Comentariile membrilor:

 =  .
alexandru moga
[09.Apr.09 23:01]
eu inteleg multe lucruri sunt in general un tip adaptabil tolerant in limitele firescului suport scene de film dure - visitor q, gozu, eraserhead - dar aceasta parodie mi-a intors stomacul pe dos

"care mă adorau cu degetele,cu dinți ascuțiți"
"sîngele tăvălit purta clopotele vocii"

apoi soldati jigariti furnici greieri ciocarlii trandafirii alcovului aruncate cu nonsalanta intr-un lighean cu zoaie este mult peste tot ce poate duce o biata bucata de hartie

si apoi mai este si varsta autorului care contribuie la senzatia de greata de unsuros de libidinos & stuff


doamna nache e trist cand un autor matur ajunge la pubertate si se manifesta ca atare

ps. cred ca este primul si ultimul comentariu pe care il las in pagina dumneavoastra am mai vrut sa spun cate ceva si despre poezia proletcultista scrisa in cel mai pur spirit stalinist muncitorul dar deja este prea mult

 =  moga ...inimi batrâne ,urâte
Nache Mamier Angela
[09.Apr.09 23:24]
stimate domn
ati omis sa observati ca este vorba de o parodie(in dictionar gasiti definitia)
o parodie se inspira din spiritul unui autor ,se impregneaza de ideile acestuia(altfel nu s-ar mai numi parodie) deci recititi textul dlui leonard ancuta
chestiunea este daca aveti umor ori nu...
aceasta parodie nu are nimic cu stilul meu...dar nu va obositi sa ma cititi ...
eu nu am fost si nu voi fi proletcultista ,dar nu pot ignora ca oamenii simpli exista totusi,au mainile noduroase ,(cu care abia tin un stilou între degete si nu au sansa dvs de a face poate parte din elita pentru a va fi pe plac)
aici avem un punct comun:si dvs ma îngretosati...
plebea ,(pt .dvs )cu plebea?
vad ca sunteti acrit si refuzati o realitate care este dura!
poate dvs ati fost membru de partid,ceea ce nu a fost cazul meu si biografia mea denota ca am fost pe metereze împotriva celor care lingeau poalele stapânirii ...
nu stiti sa faceti deosebirea între un poem proletcultist (eminescu a scris despre proletari ori nu?)si un poem poate foarte autobiografic...
sunt mândra ca am scris acest poem pe vremea cand tatal meu mai era în viata ,dar nu stiu ce o fi spus citindu-l... era un om mândru si pudic...
pentru mine este un poem scris cu respect pentru el (si cei ca el?)
generatii si generatii de sacrificati,ceea ce numiti "proletcultism" este pentru mine poemul de dragoste a unei fiice pentru tatal si mama ,sub o forma de poet prea subtil pentru ochii dvs urâciosi
m-as bucura sa îmi cereti scuze pentru cruzimea dvs mintala gratuita
greseala este umana
abia astept sa citesc ceva scris de dvs memoriei parintilor dvs
încercati si veti întelege ca nu este usor
daca va mai ramas ceva suflet în vine ...pentru un astfel de subiect
am ramas fara voce,puteti dormi linistit...
eu prefer oameni FRUMOSI în sensul larg al cuvântului ...
unul URIT nu e majoritatea ,din fericire...





 =  .
alexandru moga
[09.Apr.09 23:31]
eu va cer scuze nu asta este problema si chiar imi pare rau ca am intrat la dumneavoastra in pagina

deci scuzele mele doamna

si aici am pus punct

 =  moga fair play?
Nache Mamier Angela
[09.Apr.09 23:49]
e mai bine
ramâneti cu "Ann" ,e în english ,e chic,nu ca mine cu subiecte strivite de cruzimea unei dictaturi ...supravietuind ca niste biete furnici strivite de talpa unor escroci...
tatal meu a trait 78 de ani si doua dictaturi, plus o anarhie
de aceea nu accept un comentariu de la cineva care ma infricoseaza cu cinismul sau "atotstiutor "
e bine ca ati venit pe pagina mea ...
veti ramâne celebru ...
e greu de explicat si deschis ochii cuiva atât de reactiv si negativ
dvs cu "armele" eu cu "literele"...
aveam într-adevar doua parcursuri foarte diferite
accept totusi scuzele dvs.
bon voyage pe paginile care vi se par la înaltimea domniei voastre!!!
la vârsta mea ,nu mi-e rusine sa scriu despre tigani,miuncitori ,femei si alti oropsiti...de când scriu ,nu am schimabt preamult din umanismul temelor
e un spirit de fronda pe care l-am practicat dintotdeauna
e lectia de "libertate" si simplitate primita de la geo dumitrescu care m-a debutat (fara greata)
cine v-a debutat?

 =  .
Ela Victoria Luca
[09.Apr.09 23:53]
haideți să fie liniște. e aproape de miezul nopții.
oricum o dispută de acest gen aici nu ajută nimănui, cu nimic.
mulțumesc.

 =  :)
Carmen-Manuela Macelaru
[10.Apr.09 07:10]
reusita parodia, are efect, daca as deschide calculatorul mereu la 7 dimineata si as zambi ca acum are fi o mare realizare. pe langa umorul strecurat fin am gasit si ceea ce va caracterizeaza pe deplin, imagini pure,inedite care formeaza un adevarat poem, si anume:
melancolici prizonieri
în mînăstirea patului alb,
manastirea patului alb este o constructie originala, are un subinteles trist, ironic, nu aveam cum sa nu remarc un vers atat de profund.
apoi iarasi vin niste versuri puternice:
am împărțit camera cu acești numeroși/inorogi/inimile noastre în formă de pîini
zvîcneau ca mareele oceanice. aici gasesc poezia in starea pura.
finalul "barbatii lumii incet se topeau" are o finete aparte.
per total o parodie delicata, figuri de stil surprinzatoare, comparatia "inima-paine", din care sa mananci la mciul dejun, cum fac eu acum, metafore pe paine.
mcm


 =  ela si carmen
Nache Mamier Angela
[10.Apr.09 08:32]
ela ,aveti perfecta dreptate,dar am aparat textul (deja care m-a inspirat )si apoi editorul care l-a considerat publicabil
deci nu îmi aparam doar "pielea mea"
carmen,comentariul tau mi-a redat încrederea în mine si am ramas uimita de faptul ca ai perceput toate subtilitatile textului cu o surprinzatoare finete
in plus ai bunul simt al solidaritatii ,un curaj de kamikaze ,de poeta solida!!!

 =  ești prea blândă și gentilă
Cozmescu Valentin
[10.Apr.09 13:39]
parodierea este, în ultimă instanță, unul dintre reflexele înțelepciunii. pur și simplu nu te poți abține. dar mă dezamăgești puțin soldat Angela, pentru că ești prea blândă și gentilă. te lași prea ușor prinsă în diversiunile "inamicului".
Desigur, parodia are valoare în sine, ca expresie a unei răsuciri contestatare și a unei așezări înțelepte. De aceea ea nu este la îndemâna oricui, prin simplul fapt că denunță o precaritate. Iar acest fel de denunț, însoțit de bun simț, bună cuviință și bună dispoziție, este privilegiul doar al unor oameni simpli și frumoși.
La fel de sigur este și faptul că parodia este contaminată, inevitabil, de precaritatea acelui ceva care este parodiat. Cam așa s-a întâmplat și cu "azi noapte m-am culcat cu toți bărbații(sic!)". De fapt, subiectul parodiei tale este destul de precar încât nu ți-a permis să fii prea încântătoare în gestul tău de parodiere.

 =  oarecum penibil
Laurențiu Ion
[10.Apr.09 17:10]
făcând abstracție de textul original:

probabil ați anticipat reacțiile la acest text, intuitiv sau nu - chiar nu mai contează, căci nu v-ați preocupat de mesajul în sine a unei parodii. seamănă oarecum cu o formă de imunitate declanșată de inventarul autorului parodiat sau cu un text de promovare ieftină a poetului Leonard Ancuța. desigur, nu aș avea nimic împotriva acestui demers, atât timp cât ar fi cel puțin mascat. de fapt, chiar este mascat, dar mascat prin "încadrarea" textului la parodie.
textul debutează oarecum ezitant prin reluarea atât a titlului, cât și a ideii centrale și asta, repet, făcând abstracție de textul original.
continuați cu un vers ilogic, probabil cu o topică greșită: cu cei care credeau ori nu în dragoste/ ori în dumnezeu. de obicei, cei care cred în sentimentul divin, cred și în Dumnezeu. sperând că am înțeles oarecum ce ați vrut să ziceți, versurile ar trebui să arate astfel:
cu cei care probabil credeau în dragoste, în dumnezeu

continuarea mă face să cred că vă face plăcere autodevorarea, poetic vorbind, desigur. indicat e să continuați să decojiți toată portocala, odată început procesul.
mersul la pas e riscant, dar și sănătos, la fel ca dragostea și actul care succede ei.

 =  laur ion
Nache Mamier Angela
[10.Apr.09 19:07]
s-ar putea sa ai dreptate ,adevarul este mereu la mijloc...
în general o parodie este umoristica ,lejera si nu este un gen major
ori ar trebui sa îmi consacru existenta acestui gen ...cum unii picteaza toata viata à la manière de...
dar desigur ca nu voi opta pentru un asemenea "sacrificiu"
desi scriu rar în general ,o parodie e un exercitiu interesant care trebuie respectat chiar daca este pentru mine,un gen ocazional
merci de efortul de a ma descifra...
în orice caz nu este un text ofensiv împotriva sexului forte
am respectat spiritul insuflat de textul complex al lui leonard...

 =  critica și poezia
Catalin Popescu
[10.Apr.09 19:36]
parodierea unui poet slab nu poate duce decat la scrierea unui text mai putin bun. mi-au placut poemele cu muncitorul si biletul de pe masa, sunt texte aerisite, lipsite de metafore care uneori obosesc daca sunt folosite cand nu trebuie. in textul de mai sus clopotele vocii in sangele tavalit...soldatii jigariti, toate astea nu-mi suna prea bine.manastirea patului alb imi aduce aminte de anii 60...

comentariile critice par mai reusite adica sunt scrise "mai cu talent" , poemele par putin suferinde in pagina aceasta ,dar asta e doar o parere.

 =  .
Laurențiu Ion
[10.Apr.09 20:00]
să-mi spună și mie cineva dacă a râs la această "parodie"
că eu n-am râs

 =  catalin graf
Nache Mamier Angela
[10.Apr.09 20:16]
e o poezie "zglobioara" si eu însami sunt surprinsa de elanul de a o fi scris...
impresiile tale critice m-au uimit caci sunt grave si la obiect
am trecut deci ca prin urechile acului de acuzatia de grafomanie care a devenit "ta marque de fabrique"...
cred ca avem acelasi gust(si curaj) pentru simplitate ,un lirism mai putin "ornamentat" si sentimente pentru semeni care ne" erod" din interior...(sincereeeeeeee ...)
ma simt bine în mijlocul acestor opinii chiar si controversate ,avem nevoie de schimburi de idei colegiale ,je n'ai pas la grosse tête,pas encore en tout cas


 =  laur cool !
Nache Mamier Angela
[10.Apr.09 20:23]
cred ca o parodie nu e neaparat satirica ,ea poate fi tragi-comica,aluziva la propriul nostru ego ,la miscatoarea nevoie infinita de a fi iubit ,fericit,aventuros,viril dar daca privim la microscop ,detaliile pot deveni comice(soldati jugariti ai simturilor animale...)
ai chef sa critici AZI ,deci nu esti într-o dispozitie relax,zen ,(in care am scris Eu acest text...)
uneori este obositor sa fim seriosi,24/24 ...



 =  .
Laurențiu Ion
[10.Apr.09 20:34]
mme mamier,
e a IIa oară când alăturați cool numelui meu

eu îmi pierd timpul acolo unde cred eu că merită
și de obicei nu critic, doar îmi spun părerea
întotdeauna sinceră




Nu sunt permise comentarii(texte) anonime!
Pentru a înscrie comentarii(texte)
trebuie să te înscrii şi să te autentifici.

Înapoi !