologia, esotericul și exotericul din al căror melanj să obțină arta supremă la care să se acordeze toți artiștii.
O astfel de paradigmă ar eclipsa toate științele, legile și aspirațiile, ar modela din utopii doctrinele purului și le-ar încastra în concretul supus transcenderii și sublimării și utopiile l-ar epura de impurități și lesturi.
Paradigma ar inocula în mintea planetară arta supremă, utopiile tangibile la niveluri evolutive superioare și inovațiile și invențiile cu dimensiuni planetare.
Corpul astral care se eliberează de recluziunea corpului, când omul este manipulat de somn, cutreieră universul, astfel a cunoscut entitățile din transcendent care puteau trece din fizic în non-fizic devenind esențe și care au fundamentat paradigmele transcendentului construite din meta-legile având ca principii a fi-urile misterelor, minunilor și miracolelor cu care a fi-urile entităților transcendentale au intrat în contact.
Corpul-spirit în care s-a materializat spiritualitatea este cel mai aproape de a cunoaște transcendentul, fiindcă intuiește în imanența sa esențe ale transcendentului care împreună cu esențele divine sunt catalizatorul evoluției progresive a umanității.
Corpul-spirit vrea să-și acordeze vibrația benefică cu vibrațiile entităților interioare ale omului care ar fi bine să vibreze sincron pe aceeași frecvență pentru a înlătura disfuncționalitățile predispuse la simptome nefaste.
Corpul-spirit vrea să modeleze utopiile cu consistență pură în sensuri uluitoare și magnifice care ar motiva puternic ființa să le gestioneze liminarul și să le cristalizeze printr-o viziune clară.
Corpul-spirit vrea să cunoască spiritul lui Dumnezeu, eonii divini și absolutul având corelații cu supremul.
Corpul-spirit are forța de a mări și multiplica lumile spirituale și să grefeze pe ele o substanță similară cu substanța unor lumi benefice înzestrate cu pozitivități având coeziune cu superlativele.

Eufoniile din mediul înconjurător sunt divizate de disonanțe eterogene care aruncă în timpane sunete stridente, iar eufoniile vieții reverberează în oamenii modelați de armoniile căutând vibrațiile universului și fluxurile energetice ale lui Dumnezeu anihilând forțele negative și augmentând forțele pozitive construind un benefic interior ce se deosebește de beneficul acordat de ființa universului celor ce s-au conectat la ea.

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!