Comentariile membrilor:

 =  n-aveti texte bune?
Valentin Eni
[19.Aug.03 23:14]
am trimis ultimul meu text ceva timp in urma si credeam ca va fi inundat de comentarii, dar iata ca n-a fost sa fie.
probabil n-aveti texte bune pe care sa le plasati in rubrica despre care vorbeam.
ori, cine stie, poate aveti prea multe texte si toate bune( ca si mine)?
oricum, incercati sa alegeti dintre ele cateva, chiar daca va este foarte greu.
si inca ceva: n-am scris textul doar pentru domnul Editor, altfel i l-as fi trimis pe e-mail. comentati fara griji:)
mai astept cateva minute dupa care plec.

 =  comentariu
Alexandru Popp
[20.Aug.03 00:50]
Pai hai sa comentez. O idee interesanta. Si mie mi-ar conveni sa citeasca omul prima data ce consider eu ca ma reprezinta. Si apoi mai sunt autori buni cu nivel 0 si mai jos.

 =  omer si veni - cei mai...
Valentin Eni
[21.Aug.03 21:30]
numai noi doi suntem cointeresati ?
am impresia ca ceilalti nu pt vedea textul meu pe monitor...
sau e atat de proasta ideea ca n-a prins-o nimeni

 =  inca o parere despre...
Crăița-Silvana
[21.Aug.03 22:09]
Interesanta ideea insa.... cred ca in acelasi sens s-au inventat si stelutele. Atunci intreb oare sistemul stelute este considerat ineficient sau... consideri ca este un sistem care avantajeaza numai pe cei foarte foarte buni lasand mai deoparte cei care incearca sa scrie si sa devina mai buni dar comparativi cu cei din fata mai au mult de invatat?

 =  ...
Sorin Olariu
[21.Aug.03 22:16]
Ideea e buna, dar trebuie sa dai in primul rand de Editor. El si cu cenzorii sunt cei care hotarasc.

 =  Craita_Silvana
Alexandru Popp
[21.Aug.03 22:49]
Eu am stele la texte nu foarte bune si care cred ca nu ma prea reprezinta. As vrea ca primul contact sa nu fie cu ele pentru ca as putea fi inteles gresit.

 =  de sfântul Valentin
Zareh Ara
[22.Aug.03 02:26]
Prietene, să nu-ți fie cu supărare, dar am și eu o mică nelămurire. De câte ori pe luna asta e ziua ta? A fost și acu câteva zile, e și azi... mă aștept să fie și mâine... ia lămurește-mă și pe mine cu asta. Sunt tare curios.

Ideea cu cele mai bune texte nu merge. Nu se poate face așa ceva pe site fără să nu apară nemulțumiți, fără subiectivism, fără scandal. Ar merge poate în cazul în care se schimbă complet sistemul de votare al textelor. Dar și așa... nu ne vom putea raporta la textele din trecut. Iar cele care vor veni oricum vor avea la rândul lor o doză mare de subiectivism în votare... ca și până acum. Deci nu se poate face un asemenea clasament fără un scandal de proporții, fără să iasă la iveală prieteniile și orgoliile tuturor membrilor. Dacă un asemenea top se va face vreodată prevăd reacții de acum bine știute din partea multora. Așa că eu unul sunt împotriva unei asemenea idei.

Sănătate și dă de băut dacă e ziua ta de atâtea ori. Măcar să știu și eu o chestie.

 =  un kop naucit
Alexandru Popp
[22.Aug.03 03:25]
Desigur ca domnul cenzor barbos si haios, naucit de multimea de zile de nastere ale acestui al treielea Eminescu al natiei, nu s-a mai obosit sa citeasca si ce a scris moldoveanul nostru. Asa ca presupunand ca Cel mai iubit dintre pamanteni este cu niscaiva tarani care se ocupa de pamant, a decis ca trebuie sa ii dea o explicatie argumentata in loc de un nu ca nu vrea muschii mei. Desi muschii editorului s-ar putea sa vrea. In loc sa-i zica omului ca treaba e o utopie, ca ar insemna sa stergi textele oamenilor, el ii vorbeste de vot unuia care nici nu se gandise vreodata la asa ceva, ci doar spunea de a-si alege fiecare poema preferata din mareata fiecarui opera. Am zis etc.

 =  omerului
Zareh Ara
[22.Aug.03 04:45]
Omerule... de fapt, m-am abținut să nu spun că ideea cu 3 texte de autor e o aberație. Bagi în top doar 3 texte de Anton, combinate cu 3 ale lui Roxas, etc... ar fi penibil. Așa că am zis "NU" după ce am evaluat și alte opțiuni posibile legate de vreun top al textelor pe site. (prin asta înțelegându-se și o eventuală modificare a votarii textelor) Viitorul ne poate rezerva multe. Însă oricum ar evolua site-ul, orice top al textelor va isca dispute interminabile. Ca de obicei.
E părerea mea, nu poziția oficială a cenzorilor. Dar tu știi bine cum e treaba cu Gică Contra. ;)

 =  Părerea mea +RADU
Paul Bogdan
[22.Aug.03 10:55]
Acest site, cu toată intestinăria sa, a fost analizat, disecat și operat în zeci de feluri de către cenzori și editori. Zeci de idei au fost discutate. Ideea omului nu este rea! Nu cred că trebuie cine știe ce voturi sau alte chestiuni. Dacă fiecare autor va trebui să-și aleagă câte trei texte reprezentative eu cred că este doar o problemă de programare pentru ca acest lucru să fie realizabil. Nu știu încă în ce formă dar cred că s-ar putea realiza acest lucru foarte simplu. De exemplu atunci când mergi în pagina unui autor, textele votate de el ca reprezentative, ar putea apărea în topul textelor sale. Cred că s-ar putea face și o pagină separată care să dubleze pagina de autori iar în dreptul acestora să figureze doar aceste poezii la rubrica "poezii recomandate de autori" sau "poezii reprezentative".
Am să-i comunic Radului ideea, cine știe? poate o folosește în noul site.

 =  Nu m-as incorseta in ceva "reprezentativ" !
Silvia CALOIANU
[22.Aug.03 12:03]
Texte reprezentative? Sa aleg eu insami ceva pentru top? NU! NU vad nimic mai pictisitor, decat sa ma aflu incorsetata in ceva "reprezentativ"! Stiu ca ma voi cauta mereu prin labirinturile propriei entitati, incercand sa ma "desopar in cuvinte", sa ma inteleg eu insami...Poezia fiind sugestiva, deseori atat criticii, cititorii pregatiti, cat si acei nepregatiti, pot vedea, simti in ea, in poezie, ceea ce nici autorul, posibil, nua realizat inca...

 =  Radu, ce zici?
Constantinescu Eugen
[22.Aug.03 12:49]
Parerea mea este ca daca asa cum a zis Paul Bogdan ramane la latitudinea fiecărui autor sș își aleagă "corsetul" (Silvia, de ce nu?!)atunci discuțiile în contradictoriu nu au cum să existe!
În plus chiar, o propunere mai veche de a mea a fost și aceea ca CENZORII să aleagă comentariile cele mai reprezentative pentru spiritul acestui site, comentarii ce vor putea face obiectul unui model de gandire critică, vis-a-vis de textele nostre!
Sunt sigur că toți sunteți convinși că există pe site comentarii STRÃLUCITOARE, care te înalță la cer într-o singură clipă!
Ciiiine știe pe unde or fi ascunse în oceanul acesta de simțiri de-a lungul timpului...
Ironice, haioase, profesionale, pretioase, eheee, așa cred eu că înveți să scrii: citind astfel de gânduri!
Dar ecourile au fost aproape nule la demersul meu!
SUBSCRIU cu hotărâre, eu chiar sunt curios ce ar alege fiecare ca text , că îl poate reprezenta!

 =  MTV TOP 3
Zareh Ara
[22.Aug.03 13:29]
Dacă vreun text de-al meu nu m-ar reprezenta atunci l-aș scoate. Mi s-a întâmplat odată cu câteva texte pe care le-am șters de pe site la sfârșitul anului trecut.
Astfel, toate textele mele existente pe site au aceeași valoare pentru mine, fiindcă sunt eu. Dacă unii consideră că sunt bune sau proaste din punct de vedere literar, e problema lor, nu a mea. Însă toate mă reprezintă pe mine. Eu în diferite momente. Să fac un top al gândurilor mele? Nici nu mă gândesc la asta. Aș putea să aleg o serie de texte care mi se par a fi reușite dpv literar... dar chiar și așa... să aleg doar 3 texte care să mă reprezinte pe mine? Chiar nu am cum. Sunt de acord cu Silvia.

Pe bune... puneți-l pe Geană la 600 de texte să-și aleagă top 3-ul. Hahaha!

 =  Bogdan!
Constantinescu Eugen
[10.Dec.18 14:27]
Am incredere că Bogdan Geană știe să aleagă (sic!) trei din cateva sute!
Si asta nu că ar considera că celelate nu ar fi "reprezentative" pentru el, ci doar că într-un anumit moment (într-o anumită stare de spirit), a simțit că vrea să defileze cu ACELE trei texte!
Dar nu vreau să mă substitui lui Bogdan, așa că:
Bogdane!
Ți-am predat legătura!

 =  în pas de defilare
Zareh Ara
[22.Aug.03 16:00]
Dacă vrea cineva să defileze cu textele sale... mai bine le trimite la concursuri. Acolo se va vedea dacă ai cu ce defila sau nu.

În altă ordine de idei, Eugen, eu am și poezii și proze... cum fac? Bag la grămadă fasolea cu perele?

 =  Citim înainte...
Constantinescu Eugen
[22.Aug.03 16:19]
Zari,
Ai dreptate aici...se complică treaba cu "defilarea" cu pricina.
Oricum, este o dezbatere doar, dacă se va hotărî ceva până la urmă bine, dacă nu...rămâne să continuăm să citim ca și până acum.
Nu este un capăt de țară!
Mai vorbim!

 =  parerea mea
Geta Adam
[22.Aug.03 18:32]
Intri de exemplu pe site, asa, intr-o dupa amiaza plictisita, cauti lista de autori si selectezi unul. Numele nu-ti spune nimic, are 'tz' texte si esti prea plictisit sa le citesti pe toate, alegi la intamplare cateva si cum mana ta dreapta alege totdeauna prost, ajungi la cele mai slabe, deci tragi concluzia: pe aici nu mai trec.

Sunt pentru existenta unei rubrici "poezii recomandate de autor".

Kop, sa fim seriosi, e vorba aici de un top personal, nu de unul general.

Nu vad de ce trebuie ca de fiecare data cand cineva vine cu o propunere, indiferent cat e de buna, de (i)realizabila, sa se nasca discutii. N-ar fi mai bine sa ne spunem doar parerea si sa lasam cenzorii si editorul sa ia o decizie?

 =  Alt criteriu
Boni
[25.Aug.03 15:13]
Da frate! Dar ce ne facem daca cele mai bune texte ale mele de exemplu, sunt mult mai slabe decat cele mai slabe texte ale altcuiva? Ar insemna sa se regaseasca pe acea pagina (unde ne-am astepta sa gasim doar margaritare)multe lucruri indoielnice ca voaloare sau nici macar atat. Nu tine criteriul de selectie propus. Pe mine m-ar ajuta acea pagina sa merg direct la cele mai bune texte, gasite bune de catre cineva avizat, dar nu de fiecare pentru sine.

 =  asa, de-o vorba
Valentin Eni
[08.Sep.03 18:07]
in cazul tau, boni, ideea mea ar face ca dintre cele patru texte ale tale, care pot fi cele mai rele de pe site, vizitatorii vor citi doar 3(cel mult), astfel le salvam lor timpul si site-ului bunul nume.
iar daca cele 3 texte recomandate ale tale nu vor fi chiar intr-atat de proaste, ori (mai stii!)daca vor place cuiva, atunci poti sa mai pui ceva texte pe pagina ta si,nici nu stii, poate le citesc si eu!

de la nimic
pana la regasire
e doar mormantul iubirii
si, poate, cel pe care l-ai aflat.
dar ce folos!

 =  Poezimetru
Corina Gavrila
[09.Sep.03 06:40]
Eu sunt noua pe aici, dar va 'citesc' de ceva timp pe toti. Imi plac textele voastre si sincer pot sa va spun ca nu exista texte proaste sau texte bune. Ceea ce este un text bun pentru cineva nu este neaparat bun pentru toti, de aici concluzia mea.
Cum o sa faceti diferenta intre poezii? Nu se poate asa ceva, fiecare poezie ar trebui sa aiba un mesaj, sa transmita un sentiment, iar astea dragilor nu se masoara.
Si daca totusi se ajuge la o 'recomandare a autorului' sa va vad ce o sa faceti cand autorul o sa-si schimbe recomandarile dupa cum rasare soarele dimineata :).Ca doar n-o sa-l opriti.
A voastra...




Nu sunt permise comentarii(texte) anonime!
Pentru a înscrie comentarii(texte)
trebuie să te înscrii şi să te autentifici.

Înapoi !