Comentariile membrilor:

 =  Corectează
rogue oceancharmed
[16.Oct.06 12:44]

Ai uitat ghilimelele.
"Dați-mi liniștea de a accepta lucrurile ce nu le pot schimba, curajul de a le schimba pe cele ce se pot schimba, și înțelepciunea de a le putea distinge unele de altele" (http://ro.wikipedia.org/wiki/Marc_Aureliu)

Mai ai nevoie de virgule pe alocuri. De multe virgule...

Explica te rog termenul "nudism intelectual"

aleși noștrii - aleșii noștri.. și lista e kilometrică
Ai o problemă GRAVÃ cu acele cuvinte care se scriu cu un "i" sau cu doi "i" la sfârșit (prin reguli clar definite de vechiul DEX și necontestate de noul volum) te rog, încearcă să rectifici.

pluralul cuvântului scrutin este "scrutine"

“prescriind pompos pe o rețetă compensată (nu) H2O preparatul frațuzesc” - din nou cer o explicație

“de ce să nu furăm sau să-l pozăm pe altu’ cum se roagă.” - care e legatura?

“ne putem distra cu “cenaclul secu’- morbist “ nu știu ce ai vrut să scrii, dar, din nou, corect e “morbid”. Sau e licență eseistică?

Criticile mele sunt constructive, sper să le iei în considerare.




 =  Nu trage cu pusca daca nu ai vanat niciodata
Ghe. C-tin Orghici
[16.Oct.06 13:51]
Draga Rouge
Iti scriu o carte de front, ca de vrei lupta o sa ai.
1 Daca nu stiai H2O inseamna apa. Iar uni medici prescriu asa ceva, de nu crezi intreaba un naturist. Cat despre expresie nu-mi apartine daca reuseia sa ii citesti pe clasici literaturi romane ai fi cunoscut-o.
2 Nu uita ai dreptul la propria imagine, ce fac fotografi de ocazie se numeste furt. Iar daca citesti intreaba fraza ai sa-ti dai mai bine seama
3 Ai dreptate este licenta, in limba romana se poarta. Nu crezi
4 Cand critici e bine sa fi mai bun de cat cel criticat. Ai poate dreptate cu i-urile, dar bine zic doar poate

 =  Ai grijă
rogue oceancharmed
[17.Oct.06 14:44]
Dani, (observă, te rog, că eu nu îți greșesc numele)

Nu am crezut că te vei supăra, sper să îți treacă repede. Îți dădeam niște sfaturi, învață să le iei ca atare, nu ca niște atacuri. Cum ți-am mai spus, ai idei, mai trebuie să înveți să le exprimi gramatical, coerent, corect. Bine, asta nu e obligatoriu, nu trebuie să accepți sfaturile, poți, simplu, să le ignori, nu să jignești persoana care ar fi vrut să te ajute. Faptul că nu citesc toți clasicii români înseamnă că nu îmi place stilul și nu mă atrag. N-am știut expresia, nici tu nu le știi pe toate, am cerut explicații, nu război. Sunt o ființă calmă, pașnică, nu violentă. În limba română orice prostie se face licență poetică, aici îți dau dreptate. "Poate" am dreptate cu i-urile? Cum zici tu. Ai dreptate în toate. Baftă și la mai mare.


 =  ...
Paul Bogdan
[23.Oct.06 08:33]
Micul Dac = nephalim
Observ că nephalim și Micul Dac sunt una și aceeași persoană. Nu ar fi exclus să fie persoane distincte care se loghează de pe același computer. Te rog să nu apelezi la astfel de lucruri pentru a ieși în evidență.

 =  Greșiți
rogue oceancharmed
[23.Oct.06 10:13]
Asta se întâmplă când am computer doar la lucru. Dacă aș fi lăsat textele mele pe site, ați fi văzut diferența. Dar și așa, în afara IP-ului, nu ați fi avut nici un motiv să ajungeți la o asemenea concluzie. Având în vedere că mi-am șters textele, ieșitul în evidență mă interesează câtuși de puțin. Lăsam un comentariu ca puține altele. Oricum, e greșită concluzia dumneavoastră, poate pe viitor voi posta opere, mai ales că îmi place noua politică a site-ului, iar atunci veți observa cu siguranță diferența.

 =  erata
rogue oceancharmed
[23.Oct.06 11:41]
"ieșitul în evidență mă interesează câtuși de puțin." ideea era "nu mă interesează..." scuzați, am rescris, n-am recitit.

 =  q.e.d.
Paul Bogdan
[23.Oct.06 11:44]
:) Sunteți fantastic! Comentariile de sus ar trebui semnate de "Ghe. C-tin Orghici [Micul Dac]" și nu de "rogue oceancharmed". Pur și simplu v-ați încurcat în identități.
Nici o problemă, tentativă îmi pare simpatică.

 =  Nu trage cu pusca daca nu sti in cine
Ghe. C-tin Orghici
[23.Oct.06 11:54]
Nu. Micul Dac sunt eu, adica Ghe. C-tin. Orghici.
Nu-mi permit un computer. La 180 de lei pensie dl. Paul cred ca ar face la fel ca mine, adica ma loghez unde imi este permis fara plata.
Nu imi fac reclma autoironizandu-ma, sau observandu-mi greselile, mai mult, am avut o discutie contradictoriu pe aceasta tema. Avem acelasi IP, suntem persoane diferite, nu semanam, nici nu adunam nimic impreuna. Nu ma confundati cu altcineva.

 =  în fine
rogue oceancharmed
[23.Oct.06 13:10]
Văd că tot așa o țineți, n-am ce face să vă schimb părerea. Oricum, nu contează, nu e așa interesant subiectul să merite atâtea contradicții.

 =  Moamaaa, ce chestie misto am invtat azi !
Dan Cârlea
[23.Oct.06 12:11]
Paul, daca imi dai voie de acum voi face asa : voi inscrie alt nume, de la ala voi posta poezii destul de slabe, cu numele meu real voi intra la comentarii la clona, clona se va contra cu mine o perioada, va fi un spectacol misto si dupa un timp, clona imi va da dreptate total si va recunoaste deschis ca sunt cel mai bun poet de pe sait :)), un mentor spiritual si va deveni fanul meu, in fiecare comentariu pe care il va face la textele altora va zice si
ceva laudativ la adresa mea :)), de genul, "frumos vers e cutare, dar presupun ca dan c. ar fi spus mai bine" si pac cu exemplul :))

in legatura cu textul, sa stiti ca nu prea este eseu, mi se pare de incadrat la "personale", eseul trebuie sa fie mai lucrat, de nivel mai inalt, acesta este un fel de articol, dupa parerea mea.

Cam multe locuri comune aveti in text, lucruri care s-au tot spus la televizor de mult timp incoace, chestia e ca un eseu trebuie ori sa contina niste idei noi, ori cele mai vechi sa fie prezentate din alta perspectiva, sa schimbe ceva in sistemul de referinta, e mai complicat cu eseurile.

Dan

 =  Nu sunt altul si nici nu vreau
Ghe. C-tin Orghici
[23.Oct.06 12:16]
Chiar credeti ca imi permit sa ma voc cu identitatile ?
Nu am de gand prea curand sa o schimb pe a mea doar de a face pe alt cineva, ori de dragul de a iesi inevidenta.
Eu chiar la cine sunt si la ce fac. Asa ca imi pasa.
In alta ordine de idei. Doresc de mult timp sa-mi schim adreasa de mail. Nu am reusit pana acum, poate ca ma ajuta-ti, dandu-mi voie sa fac corecturile de riguare.
In speranta de a nu fi confundat in continuare....

 =  Nu cred ca ai dreptate domnule Dan Carlea
Ghe. C-tin Orghici
[23.Oct.06 12:23]
Ce crezi ca ar trebui schimbat?
Personal mi se pare un lucru care-mi apartine, aici scriam si despre alti.

 =  *
Dan Cârlea
[23.Oct.06 13:04]
Era doar o parere, dumneavoastra faceti cum credeti.
Prin "personale", nu se intelege ca vorbiti numai despre dumneavoastra, inseamna ca aveti un punct de vedere in legatura cu ceva, punct de vedere pe care il considerati exprimat in termeni mai putin preteniosi, si nu de eseu.

Cu stima, DAn


 =  .!
Paul Bogdan
[23.Oct.06 13:18]
Ghe. C-tin Orghici [23.Oct.06 11:54]
Trimis de la IP 86.35.222.144 86.35.222.144

rogue oceancharmed [23.Oct.06 13:10]
Trimis de la IP 86.35.222.144 86.35.222.144

Gluma-i glumă dar continuarea acestei discuții a încetat să mai fie ceva amuzant. Dacă nu sunteți una și aceeași persoană vă rog să vă împărtășiți oral impresiile. Este mult mai simplu decât să vă logați și să vă delogați.

 =  Cu asta gasta
Ghe. C-tin Orghici
[23.Oct.06 13:35]
ESÉU s.n. 1. Studiu de proport,ii reduse, în care autorul ataca( probleme de ordin filozofic, literar, s,tiint,ific etc., expunând un punct de vedere personal, fa(ra( a epuiza subiectul. 2. Încercare; proba(. ? (Filat.) Proba( preliminara( de ma(rci pos,tale pe hârtie s,i în culori diferite, din care se alege cea care va ra(mâne prototipul definitiv al întregului tiraj. 3. (La rugbi) As,ezarea mingii la sol, dincolo de linia de but a adversarilor. [Pl. -uri. / < fr. essai].
Aceasta este difinitia eseului in dex.
Nu am pretentia de a fi facut un studiu elaborat. Dar insusi viata (traita nu cea vazuta din afara) imi da dreptate. Nu crezi iesi afara din sfera de crisal uitate la tembelizor.
Da domnule Paul Bogdan am terminat cu gluma. Daca tot nu credeti ca nu suntem persoane diferite veniti la Orastie. Va asteptam si nu numai pentru a ne vedea ci si pentru a ne cunoaste, mica cetate "suta la suta provinciala".

 =  sanatate & virtute
Mihai Moise
[23.Oct.06 16:34]
eseul nu e rau scris, importanta rmane atitudinea ar poate mai trebui modificate niste lucruri in text yxic dar nu foarte mult astfel incat sa se pastreze mesajul ingenuu si haiducesc.




Nu sunt permise comentarii(texte) anonime!
Pentru a înscrie comentarii(texte)
trebuie să te înscrii şi să te autentifici.

Înapoi !


Warning: Unknown: write failed: No space left on device (28) in Unknown on line 0

Warning: Unknown: Failed to write session data (files). Please verify that the current setting of session.save_path is correct (/var/www/dynamic/-agonia.v3-2/www-responsive/tmp) in Unknown on line 0