Comentariile membrilor:

 =  ...
Laurentiu Enache
[06.Feb.09 12:21]
romanii sunt foarte prosti si mereu au fost asa.
ceilalti, care simt ca ceva e in neregula planteaza flori, recita poezii si fac mitinguri. E la fel de amuzant ca si cha-cha-ul in ploaie ! Pana nu o sa ne nasca o adevarata revolutie si nu un schimb nuantat de dictaturi, romanul va fi, in totalitatea ignorantei pluraliste care il defineste, foarte prost.

 =  .
Ela Victoria Luca
[06.Feb.09 12:27]
am luat si eu aminte si semnez. cum sau necum se pot opri asemenea acte la nivel global, e greu de precizat acum/aici. si daca vom ajunge noi, generatiile actuale, sa traim sub un ”guvern mondial” manipulator al mintii/vietii umane, iar e greu de spus. cert este ca toate astea, si multe aletele asemenea, se intampla deja de mult timp, la nivel micro si macro, simultan.
(nu, nu va fi plasat textul nici la atelier, nici in pag. autor; l-am incadrat insa eu acum la personale, tu incadrasei la poezie).
ela

 =  Ligia, terorismul e o găselniță...
marius nițov
[06.Feb.09 13:13]
Ligia, terorismul e o găselniță, o regie bine gândită ca să fie justificată o nouă înregimentare. Vorbim de siguranță și în SUA intră într-o școală un nebun înarmat până în dinți și ucide tot ce-i iese în cale. Străzile din România sunt la fel de nesigure. Drepturile omului aplicate unor oameni care au învățat să trăiască fără ele nu dau niciun rezultat, din contră se înțelege că toți criminalii să beneficieze de drepturi egale cu ale celor aflați în libertate, ba mai mult, ei sunt tratați mai atent și cu mai multă responsabilitate de sistemul medical corupt din România decât cei ce plătesc să fie băgați în seamă. Înregistrările au alte scopuri, în niciun caz siguranța cetățeanului. Vom realiza fiecare la momentul potrivit că trăim într-o închisoare lărgită și că de fapt noi nu suntem pentru păpușari decât niște numere, fiecare cu celula lui.

 =  reply
Ligia Pârvulescu
[06.Feb.09 14:45]
Enaquis, noi am avut o discutie oarecum mai in amanunt asupra subiectului, tu esti de parere ca o solutie radicala si la scara mult mai larga decat pe tema asta trebuie aplicata. Nu pot sa spun decat ca sunt de acord.

Ela, multam pentru semn si parere, ai dreptate. Era ora tarzie cand am postat anuntul, iar eu neatenta, deci da, personale.

Marius, asa e.

Va multumesc pentru raspunsuri, sper sa semnati cat mai multi petitia si sa veniti la miting. Prin asemenea actiuni ale populatiei, in Grecia si Serbia proiecte asemantoare au fost respinse. Sa speram ca se va intampla la fel si la noi, dar asta nu se poate fara sa facem nimic. Trebuie sa fim cat mai multi. Inca o data, multumesc.

 =  de acord
Anca Roshu
[06.Feb.09 15:54]
cu punctul de vedere, articolul, si petitia, pe care o semnez. chiar ma preocupa, obsesiv, aceasta problema, cu incarcerarea, tiptileste si pe nesimtite, a noastra, a tuturor, in celule mai putin vizibile decat alea de puscarie, dar cu atat mai rele.
fiind prea departe de bucuresti, nu voi participa la miting.
pe de alta parte, in chestiuni de genul asta, nu cred ca mitingurile rezolva ceva.
exista cai prevazute de lege pentru suspendarea si pentru anularea hotararilor de guvern sau a altor acte normative, dar acestea nu includ, in nici intr-un caz, adunarile populare in piete din bucuresti sau aiurea.
presupun, si vreau sa cred, ca vor fi urmate acele cai. larga sustinere sau mai putin larga sustinere a populatiei este destul de nerelevanta, intr-o tara in care se vinde ca painea calda tabloidul cu piticul porno si se mananca telenovele pe paine.
sad, but true. nivelul de inteligenta si cultura, si, in felul asta, si de implicare sociala in viata comunitatii, este in cadere libera, in romania, si peste tot in lume.

+ *
florin caragiu
[06.Feb.09 15:07]
Indiferent de ce se va întâmpla, cred ca suntem într-un moment în care e important exercițiul atitudinii și responsabilității... problema este una de fond, că se creează cadrul unei potențiale dictaturi... chiar dacă acum nu sunt oameni care s-o pună în aplicare, asta nu justifică crearea cadrului favorabil, astfel încât primul dicatator ce va veni va putea exercita un control nemaiintalnit pana acum in istorie... deci mania ducerii pana la paroxism a controlului creeaza premisele unui absolutism al puterii politice.
de aceea cred ca reactiile noastre sunt importante, sociatatea civila e datoare sa creeze un fond de rezistenta ca un fel de sistem imunitar al libertatii umane.
salut acest articol.

 =  insemnare
Ligia Pârvulescu
[06.Feb.09 15:15]
Florin ce bine ca ai instelat, poate asa vad cat mai multi dintre noi si iau atitudine. Multi cu care am vorbit au atitudinea ca "oricum suntem controlati, si vom fi si mai controlati, indiferent ce-am face". Cu atitudinea asta chiar acolo ajungem. E cazul sa ne trezim, asa cum trebuia sa ne trezim si cand trebuia dat jos Ceausescu, cu mult timp inainte de '89, fara sa trecem prin atata chin. Daca o sa fim 10 milioane, 15 milioane, nu vor avea incotro decat sa renunte. Dar daca suntem o mana de oameni doar, suntem neputinciosi. Trebuie sa ne aparam drepturile si libertatile, pentru ca daca nu ni le aparam noi, in niciun caz nu exista altcineva sa le apere pentru noi. Si trebuie sa realizam acest fapt cat mai repede si cat mai profund.

 =  nu uitati
Anni- Lorei Mainka
[06.Feb.09 15:29]
in Occident s-a demonstrat in 1986 cind a fost introdus prima forma de pasaport cartela , apoi totul a fost foarte simplu: s-au introdus toate, n-a demonstrat nimeni, s-a hotarit, oamenii platesc fara sa isi puna nici o intrebare....cei putini care refuza pasaportul biometric nu pot calatori in SUA....iar fara lobby oricum nu se intimpla nimic..

 =  problemă reală versus demonizare
Victor Potra
[06.Feb.09 15:54]
Un minus al textului cred că este faptul că amestecă problema libertății cu cea a religiei.

Pe de altă parte, nu pot să nu fiu de acord cu faptul că datele biometrice pot reprezenta un instrument puternic în mâna guvernanților.
Până la urmă este vorba de neîncrederea noastră în cei care ne reprezintă: vor folosi ei acest instrument doar pentru lupta împotriva terorismului și pentru a ne proteja? Istoria ne învață că tentația este mult prea mare...

Plus că aplicarea unei măsuri care afectează sute de milioane de oameni, fără o testare serioasă, în prealabil, îmi pare o măsură iresponsabilă.

Să nu uităm însă un lucru: nu tehnologia este dușmanul, ci utilizatorii ei.

Nu voi semna petiția, pentru că nu pot subscrie la "demonizarea" problemei, dar susțin o atitudine de scepticism îngrijorat.

Victor Potra

 =  .
Ligia Pârvulescu
[06.Feb.09 16:03]
Anni, o sa ne restranga cat mai mult, pentru a ne obliga sa "alegem" cipurile.

Victor, nu e textul meu, e un memoriu care abordeaza problema din toate punctele de vedere, pentru a primi adeziunea a cat mai multi oameni. Nu stiu daca faptul ca nu-ti place un argument din atatea desi cu problema de fond esti de acord, ar fi un motiv indreptatit sa nu semnezi si prin urmare sa accepti cipurile, desi, paradoxal, nu esti de acord cu ele... E alegerea ta si trebuie respectata.

Va multumesc.

 =  Confiscarea protestului în numele religiei
Victor Potra
[07.Feb.09 00:27]
Ligia, nu pot semna sub așa ceva:

"Mărturisind Adevărul vom împlini voia lui Dumnezeu și luptându-ne cu patimile vom putea mărturisi Adevărul. Să nu uităm de spovedanie, de pocăință și să nu fim creștini de formă. Dacă Dumnezeu ne-a îngăduit să trăim astfel de vremuri „apocaliptice”, când spunem binelui rău și răului bine, este pentru că noi ne-am îndepărtat de Dumnezeu și nu avem pocăința celor din cetatea Ninive. Dumnezeu să-i binecuvânteze și să-i întărească pe toți cei care se vor angaja în lupta cea bună pentru păstrarea demnității și libertății întru Adevăr."

Compromisurile, chiar într-un scop nobil, au o limită... de aceea am spus că nu cred că e bine că se amestecă problema libertății cu cea a religiei...

Confiscarea protestului în numele religiei este un lucru la care nu pot adera...

Victor

 =  pisica argintie...
ioana matei
[07.Feb.09 00:28]
o initiativa foarte frumoasa!...ce ne apara de ideea...ca se apara...cu iubire...
ioana matei

 =  daca semneaza Radu Herinean, semnez si eu :)
Alina Manole
[18.Apr.09 20:10]
Nici eu nu semnez asa ceva. Nu inteleg legaturile pe care le mentionati in articol. Ce rau imi poate face un cip? Sa mi se fure banii pe care oricum nu-i am sau identitatea? Btw, suntem toti egali inaintea Domnului.

Ca tot ati postat pe poezie.ro textul si petitia, daca semneaza Herinean, semnez si eu. Nu pentru ca e sefu', ci pentru ca e cam singurul de pe aici care mereu a avut o viziune clara si corecta a viitorului indepartat.

:)

 =  raspunsuri
Ligia Pârvulescu
[07.Feb.09 01:38]
Victor, daca o sa ai vreodata curiozitatea sa intri in lista de semnaturi, ai vedea ca exista o rubrica de comentarii in care poti motiva de ce ai semnat. Eu acolo am scris ca motivul meu nu e religios, ci de alta natura. Personal, consider ca subiectul acesta este de o importanta mult prea mare pentru a ma impiedica intr-o motivatie ca cea descrisa de tine, desi o inteleg. Dar repet - e alegerea ta si nu trebuie sa mi-o explici mie, deja am spus ca-ti respect parerea, iar asta indiferent care ar fi motivatia ei.
Indiferent ca suntem crestini, musulmani sau atei,
dupa parerea mea nu conteaza,
important e sa fim oameni
si nu o religie sau alta ne impiedica,
ci (pe langa alte lucruri)
cantonarea in niste fagase inguste.
Repet - parerea mea.

Ioana, multumesc de citire si (sper ca si de) semnare.

 =  deja am semnat...
ioana matei
[08.Feb.09 10:47]
cu mult înainte...

+ Drumul spre iad este pavat cu intenții bune...
Cristina Andrei
[10.Dec.18 14:27]
"Vă informăm că această convorbire poate fi înregistrată. Continuarea apelului este considerată ca un acord din partea dumneavoastră". Foarte tare, nu? Bun, și dacă nu sunt de acord cu înregistrarea, nu mai pot face o reclamație, nu mai pot obține o informație, etc.? Cu alte cuvinte, MÃ OBLIGÃ să fiu de acord, dacă vreau să obțin ceva, așa cum vom fi obligați să acceptăm aceste acte electronice, dacă vrem să călătorim undeva?!
Victor, dacă intri pe site-ul unde este postată petiția, vei vedea că nu menționează motive religioase, ci pur și simplu legate de viața privată. Cred că ar trebui o petiție legată explicit de aceste pașapoarte biometrice. Și, la urma urmelor, ce rău este în faptul că există și o motivație religioasă? Între altele, așa cum menționează și articolul de mai sus, Constituția "garantează" și libertatea credinței. Am dreptul să refuz ceva care cred eu că este în contradicție cu religia mea (cred!...)
Interesant comentariul lui Marius Nițov, privitor la deținuții care vor drepturi, după ce ei au încălcat drepturile altora. Să mai menționăm aici că statul român cheltuie cu fiecare dintre ei, lunar, mai mult decât acordă alocație unui copil? CÂȚI copii au asigurate 3 mese (consistente) pe zi, din alocația aia de 25 de lei? Câți șomeri își permit acest lucru, din ajutorul de șomaj? Deținuții din România nu au grija aceasta, nici alte și alte griji, se ocupă statul de ei... Că au și ei drepturi, ca tot omul...
Semn apocaliptic sau nu, această lege este un atentat la drepturile și libertățile individuale...
Semnul meu de lectură vine târziu, când mitingul respectiv a fost consumat de mult. Participarea a fost slabă, din câte știu. Acum, când scriu, sunt strânse 21.663 de semnături. Multe, puține? Extrem de puține, după părerea mea...
Ne-a "educat" bine Ceaușescu, ne-a intrat în sânge chestia asta cu urmăritul și supravegheatul, fapt banal înainte de 1989... se pare că și după... ce mai contează că au murit oameni, ce mai contează pentru ce au luptat și au murit... ne mutăm comod de sub ochii unui Big Brother sub ochii altui Big Brother, tâmpiți, blegiți, imbecilizați, idiotizați, abrutizați... Suntem ca "boul ce sărută jugul ce-l strivește", vorba lui Bolintineanu...
Las și o stea, pentru atitudine și, mai ales, pentru poza-motto, foarte inspirată :-)
Numai bine,




Nu sunt permise comentarii(texte) anonime!
Pentru a înscrie comentarii(texte)
trebuie să te înscrii şi să te autentifici.

Înapoi !


Warning: Unknown: write failed: No space left on device (28) in Unknown on line 0

Warning: Unknown: Failed to write session data (files). Please verify that the current setting of session.save_path is correct (/var/www/dynamic/-agonia.v3-2/www-responsive/tmp) in Unknown on line 0