poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Romnesti - Romanian Poetry

poezii


 

Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1904 .



Despre revoluția culturală
personale [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [R.Dan. ]

2017-10-22  |     | 



Au trecut deja niște ani de când, într-o vară la fel de fierbinte, urmăream la t.v. câte ceva din lucrările a ceea ce se numea forum al culturii și care în alte vremuri s-ar fi numit congres al educației. Probabil că influențat de atmosfera a ceea ce părea un fel de revoluție culturală, îmi adun toate aparatele de prin casă și-mi alcătuiesc o adevarată ...instalație. Pentru că televizorul este în camera vecină, îmi propun doar să ascult din pat atunci când vreau să mă relaxez tot ce este mai important la radio sau t.v. Pentru aceasta mă folosesc de un videorecorder legat la o a doua antenă t.v. și de un dublu casetofon pentru a putea înregistra emisiuni de știri sau unele dezbateri care m-ar putea interesa. Mă ajută și un aparat de radio mai vechi, dar care se dovedește foarte util: pe butonul radio ascult principalele posturi de radio românești sau străine care emit în limba română; pe butonul pick-up am sunetul de la posturile t.v. care emit în București și împrejurimi; pe butonul mag ascult ce am înregistrat pe primele două butoane... E trecut deja de ora prânzului și fac o ultimă repetiție, ascultând pe unde scurte un post străin care emitea în limba română și a cărui recepție era foarte bună, când deodată simt că e ceva în neregulă. Probabil mă agitasem prea mult, deși nu mai consumam cafea de aproape un an de zile, dar mai ales ignorasem avertizările legate de indicele de confort termic, uitasem fereastra deschisă și temperatura din cameră se apropiase de cea de afară... Îmi iau punga destul de subțire cu medicamente, căutând ceva pentru tensiune și, ca și în alte situații optez pentru o doză foarte mică pentru a nu ajunge la efecte adverse... ”-Nu esti in firea ta!”, constată destul de exact mamaia care ma găsește cu picioarele într-un lighean cu apă rece. M-aș fi amuzat dacă nu aș fi fost destul de panicat... După ce mi-am revenit, am demontat  instalația și am dus-o în altă cameră. În anii care au urmat am mai repetat operațiunea de câteva ori aducând sau scoțând aparatele din cameră după cum eram sau nu în formă. Între timp lucrurile s-au mai schimbat; mi-am luat un receptor pentru satelit și pot urmari mult mai multe posturi t.v. Pentru a putea eventual înregistra unele filme sau emisiuni mai interesante l-am  legat la videorecorder, iar pentru a nu mai porni televizorul când vreau să ascult seara târziu unele talk-show-uri, am preluat sunetul printr-un aparat de radio mai vechi...
01.08.2008

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!