Comentariile membrilor:

 =  2 ** (stele) de la mine,deocamdata doar de astea pot da,din tastatura :) :) :
Dan Carlea
[16.May.06 21:15]
Text foarte puternic dupa parerea mea,de cel putin 2 stele,chiar daca din punct de vedere subiectiv nu e pe gustul meu(de parca gustul ar putea fi vreodata obiectiv :) :) :) :) mie placandu-mi mai mult verbul " a crea"decat "a distruge" si in planul cunoasterii nu imi aduce ceva nou,stiu demult,ehei,mai copii :) :) :) :) ca orice se poate banaliza,murdari,etc.(continuati insiruirea ca data viitoare va dau extemporal la toti). Text inchegat,denotand un intelect deosebit de bine structurat.

+ septuagenar încă dandy
zabet mihai
[16.May.06 21:53]
un eseu reușit o analiză izbucnită probabil din cauza poemelor lirice iubă(i)rețe citite cu nesaț de noemi în ultima săptămânâ
am zis probabil și nu sigur
e interesantă și ideea “a treia strofa esueaza intr-un patetism prafuit, precum privirea incetosata a unui septuagenar inca dandy, care-si contabilizeaza, la pensie, amorurile ilicite, dar zburdalnice, incurcand prenumele si starea civila, dar nu si circumferinta bustului
deoarece am văzut chestia asta în timp ce navigam liniștit pe apele agoniei – chiar am fost acuzat de un coleg mai tânăr – boșorogule ! mi-a spus mie mentorul meu că ești un pervers bătrân – acuma nu zic că nu avea dreptate
cât despre “Irita, in schimb, impresia de spectacol cu bilet la pret de diva, in care apare pe scena o scolarita premianta, cu genunchi tepeni si mutra incremenita, nejustificand nici interesul binevoitor cu care a fost asteptat( poemul),nici ,
mai ales, aroganta nonsalanta cu care autoarea si-a adjudecat subtilitatea perceptiei si nici condescendenta protectiva cu care a tratat metehnele lirice din ograda altora” aici noemi punctează excelent după părerea mea numai că eu aș adăuga și persiflarea lângă nonșalanță
una peste alta mi-a plăcut

ps – acuma nu vreau să te supăr, dar ar merge niște diacritice

 =  da!!!
Dan Carlea
[16.May.06 22:06]
Sa-mi fie cu iertare ,il felicit pe ZABET MIHAI ,pentru ca a premiat acest text.Era o chestie care trebuia facuta. dan-viatasiatat

 =  bravo :)
Florina Daniela Bordieanu
[17.May.06 00:02]
Rea mai esti :))) (se vad ghilimelele?)
Cu textul asta ai impuscat 80% din poeziile agonice.
Stea nu dau ca nu stiu sa argumentez, dar ai toata admiratia mea si un zambet de numa-numa.
Fain. Cel mai tare comm din cate am citit(si am citit, crede-ma) -pus sub forma unei personale.
Nu ma pot opri din zambet, noemi.
Felicitari :)

 =  cotizatia la umor
anuar brahem
[17.May.06 07:39]
ce-am spus dincolo e valabil si aici, una din metodele umorului sunt palmele care ti le tragi singur. Pe vremuri se cheama autocritica tovaraseasca. Ai platit cotizatia?

 =  O porcarie demonstrata
Jianu Liviu-Florian
[17.May.06 09:31]
Lectia demonstrativa de masacrat poeme este o porcarie. Ceea ce era de demonstrat. (Quod erat demonstrandum)

 =  anuar astronomic
noemi kronstadt
[17.May.06 09:51]
florina daniela, mihai zabet, domnilor carlea si brahem,
ciudati astronomi mai sunteti voi, poetii....cand vreau sa intru in randul lumii, ma pocniti cu stele verzi, pandant cu ochiul...cand pun la punct tehnica de exorcizare a feelingului , mi se infige o stea galbena in piept, sa ma vada lumea si sa ma arate cu degetul, ca pe urs
nu sunt rea, sunt noematique

 =  viasatelit
noemi kronstadt
[17.May.06 10:15]
mihai zabet, daca te vei umaniza excesiv, il voi masacra si pe acesta, adica voi deveni lirica, iubareata si diacritica
la care rasa anume va referiti, domnule jianu?...marele alb ori negru-n cerul gurii?

 =  Intentia?
Jianu Liviu-Florian
[17.May.06 10:42]
Intentia dv. nu a fost aceea de a ne prezenta o lectie demonstrativa de masacrat poeme? Daca aceasta a fost, ati reusit. Am gustat o lectie demonstrativa de masacrat poeme porcesc de delicioasa. Ceea ce cred ca era de demonstrat.

 =  diacritică
zabet mihai
[17.May.06 11:07]
interesant / chestia asta cu iubăreață și lirică
diacritică ești deja
uite ai putea transmite o undă tractoare lirică și iubăreață către liviu ?
care se simte vizat de retorica ta demolatoare ?

 =  Opinie
Jianu Liviu-Florian
[17.May.06 11:17]
Dragul meu Mihai,
Daca m-as simti vizat, nu as face critica. Cand fac critica, nu exist.Doar ratez o opinie.

 =  Urmuziana.
Jianu Liviu-Florian
[17.May.06 11:28]
Altminteri, urmuziana. Sa nu uitam ca Urmuz s-a inchinat, in cele din urma, regelui acestei lumi: revorverul. Nici o aluzie. Istorie, doar.

 =  Comentariu la "comentariu"
Pandele Maricica
[17.May.06 11:54]
Daca inteleg eu bine, ati incercat sa dovediti cat de usor e sa masacrezi un poem, printr-o argumentare cat se poate de proasta dar care are pretentii de argumentare excelenta doar prin limbajul folosit. Daca ar aparea un astfel de comentariu la un text al meu, nu m-ar ajuta cu nimic... Asa ca... Numai bine! Si, cu steluta, acceptati-o... Poate ca noi, "comentatorii", vom intelege odata ca masacrarea unui text nu ajuta la nimic decat atunci cand il ajuta pe autor cu adevarat.

Cu respect,
Mari

 =  4x4
noemi kronstadt
[17.May.06 12:07]
tractez o informatie spre domnia voastra, domnule jianu...cu lectia a fost lejer si delicios, cu virusul a fost mai dificil, trebuia sa vanez unul de fix 38,7

 =  Pentru cine anume și de ce - tu știi
mariana fulger
[17.May.06 13:51]
Am citit, Noemi, cu interes scrierea ta. Nu știu ce să spun și mai bine nu spun nimic. Cred că s-a spus destul și poate că se va mai spune. Fiecare cu gustul și cu concepția lui. Eu te iubesc și te apreciez. No se porque te quiero. Te quiero. O zi bună.

 =  Parere
Andu Moldovean
[17.May.06 16:08]
Poemul la care face referire acest text este o scriere decenta in forma clasica, mie mi-a placut si nu m-as fi lansat in nici un fel de analiza (nici macar medicala) la adresa persoanei lui (a poemului, desigur). Noemi Hermannstadt (sau Kronstadt, ma rog) comite aici un abuz umoristico-satiric care face bine la lectura, ca o compresa cu gheata pe o frunte infierbantata, cam la 38,7. Astept si alte chestii, mie imi plac atat parodiile cat si auto-parodiile pentru ca intotdeauna am considerat ca, pe de o parte, Dumnezeu ne-a zamislit mai intai hermafroditi, abia apoi s-a intamplat ceva, iar pe de alta, este ca noua, barbatilor, intotdeauna ne-a placut sa ne machiem in oglinda dar nu vrem sa recunoastem asta nici in ruptul capului.
Bobadil.

 =  noemi/persona
Elena Toma
[17.May.06 16:55]
dacă ar fi să te pictez și după cele scrise aici cu mânuța ta, cred că ar ieși un tablou superb la dimensiunile propuse conform gândirii tale. ceva de genul 4m/4m dar în condițiile acestea risc să nu am unde expune tabloul :)).
mi-ar trebui un parc, acolo te-aș putea cuprinde în mai multe contururi...și te întreb: cît te mai aștept pentru a-ți da tabloul pictat după chipul și asemănarea ta...acum 3 ani? răutatea de care ești acuzată pe alocuri o voi picta cu mov cardinal, justețea în cele afirmate...cu raze albe iar părul..hm! ...cred că îl voi scălda în verde-alb-astru, să fii o prima-vara ...plină de cuvinte-flori menite să sculpteze formele poetice. n-am stele, ți-aș da un mănunchi:))

 =  noetique
noemi kronstadt
[18.May.06 08:26]
mariana, elena, domnule bobadil, exista oameni carora le-a placut sincer si onest poemul, fara a socoti asta ca pe o slabiciune compromitatoare...eu sunt unul dintre ei...este un poem de o melancolie atat de crancena, incat nu s-a suportat pe sine si, printr-un soi de alchimie afectiva, a devenit altceva...
...ceea ce nu m-a impiedicat, evident, sa ma arat lipsita de scrupule
aveti dreptate, domnule bobadil...va voi imprumuta sulimanurile mele, inainte sa dau o raita cu harley, in ziua a opta
elena, unde ai mai vazut tu canar galben cu motz de stele?

 =  cosorul lui moceanu
noemi kronstadt
[18.May.06 08:40]
maricica, cherie, iarta-mi panseul banal, dar argumentarea se face, de regula, prin cuvinte, care nu-s independente nici de sensuri, nici de structura logica a produsului...
daca te refereai la profesionalismul criticii, ai perfecta dreptate, cu amendamentul ca nu este o critica profesionista, ci exact ce se spune, limpede, ca este

 =  pierdere de timp
Ionut Caragea
[09.Mar.07 16:55]
Noemi, lasa naiba mistourile...
Text la misto facut unor poezii la misto ale unor poeti la misto. Iti pierzi vremea pe acilea. Mergi la un teatru tu si clona ta, iubiti-va, faceti copii..etc etc.

 =  Ghandi citat
anuar brahem
[21.May.06 18:57]
dau si eu sfat umil: nu te certa. Nu polemiza. Stai cuminte sub divan si fa pe moarta. Bea ceai de urzici. Vorbeste cu pestele din aquarium. El stie sa asculte. Scrie doar in braille sa nu inteleaga nimeni. Daca folosim un ochi contra ochi, ne vom trezi orbi (Ghandi, nu eu).

 =  Lamurire
Pandele Maricica
[23.May.06 13:20]
Am vrut sa spun nu ca aveti un "panseu banal" , ci ca ati facut o critica la adresa celor care "desfiinteaza" poeme, fara sa ofere o argumentare serioasa. Un fel de "parodie" pentru comentarii.
Sper sa nu ma fi inselat! Si sa nu fie asta un comentariu la un poem doar pentru a fi desfiintat, ca atunci ar fi de rau.

Cu drag,
Mari

 =  marie, anuar
noemi kronstadt
[24.May.06 13:42]
maricica, domnule anuar, multumesc pentru sugestii si intuitie...ascultandu-va, inteleg ca statul sub divan, ca tehnica de relaxare , poate fi chiar uimitor de profitabil, pentru intelepciune si non combat...v-as invita in acvariul meu, dar presimt ca v-ati nascut sub alte semne...
cu sincera si rarisima tandrete...

 =  noemiiiii....
Elena Toma
[24.May.06 20:05]
i need you...:))

 =  Textul, unde e, care e?
Adrian Firica
[28.May.06 19:27]
Poemul este o versificatie decenta, nespectaculoasa si evident parodica, dar cu acea evidenta deseori ignorata, in cautarea altora, mai coplesitoare.
Parodia se anunta sec, inca din primul vers, prin pragmaticul "a fixa", pentru a se lafai, de-a dreptul,pe toata lungimea celui de-al treilea, oarecum sleampat si diluat pana la banal si fata de care referinta la "trefla care pierde" pare de-o pretiozitate impertinenta.
A doua strofa, desi legata de prima printr-o conjunctie temeinica, nu pare a fi legata de nimic care s-o justifice logic decat, din exces de bunavointa, de ideea ca termometrul si pacientii nu-s tocmai notiuni contradictorii si ca unii din acestia nu au sansa unui careu de asi cu care sa evite, pana la adanci batranete, ingropaciunea.
Cu un preludiu timid dramatic, a treia strofa esueaza intr-un patetism prafuit, precum privirea incetosata a unui septuagenar inca dandy, care-si contabilizeaza, la pensie, amorurile ilicite, dar zburdalnice, incurcand prenumele si starea civila, dar nu si circumferinta bustului.
In a patra si ultima, din fericire, se anunta o moarte demna si verticala, dar se renunta la ea din rezoane de protectie a mediului, oricum virusat si doldora de suspiciuni; glaciatiunea interioara continua sa-si faca de cap, vijelios, in falfaitul funebru al unui stol de sorginte neprecizata.Care s-ar afla intr-un pericol iminent, banuim noi, daca ar urma si strofa a cincea.
Licentios prin cumintenie, lipsit de orice protuberante ideatice si de forta unui cinism consacrat, cu lirismul demontat sistematic, fara scrupule,deci, prea plat ca sa impresioneze, prea sec sa produca vreo emotie mai acatarii, prea tern si clorotic sa justifice efortul unei critici aplicate ori picanteria vreunei injuraturi suculente, poemul cel mult intriga, in sinea lui si nici macar nu irita,pentru ca n-are cu ce.
Irita, in schimb, impresia de spectacol cu bilet la pret de diva, in care apare pe scena o scolarita premianta, cu genunchi tepeni si mutra incremenita, nejustificand nici interesul binevoitor cu care a fost asteptat( poemul),nici ,
mai ales, aroganta nonsalanta cu care autoarea si-a adjudecat subtilitatea perceptiei si nici condescendenta protectiva cu care a tratat metehnele lirice din ograda altora.
Comparat cu un meniu, seamana cu poridge-ul englezesc: bine fiert, nu da crampe si asigura necesarul de calorii, dar nu te-ndeamna sa plusezi si-l uiti spontan si fara regrete, la iesirea din spatiul aerian.
Raman in suspensie( si-n coloana de mercur) doua intrebari: de ce a fost aleasa aceasta forma fixa, restrictiva, habsburgica, de-a dreptul, in care poate esua copios chiar si un maestru si de unde senzatia suspecta ca poemul a fost scris cu gura inchisa, printre dinti, ca dupa o obturatie cu arsenic si o nota de plata demolatoare.

 =  adrian firica
noemi kronstadt
[29.May.06 11:42]
domnule firica, textul este acel poem , "virus", pe care il poti vedea , mirosi , etc in pagina de autor a celei ce-ti scrie acum, noemi kronstadt.....daca intrebarea plonjeaza in abisalul unui raspuns mai altminteri, rog pe domnia voastra sa se explice

 =  mulțumesc de îndrumare
Adrian Firica
[29.May.06 11:58]
bine, am să mă uit pe unde calc.

 =  kronstadt
mircea lacatus
[02.Jun.06 23:05]
noemi
si eu am sentimentul ca orice poem poate fi masacrat depinde numai din ce perspectiva il privesti...daca am vrea am putea face si noi masacru pe textele noastre ...totusi mai speram sa vada altzii frumusetea lor (chiar daca e greu)iar nu neizbanda ...e ca in sculptura
cat despre poezia ta ...stim noi mai bine(Dumnezeu n-a murit chiar daca tu cu asta vrei sa ne sperii :)

 =  noemi...
Elena Toma
[05.Jun.06 14:47]
te-am pictat! am reusit:)

 =  mircea, elena
noemi kronstadt
[06.Jun.06 13:22]
domnule lacatus, masacrul poemului este doar pretext liric ori critic al altui fel de masacru...mi-ar place sa stiu ca izbanda de care vorbeati nu este una pe care s-o fi vrut inteleasa ca lirica, ci agonica...autre chose...
bravo, elena...atunci, icterizeaza lumea cu ea.....:)

 =  asteptare
adrian grauenfels
[16.Jun.06 09:32]
salut noemi
mi se pare unfair disparitia ta dupa numai 2 texte. pai tocmai incepusem sa am placere..Sau e viata atat de coercitiva ca nu te lasa in iatacul cu papirus si penite?
Sper ca pregatesti mari surprize care sa merite asteptarea, nu e asa?

 =  aufklarung
noemi kronstadt
[19.Jun.06 19:15]
herr grauenfels, cine a spus ca viata e fair?
...cat despre asteptare, ati vazut ce s-a intamplat cand am mai fost asteptata....

 =  un pas inainte, doi inapoi
Anghel Pop
[10.Jul.06 19:49]
Interesanta ideea de a iti critica propriul poem.

Si ce trist e totusi cand de teama rasetelor altora ajungem sa ne catalogam emotia drept autoparodiere.

 =  koan
noemi kronstadt
[12.Jul.06 10:51]
nu vi se pare un rationament exagerat de simplist, domnule pop, cel putin pentru inteligenta cu care ne-a obisnuit pana acum domnia voastra? dati-mi voie sa va furnizez cateva contraargumente:
nu-mi parodiez emotiile, ci doar excesele, din motive pe care ele le cunosc foarte bine; la emotiile mele nu-mi permit sa ma incrunt si sa ma rastesc, sunt vanate cu greu si pastrate cu mare cheltuiala
dupa cum prea bine stiti, in epidemiologie, in informatica, dar si, inductiv, in arta scrisului, cei ce-si pot permite un antivirus eficient pot confectiona lejer un nou virus pe masura, care sa le dea destul timp de lucru neuronilor si ebrubetelor ...asta o spun logica formala si statistica, desi, repet, rationamentul este doar inductiv
cat despre "rasete", chiar ma uimiti, domnule pop....voyons... criticii profesionisti si onesti citesc, proceseaza, trag concluzii si emit judecati de valoare, critica ori lauda, dar nu "rad"
cititorii neprofesionisti, dar onesti citesc, adulmeca, gusta, pipaie si emit opinii, mai centrate ori mai lateralizate, dar nu "rad", desi pot rade., daca e de ras si de voie buna
dintre cei ramasi, cei care "rad" o fac derizoriu si autodescalifiant, dar noi recunoastem dreptul universal al omului de a fi penibil pe factura lui si-i trecem lejer cu vederea
ma gandesc, in nuanta zen, ca "inainte" si "inapoi" sunt notiuni relative
priviti din spate, cei doi pasi inapoi inseamna exact invers

dar va multumesc pentru vizita si grija
o benedictina?

 =  KRONSTADT Noemi, ți se pare că am deviații? am una de sept, ca mai toată lumea!
Adrian Firica
[17.Jul.06 20:06]
KRONSTADT Noemi,
domnișoară dragă,
vă citez:
"Poemul este o versificatie decenta, nespectaculoasa si evident parodica, dar cu acea evidenta deseori ignorata, in cautarea altora, mai coplesitoare. (etc.!; http://www.poezie.ro/index.php/personals/183011/index.html)
pitecantropii au sâni - femele, sau masculi. conturul anatomic nu-l asum, nici funcțiunile. în ceea ce privește obsesiile ... fiecare cu "pitecantropiile" sal

 =  sale!, cu scuzele de rigoare
Adrian Firica
[17.Jul.06 20:10]
"sale"!

 =  domnule firica
noemi kronstadt
[19.Jul.06 18:02]
domnule firica, poate e de la canicula, poate e de la dentistul care ma chinuie si-n vis, dar nu vad legatura dintre virus, pitecantropism si scrierea domniei voastre...imi asum limitele propriei intelegeri si va rog sa-mi explicati, pe indelete

 =  Droido!...
Anghel Pop
[31.Aug.06 18:34]
Noemi, de ce nu mai postezi texte?
Te asteapta fanclubu`, si tu, nimic.
Cu o poezie si o autocritica ti-ai epuizat geniul?
Hai, la treaba!
Ca vita e brava, dar arsul e lung.

P.S.
Ti-a iesit bine operatia estetica, acum nimeni nu te mai poate recunoaste in portretul-robot de pe pagina de autor.
Unge mecanismele cu ulei de motor, sa iasa poezii de calitate!

 =  gata, am închis licitația: Noemi e prefațatoarea mea diacritică!
Adrian Firica
[15.Dec.06 21:06]
Noemi dragă
'nainte de '89 exista numai un singur centru de dializă
acum sunt multe - tinzând către a fi o sută

... beau mult
constant
fidel vinului roșu tot gălbui îmi iese

pe 6 și 7
'n decembrie n-am scris texte*
critică-mă!

mi-am scos diacriticile din cap și din texte
o să le pun așa-ntr-un volum de-o sută de pagini
așa de critic am fost cu mine încât n-am prefațator... să-mi iasă diacritica așa cum scrie cartea

altfel nu-s Yes Man
nici izmană
... pe călător

* Note - fără diacritice!
Textul, unde e, care e?

Poemul este o versificatie decenta, nespectaculoasa si evident parodica, dar cu acea evidenta deseori ignorata, in cautarea altora, mai coplesitoare.
Parodia se anunta sec, inca din primul vers, prin pragmaticul "a fixa", pentru a se lafai, de-a dreptul,pe toata lungimea celui de-al treilea, oarecum sleampat si diluat pana la banal si fata de care referinta la "trefla care pierde" pare de-o pretiozitate impertinenta.
A doua strofa, desi legata de prima printr-o conjunctie temeinica, nu pare a fi legata de nimic care s-o justifice logic decat, din exces de bunavointa, de ideea ca termometrul si pacientii nu-s tocmai notiuni contradictorii si ca unii din acestia nu au sansa unui careu de asi cu care sa evite, pana la adanci batranete, ingropaciunea.
Cu un preludiu timid dramatic, a treia strofa esueaza intr-un patetism prafuit, precum privirea incetosata a unui septuagenar inca dandy, care-si contabilizeaza, la pensie, amorurile ilicite, dar zburdalnice, incurcand prenumele si starea civila, dar nu si circumferinta bustului.
In a patra si ultima, din fericire, se anunta o moarte demna si verticala, dar se renunta la ea din rezoane de protectie a mediului, oricum virusat si doldora de suspiciuni; glaciatiunea interioara continua sa-si faca de cap, vijelios, in falfaitul funebru al unui stol de sorginte neprecizata.Care s-ar afla intr-un pericol iminent, banuim noi, daca ar urma si strofa a cincea.
Licentios prin cumintenie, lipsit de orice protuberante ideatice si de forta unui cinism consacrat, cu lirismul demontat sistematic, fara scrupule,deci, prea plat ca sa impresioneze, prea sec sa produca vreo emotie mai acatarii, prea tern si clorotic sa justifice efortul unei critici aplicate ori picanteria vreunei injuraturi suculente, poemul cel mult intriga, in sinea lui si nici macar nu irita,pentru ca n-are cu ce.
Irita, in schimb, impresia de spectacol cu bilet la pret de diva, in care apare pe scena o scolarita premianta, cu genunchi tepeni si mutra incremenita, nejustificand nici interesul binevoitor cu care a fost asteptat( poemul),nici ,
mai ales, aroganta nonsalanta cu care autoarea si-a adjudecat subtilitatea perceptiei si nici condescendenta protectiva cu care a tratat metehnele lirice din ograda altora.
Comparat cu un meniu, seamana cu poridge-ul englezesc: bine fiert, nu da crampe si asigura necesarul de calorii, dar nu te-ndeamna sa plusezi si-l uiti spontan si fara regrete, la iesirea din spatiul aerian.
Raman in suspensie( si-n coloana de mercur) doua intrebari: de ce a fost aleasa aceasta forma fixa, restrictiva, habsburgica, de-a dreptul, in care poate esua copios chiar si un maestru si de unde senzatia suspecta ca poemul a fost scris cu gura inchisa, printre dinti, ca dupa o obturatie cu arsenic si o nota de plata demolatoare.
Adrian Firica [06.Dec.05 04:01]


mulțumesc de îndrumare

bine, am să mă uit pe unde calc.
Adrian Firica [06.Dec.05 05:01]


KRONSTADT Noemi, ți se pare că am deviații? am una de sept, ca mai toată lumea!

KRONSTADT Noemi,
domnișoară dragă,
vă citez:
"Poemul este o versificatie decenta, nespectaculoasa si evident parodica, dar cu acea evidenta deseori ignorata, in cautarea altora, mai coplesitoare. (etc.!; http://www.poezie.ro/index.php/personals/183011/index.html)
pitecantropii au sâni - femele, sau masculi. conturul anatomic nu-l asum, nici funcțiunile. în ceea ce privește obsesiile ... fiecare cu "pitecantropiile" sal
Adrian Firica [07.Dec.05 17:02]


sale!, cu scuzele de rigoare

"sale"!
Adrian Firica [07.Dec.05 17:02]

 =  d-lui firica adrian, esq.
noemi kronstadt
[18.Dec.06 17:09]
sa va tin stativul pentru dializa, sa scriu cu gothice prefata ori sa dau autografe in locul dumneavoastra?
ca n-am inteles prea limpede ...

 =  nu contează
Adrian Firica
[18.Dec.06 19:44]
dă-le!

 =  noemi
felix nicolau
[07.Feb.07 23:46]
acum esti pregatita pt deko,zau!

 =  ziua mea cade noaptea
noemi kronstadt
[09.Feb.07 01:46]
felix, azi este,intr-adevar, ziua mea de nastere, dar nu era nevoie de toata piata de flori din haarlem...:)
pregatita sa fac ce, la art deko???

 =  unde-i
luana zosmer
[10.Mar.07 13:24]
Auzi, bisturiul meu e la tine?

 =  ...
Mihai Robea
[16.Aug.07 16:21]
noemi-san...lungul drum din țara soarelui. Răsare noaptea înstelată fără secondanți. Excelentă "lecție"!

 =  as fi tentat sa te felicit noemi, dar nu se face si nu mi sta in caracter:)
pop adrian
[20.Aug.07 16:58]
...dincolo de rafinamentul subtil al acestei asa zise masacrari ma surpinde nesemnificativ, incapacitatea frapanta a 'celor placut impresionati' de a vedea in demolari doar praful gros, de a simti doar mirosul de mucegai si de a percepe doar rejectia. in ciuda avertismentului prea putin voalat din final care dupa umila mea parere demoleaza si el un intreg edificiu, construit cu sarcasm, delicatete si placere. departe de a masacra, acest inteligent exercitiu literar, (auto)penalizeaza cu blindete incercarile premature de a plasa citeva strofe pe orbita Poeziei. sau afirma dureros groaza celor pentru care poezia ar putea sa mai insemne ceva. din alta perspectiva cu naivitate ma incadrez in categoria celor care considera inutila critica poeziei, atit cit inca ea se mai poate simti. cu o singura exceptie: masacrarea rituala a propriilor texte.

 =  negarea negatiei
noemi kronstadt
[21.Aug.07 08:17]
domnule pop, mie caracterul nu-mi interzice, ba chiar imi da branci sa va felicit pentru perceptia justa si cumva, afectuoasa, a celor doua lectii...sunteti singurul care a vazut ceea ce era evident si coplesitor: ultima fraza nu este altceva decat masacrarea cu arsenic a "lectiei", recte, negarea negatiei....
hm...hm....adulmec un ardelean....:)

 =  luana, domnule robea
noemi kronstadt
[21.Aug.07 12:16]
luana, da ,e la mine, adica a fost, acum e in magazia de corpuri delicte...:)
mihai robea, reverenta pentru prezenta si monitorizarea trippului:)

 =  ?
Anghel Pop
[21.Aug.07 14:00]
Când o să te pui serios pe scris?
Hai că poanta asta cu masacrarea unicului text e răsuflată de un an...




Nu sunt permise comentarii(texte) anonime!
Pentru a înscrie comentarii(texte)
trebuie să te înscrii şi să te autentifici.

Înapoi !


Warning: Unknown: write failed: No space left on device (28) in Unknown on line 0

Warning: Unknown: Failed to write session data (files). Please verify that the current setting of session.save_path is correct (/var/www/dynamic/-agonia.v3-2/www-responsive/tmp) in Unknown on line 0