Comentariile membrilor:

 =  Ziua ne stranguleaza cu probleme
razvan rachieriu
[12.Feb.09 13:14]
Ziua ne ștrangulează cu funia problemelor de la serviciu, așa că noaptea o așteptăm ca pe o “femeie satisfăcută” ce “desface strânsoarea din jurul gâtului”, deschidem larg geamul și o invităm să intre în cameră.
Ea se așează cuminte pe lucruri și ne ademenește cu somnul liniștitor.


 =  raspuns
Ligia Pârvulescu
[12.Feb.09 13:25]
Razvan, ai luat-o in sens invers decat in text :). Oricum, nici noaptea nu cred ca pare a fi mai linistitoare, daca te strange de gat, chiar si cu dragoste. Dar desigur ne putem dori si nopti blande :)

 =  *
Andrei Trocea
[12.Feb.09 14:32]
ca senzatie, cam asta simt prima data cand dimineata ies pe balcon. inlocuirea unui ou urias cu altul, felinarele inca aprinse, deja fara noima, primii oameni reinviati, apophis inapoiat haosului de catre ra. dar si noaptea are farmecul ei, asa cum ai spus, miroase a femeie si a felina.

At

 =  Andrei
Ligia Pârvulescu
[12.Feb.09 14:41]
da, exact la momentul ala m-am referit si eu, si chiar putin dupa. Senzatia aia am vrut sa fie transmisa in primul rand, imi pare bine ca se. Noaptea si ziua au fiecare in parte farmecul ei asaasin :), eu ma gandeam mai mult la lipsa de libertate a oamenilor din spatele geamurilor, indiferent de moment :)
Multam de trecere si semn.

 =  no rain, no pain
Dan Mureșan
[12.Feb.09 15:17]
Titlul cred că nu e potrivit. În rest ai scris bine, însă titlul nu îmi place:
1 e fumată chestia cu titlurile în engleză, le găsești peste tot,
2 nu se potrivește cu textul, nu spune nimic despre el, nu induce nimic.

 =  Dan,
Ligia Pârvulescu
[12.Feb.09 18:20]
mda, n-am stiut ce sa pun la titlu. Mai bine pun stelute :)
Mie si in rest mi se pare ca mai putea fi imbunatatit daca mai stateam pe text.
Oricum, e bine ca nu e chiar rau :), multam.

 =  .
Ela Victoria Luca
[12.Feb.09 18:28]
muzicalitatea poate fi rearmonizata daca: in prima strofa nu ar fi prea mult de s in cuvintele folosite, daca nu ar fi larg_geamul si daca in a doua strofa ai vedea ce faci cu cele 2 gerunzii, plus ca ai sub apasarea si prinse dedesubt.
imaginile au impact. merita o mai atenta constructie a discursului.
ela

 =  cor
Ela Victoria Luca
[12.Feb.09 18:28]
corecteaza ”într-un un lac” pls

 =  hi hi, asa e :)
Ligia Pârvulescu
[12.Feb.09 18:35]
Ela, multam de semn, sa tot am asa comentarii...se mai orienteaza omul :).
Stiam cu gggg, nnnnddd. Apasarea si prinse dedesubt e o subliniere, mie nu-mi place nu atat repetitia, cat cum suna "prinse dedesubt". Si nici nu stiu daca o asasina ar fi satisfacuta si ar desface lent sau altfel degetele de pe gatul cuiva, poate ar trebui sa experimentez sa stiu care-i adevarul :D. Si din incercarea de a scurta, mi se pare ca prea le-am avalansat, imaginile. Si...daca ma mai uit putin, il fac harcea-parcea si-i dau delete :)). Vorbesc serios, chiar sunt autocritica aici.
Multumesc frumos pentru semn si o apreciere atat de obiectiva, si totusi indulgenta, a textului meu.

 =  Despre mai multe feluri de ape
Călin Sămărghițan
[12.Feb.09 18:36]
O psihotică poezie a nopții, apoi una ceva mai deschisă a apei sau a ferestrelor, ceea ce e cam același lucru aici. Un sfârșit destul de apocaliptic, sau cel puțin apodictic. Apa prelinsă pe geam, ca ghilotină. Apa ca stare de confuzie, sau mediu de decantare între cele de sus și cele de jos, sau între cele înghețate și cele neînghețate.

Un tu ca plutire a unui cadavru de dedesubt.

 =  raspunsuri
Ligia Pârvulescu
[12.Feb.09 18:40]
Ela, am corectat.

Calin, putin din mine e in toti oamenii, vorba lui Leo Ancuta, sangele meu in toate fantanile. Multumesc pentru interpretare si pentru vizita in pagina mea, esti binevenit.

 =  Sayyadina,
Călin Sămărghițan
[12.Feb.09 18:45]
eu trec pentru ca săgețile să mi se înfigă în piept și nu în spate. Aș vrea să nu mă tem.

Lasă-l pe Leo, el e la altă categorie.

 =  nu inteleg
Ligia Pârvulescu
[12.Feb.09 18:50]
ce-ai vrut sa spui in ultimul comentariu, Calin. Nu va cunosc pe niciunul, tu sau Leo, dar intr-ale poeziei si nu numai, sagetile eu nu le vad infipte decat in piept, si daca se poate (si nu vad de ce sa nu se poata) chiar sa nu fie nicio sageata. Eu asta incerc. Multumesc, te mai astept cu comentarii relevante ca toate cele pe care le stiu din partea ta aici.
Seara buna :)

 =  dead man walking
Mihai Constantin
[12.Feb.09 21:49]
mie mi-a plăcut poemul până la ultimul vers. mi se pare așa, nu știu cum să zic... ceva brusc & parcă teribilistă treaba aia cu cadavrele. dar o fi un concept al întregului poem care se stârnge ca-ntr-un mănunchi acolo, la final, și care mie - destul de obosit fiind acum - îmi scapă.



 =  Slab, sunt texte mai bune în atelier
Catalin Popescu
[12.Feb.09 23:09]
plamanii apasati de dimineata...asta e vers luat probabil de la poetii secolului 18..iar ferestrele care isi lungesc apa.. asta e de secol 19 .. ceea ce e un pas inainte. text de autor mediocru de grafoman, probabil inteligent, dar sunt atatea mediocritati destepte, incat asta incepe sa oboseasca.

 =  ceva un pic cam super pășunist
Mihai Constantin
[12.Feb.09 23:19]
da, pentru că e un text pășunist și grafoman de secolul 17. și nu e de mirare că este apreciat atât de mult de grafomanii ăștia cam super plictisitori de aici. nu? hai, că așa e...!

sincer, chiar mă gândeam că ți s-a întâmplat ceva grav & ireversibil, pentru că nu mai apăreai odată... chiar te așteptam, Lumină!

 =  Mihai, Catalin,
Ligia Pârvulescu
[13.Feb.09 00:06]
multumesc pentru exprimarea parerilor, indiferent de modul in care s-a realizat acest lucru. Fiecare ne exprimam cum putem aici pe paginile de text si mai ales in pagina de comentarii.
Nu adaug decat ca va respect parerile si ca e dreptul vostru sa le aveti si sa le exteriorizati dupa puterile voastre. Le voi lua in considerare chiar si in aceasta forma si ma voi gandi la ceea ce ati spus.
Multumesc.

 =  .
Mihai Constantin
[13.Feb.09 00:17]
Ligia, atâta sper că ai citit ambele comm-uri pe care ți le-am lăsat aici. și că le-ai înțeles 100%. pe ambele.

pt. că altfel poate faci o confuzie, gen... :)

 =  .
Ligia Pârvulescu
[13.Feb.09 01:06]
Mihai, sper ca si tu ai citit cu atentie maxima raspunsul meu :)
Singura confuzie ar face-o cei care ar crede ca eu as face vreo confuzie :)
Am inteles ca nu ti-a placut, ca din modul tau de exprimare rezulta ca pur si simplu urasti textul asta, iar eu nu te contrazic, e dreptul si libertatea ta, ca si modul de exprimare.
Cu respect.

 =  er
Ligia Pârvulescu
[13.Feb.09 01:10]
"ca si in ceea ce priveste modul de exprimare"
Nota: cu privire la confuzii, m-am exprimat la modul general, si in gluma :).
Atata vreme cat vorbim exclusiv pe text, nu vad ce confuzii s-ar putea crea.
Toate cele bune.

 =  .
Mihai Constantin
[13.Feb.09 01:57]
mda, deci confuzie la greu - adică fix ce credeam și-ți zisesem... :)) nu-i nimic, ai să înțelegi comm-urilor mele de aici, eventual, vreodată. dar și dacă asta nu se va întâmpla, nu pierzi absolut nimic. :)

ideea e că nu mi-a displăcut poemul, una peste alta.




 =  Mihai,
Ligia Pârvulescu
[13.Feb.09 03:29]
din cate am inteles, cel de-al doilea com al tau nu-mi era adresat. Ultimul meu raspuns asta voia sa sugereze cand am mentionat ca nu se vor crea confuzii atata timp cat am vorbi exclusiv pe text, subinteles nu pe comentariul altcuiva [de asta spusesem ca am inteles ca-mi urasti textul, daca nu te referi la el in subsolul lui in cel de-al doilea comentariu, m-am referit acolo si la limbajul din comurile voastre chiar daca nu era adresat textului meu, si ce voiam acolo sa sugerez iata acum spun direct, si anume daca voi doi aveti probleme nerezolvate si doriti sa va contraziceti intre voi, rugamintea mea este sa gasiti alt decor decat cel de aici, unde puteti sa folositi ce mod de exprimare doriti fara a pune la mijloc alte persoane :)].
Va multumesc amandurora anticipat pentru bunavointa :)




Nu sunt permise comentarii(texte) anonime!
Pentru a înscrie comentarii(texte)
trebuie să te înscrii şi să te autentifici.

Înapoi !


Warning: Unknown: write failed: No space left on device (28) in Unknown on line 0

Warning: Unknown: Failed to write session data (files). Please verify that the current setting of session.save_path is correct (/var/www/dynamic/-agonia.v3-2/www-responsive/tmp) in Unknown on line 0