Comentariile membrilor:

 =  Mâini pipăite de amintiri
Arini
[11.May.02 19:15]
E tare. Amintiri din liceu. Și poate de la nunți.Totuși să nu-ți servești musafirii cu castraveciori și rachiul, mia ales pe ăia de liceu că se îmbată prea tare și-apoi încearcă să-ți dea în freză că din vina ta și-au ales nevastă grasă de-atătea mâini de i-au colindat formele.
Ce-am vrut să spun? Că am citit și-am vrut să comentez. Acum nu mai contează ce . Dacă nu-ți place (dar de ce să nu-ți placă?)ceartă-te cu mâinile mele că ele s-au apucat să scrie pe-aici fără să știe ce vor.
Sau poate știau.Oricum au vrut să scrie tocmai la tine la poezie. Mâinile astea.
S-or fi simțit cumva, se gândeau când făceau și ele lumănarea, dar fără să le pipăie băieții, că învățătoarea era tot timpul pe-aproape

+ >Degeaba
Andia
[11.May.02 16:37]
Ghemuit sau arcuit ca un pod? Cu pumnii stransi si tineri sau cu palmele desfacute si tabacite? In dragoste si in moarte avem mereu aceeasi intrebare.

+ degeaba
Anton
[11.May.02 17:49]
Steluță din toată inima. Argumente, altă dată.

 =  palme si pumni
degeaba
[11.May.02 18:30]
poate reusesti sa ma dumiresti si pe mine de ce partea cu colega de banca nu merge nici picata cu ceara atunci cand ai sa imi dai argumentele, antoaneeee.

cat despre comentariul tau, andia, mie mi s-a parut mai inspirat si mai profund decat ceea ce am scris eu pe aici. adevarul ca nu la pumni si palme m-am gandit, ci la ghemuitul ala premergator vietii, acea sfera imperfecta din textul lui filip.

sunt atat de obosit... deja scrisesem doua enormitati gramaticale pe care le-am depistat la timp.

 =  pasul piticului
Anton
[11.May.02 18:42]
Nu știu ce ai înțeles tu despre colega de bancă, și eu am avut o colegă de bancă, parcă în clasa a IV-a, nu mai țin exact minte, eu n-am zis nimic despre asta, chiar dacă o pipăiați cu toții, care pe unde apucați.
Iar ora de educație fizică începe cu raportul și se termină tot în poziție de drepți, dacă nu mi-aduc aminte. Oricum dacă nu ți-am spus, îți repet: mi-a plăcut

 =  colega de banca
degeaba
[11.May.02 18:47]
partea cu colega de banca nu imi place mie, deloc, deloc, deloc. credeam ca poate stii tu ce nu merge.

 =  gîfîială
Anton
[11.May.02 18:52]
Atunci schimbă. În loc de alături de...
poți spune "într-o gîfîială colectivă..."
sau altceva legat de crampe musculare. Oricum, doar o idee, tot la tine este soluția.

 =  Echilibru
Andia
[11.May.02 19:23]
Degeaba, te rog sa nu schimbi nimic si aici vorbesc serios. Exista anumite situatii concrete pe care daca incerci sa le traduci in metafore, isi pierd adevaratul rol in poezie. Aici este tot spilul. "Gafaiala colectiva" la sugestia lui Anton este prea abstract, iti dai seama ca nu poate sa existe o gafaiala colectiva, si ce faci cu mainile etc. Am mai spus pe undeva ca important mi se pare dozajul, cata idee, cata imagine, cat sens figurat sau concret. Tu ai respectat un echilibru si asta este important. Spunem despre o poezie ca este frumoasa, afirmand, printre altele ca este armonioasa. Cum adica partea cu...nu-mi place. Pai cine a scris poezia, Anton?

 =  Andia
Anton
[11.May.02 22:20]
Andia,

Nici eu nu vreau să schimbe poezia, cred că m-ai înțeles greșit, îmi place poezia așa cum e, chestia cu gîfîiala a fost așa... poate așa aș fi scris-o eu, dar prin asta nu-i creștea valoarea, poate dimpotrivă. Nu înțeleg de ce Alex e pornit pe schimbări, dar pînă la urmă e treaba lui.
Și totuși există.

 =  Pisandu-se spaime
costel
[11.May.02 23:13]
Am fost foarte uimit ca aceasta poezie a luat doua stelute in loc de un deget in jos.
De-a dreptul uluit.
Andia m-a uimit cel mai tare, in aprecierile ei. Eu vreau sa-i spun Andiei ca nu, aceast text nu este poezie, in ciuda unor imagini (putine la numar)aproape reusite (primul vers, ca sa dau un exemplu). Ci un surogat de poezie, in maniera de acum cunoscuta a lui Alex Bacu.
Causticitatea expresiilor sale e fortata, incearca mereu sa socheze, sufera adica (inca) de teribilism.
Teribilismul poate fi exploatat in poezie dar Alex nu o face, nu are maiestria necesara (deocamdata).
Desi, uneori, ma surprinde, trebuie sa recunosc. Eu insa vorbeam de textul acesta. Gros, in cea mai mare parte. Cautand sa fie original cu forta. Cu forta nu prea poti crea poezie, mai degraba cu talent, munca si inspiratie.
Desigur ca si Anton m-a surprins. Anton care scrie bine, poate prea bine.
Asta e, sunt gusturi si gusturi, de data aceasta eu nu gust.

 =  Costel
Anton
[11.May.02 23:22]
Acu’, eu degetu-n jos nu-l pun, costele. Poate că ai dreptate, există tendința asta la Alex de-a șoca, sau poate o face din obișnuință. Steluță i-am dat pentru altceva și am specificat că argumentele vor veni la timpul lor, vei înțelege sigur despre ce vorbesc. Iar despre părerea Andiei, nu comentez, ea știe foarte bine să citească un text, chiar și printre rînduri, doar e de meserie.

 -  mda
notquiteso
[11.May.02 23:24]
mda. am citit poezia tare uimita, fiindca am vazut ca a luat deja doua stelute. numai ca parerea mea sincera este ca nu le merita. chestia asta incepe sa semene cu adularea maimutei care picteaza. hai sa fim seriosi, alex. scrii destul de bine in general. insa de data asta ai dat cu aia in fasole. parerea mea.
asa ca.. down you go.
sper ca n-o sa te superi prea tare.

 =  multumiri
degeaba
[12.May.02 00:47]
cu toata sinceritatea, nici mie nu mi se pare textul asta a fi cine stie ce mare scofala. este inca o reminescenta a unor timpuri pe care le vreau apuse fiindca a fost scris acum ceva timp, insa eu l-am deshumat si autopsiat, cand am citit un text recent de-al antonului.

autopsia a luat fiinta dupa 24 de ore de nesomn, si iacata ca intr-adevar, nu s-a dovedit a fi cine stie ce mare scofala. daca ar fi sa pastrez ceva din toata treaba asta ar fi ultimile trei versuri si umerii batuti in cuie.

costel - te rog sa platesti mai multa atentie (:)) cand contracomentezi pe altii, ca de foarte multe ori lasi impresia unei intolerabilitati in alte gusturilor si opiniilor. nu zic mai mult sa nu crezi ca-s suparat pe tine. oricum, m-a amuzat cum ai bagat intre paranteze, asa cate un cuvant impaciutor, ca sa nu pun la inima vorbele tale

notquiteso - sir, thank you, sir, may i have another, sir?

 =  Cand maracinii
costel
[12.May.02 01:41]
Asa e Alex,
ai dreptate cu "contra parerile", Andia nu merita sa fiu dur, dar stii tu, cand esti uluit mai scapi si cate o pasarica.
Anton da, el poate sa suporte ca e barbat.
Plus ca el are un as in maneca pe care nu vrea sa-l scoata.
Ma bucur ca e un text mai vechi, asta imi da sperante. Ca ceea ce am vazut la tine (ascensiunea) nu m-a inselat (inca).

PS
parantezele sunt puse pentru a nu fi luate in seama...
Da' pastreaza si primul vers

 =  DEGEABA
Andia
[13.May.02 18:44]
Faptul ca este o poezie controversata ar trebui sa-ti dea de gandit. Am citit "paterna". Draguta, dar nu-mi spune mare lucru. Vezi, eu imi mentin opinia, fata de "Datul peste cap" iar tu, in momentul in care publici o poezie trebuie sa fii constient de valoarea ei. Sa multumesti stanga-dreapta pentru pareri pro/contra, dar s-o iubesti la fel ca prima oara. Si data viitoare sa scoti una mai buna. Iar in "Datul peste cap" primele trei versuri si ultimile patru sunt geniale, macar pentru asta si n-ar trebuie sa spui ca "nu e mare scofala". Simtit sau gandit, acest text este opera ta.

 =  -> andia
degeaba
[13.May.02 19:12]
eu incerc sa imi diversific cat mai mult temele abordate. de regula ajung asa de obsedat de un subiect incat nu-l mai pot lasa din mana si d'aia am nevoie de o limpezire cu altceva, o reimprospatare. mie nu mi-a placut atat de mult datul peste cap, ca in primul rand era mai veche si in al doilea rand venea imediat dupa ultimul blat, care mie mi s-a parut mai reusita. aici am incercat sa construiesc ceva in jurul a trei imagini dezacordate si flirtande nitelus cu doamna in negru. nu a iesit o combinatie prea fericita.

nu incerc sa multumesc gusturile nimanui, cel putin nu constient, dracu' stie ce o fi prin strafundurile mele. vreau sa ajung mai versatil inainte de a ma apuca de o treaba ca lumea. din punctul meu de vedere toate versurile mele de pana acum sunt doar niste exercitii, niste bastonase de clasa intai in care ma voi sprijini peste cativa ani cand oi incepe sa ma rumenesc si eu. desi ma tem ca naiba de tamaie de rumenirea asta!

am sa iau o pauza de cateva zile sa imi limpezesc capul si sa scap de sesiunea de examene in ale carei focuri ma balacesc momentan. examen psihologie sociala peste 1 ora si 51 de minute si dracu' nu a parut niciodata atat de negru!

 =  Bafta
Andia
[13.May.02 19:47]
Atunci bafta si lasa bastonasele. Si nu uita ca, cu cat esti mai bun, cu atat mai multe bastonase ti se va parea ca ai de facut.

 =  beri
Anton
[13.May.02 19:57]
Baftă ți-am mai urat. Tu să nu uiți să dai berile alea după examen. Chiar virtuale.

 =  Nu merita nici macar numele de "poezie"
Giselbert
[14.May.02 00:05]
Este absolut incredibil !! Cand am citit "poezia" ... am ramas cu un gust amar, atat de amar ! Adica poezia trebuie sa fie exprimarea unor sentimente ... de tristete, de bucurie, de iubire, de ura, de viata, de moarte. E ca un joc al inimii, al inimii care poate simti si iubire si ura, si extaz si deceptie enorma ... Dar ce vad aici ? O constructie 100% mentala. Adica, eu inteleg foarte bine ce-ai vrut sa faci cu aceasta poezie, sa-ti fi atrasa atentia din partea celorlalti ... special ai utilizat expresii si cuvinte socante (nici nu mai e nevoie sa le numesc) pentru a atrage atentia cator mai multi. Ei bine, ai reusit ! Ai reusit sa atragi atentia cator mai multi care scriu in aceasta oaza a cuvintelor ... Esti satisfacut !? Egoul tau e satisfacut !? Dar cu ce pret !!! ... Din punctul meu de vedere, ai reusit sa faci ca cuvantul "poezie", care e atat de scump, sa devina sinonim cu "nefrumosul" (si crede-am ca acesta este cel mai putin dur cuvant care l-am gasit!). De ce n-ai putut oare sa scrii ceva minunat care intr-adevar sa atraga atentia !? Imi pare rau ... Sper totusi ca intr-o zi am sa citesc o creatie care poate cu adevarat sa se denumeasca poezie !




Nu sunt permise comentarii(texte) anonime!
Pentru a înscrie comentarii(texte)
trebuie să te înscrii şi să te autentifici.

Înapoi !


Warning: Unknown: write failed: No space left on device (28) in Unknown on line 0

Warning: Unknown: Failed to write session data (files). Please verify that the current setting of session.save_path is correct (/var/www/dynamic/-agonia.v3-2/www-responsive/tmp) in Unknown on line 0