poezii
v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Romnesti - Romanian Poetry

poezii


 

Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 3295 .



Dacă n-ai bătrâni, cumpără-i!
personale [ ]
– text interzis persoanelor ce n-au împlinit șaizeci de ani –

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [adrian_nairda ]

2012-08-20  |     | 



Asociația Inconfundabililor Babalâci Controlați Sau Nu Electoral (A.I.B.C.S.N.E) dădu, fără „incompatibilități”, următorul:

„Comunicat oficial”:

Noi n-am mai dat, în viața noastră, un comunicat oficial (asta este, poți da și cu bâta-n baltă!; n.n.!) până acum, exceptând frumoasele vremuri manieriste și mineral-iliesciene privind participarea noastră majoritară, însă noi dorim să avem mai multe capre vii, capre pentru tăiatul lemnelor, precum și căprițe ce-or să ne sară peste casă pentru amuzamentul total mental (termenul acesta l-am copiat și noi, ca mai toată lumea, dintr-o emisiune tv.!) conferit nouă prin intermediul lighenelor ălea ce cad atunci când bate vântul tare.
Nouă ni se pare absurd că nu știm ce înseamnă absurd, așa că la vârsta noastră ni se pare absurd să ne acuzați, dar e binevenit că ne și acuzați și ne și scuzați de așa ceva, chiar dacă-i absurd, zău așa, pentru că povestea este simptomatică și ne scoate din țâțâni! Păi voi dați cu noi de-a dura, asta câtă vreme noi deținem majoritatea electorală? Să vă fie rușine! Iar dacă nu vă este, păi vă arătăm noi imediat: noi, sexistele feminine, ne ridicăm fustele; iar masculii rămași în viață își vor lansa nădragi-n… vină/e.
Voi ne-ați provocat!

Din bun simț noi am spus că negociem amiabil faptul că reprezentăm peste 35% și că suntem dispuși să garantăm cel puțin dublul procentului ăsta din electoratul cu dreptul de vot înscris pe listele românilor din toată lumea de acum, ba și al ăluia de pe lumea cealaltă și a neamului de neamul nostru (Haleluia!) ce va să vină, numai că, țineți minte, noi deținem acum secretul mizerabil al cifrului votului și că după discuții amiabile bine exploatate statistic noi ne-am exprima chiar și multiplu, adică în funcție de oportunitățile definiției academice ale existențialui imediat, sau de cele ce ne-au dat nouă bătăi de cap precum niște leme abominabile peste care nu putem trece cu vederea. Așa că, dat fiind că nu ni se spune ce-i aia „o lemă”, noi ne exonerăm.

Cu alte cuvinte: cine-s bulangii ăștia de 18 ani (și de peste!) și inconștienții ăia pe care noi i-am născut și tot noi i-am făcut? Principial, dat fiind că noi avem număr, adică un CI, dar buletine neactualizate, noi suntem compatibile/i cu ceea ce vârsta spune despre noi și, categoric, numai cu ăia a căror minte ne des-cântă-n strună suntem în simbioză electorală. Să-i ia Dracu’, cu listele lor cu tot! Abia așteptăm serialul acela: Capra bătrână sări pe masă, iada-și frânse iadeșul!


Semnătură,
SS indescifrabil, peste 50% plus mai mult de 1% din electorat


P.S.:
Nu de alta, dar noi putem sări din lumea asta, venind înapoi și de pe dincolo de ea! Nu ține asta de motivația politică personală actuală a fiecăruia, ci doar de bunul simț.

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!