Comentariile membrilor:

 =  cu acelasi respect
Enache Ionut Laurentiu
[27.Mar.06 16:02]
domnule Mihai, nu ma plasati printre cei nemultumiti, v-am impartasit nemultumirea dvs. si in nenumarate randuri. accesarile nu denota calitatea unui poet, nici stelutele. Greseala lui Adrian Munteanu este urmatoarea: este un om prea valoros pentru acest site. prezentele sale pe pagina unui autor sunt STRICT literare, si tocmai aceasta degajare de activitatile non-literare de pe acest site il face sa nu fie accesat. asta sa fie problema, ca nu este accesat? ca nu este recompensat cu stele multe multe si sute de accesari? in nici un caz, valoare sa literara se regaseste in text. de multe ori, cand deschid cate un text cu 600 de vizionari si 2-3 stele, imi vine sa-mi iau lumea in cap. la Adrian e invers.. iar abuzez
de Einstein, si citez alege sa fii om de valoare, nu om de succes .
eu nu m-am simtit jignit. ci doar impartasesc aceeasi opinie.

 =  Mulțumesc pentru comentarii
Mihai Cucereavii
[27.Mar.06 16:13]
Enache Ionut Laurentiu,

Am notat numele celor care au comentat textulețul meu la http://www.poezie.ro/index.php/personals/173096/index.html, printre care sunt și cei care m-au apărat.
Iarăși nu sunt înțeles? :)



 =  Mihai
Ionut Caragea
[09.Mar.07 16:55]
Mihai, sa zicem ca puteai simplifica in felul urmator:
Agonia este ciclul primar al poeziei romanesti, locul in care se cerne orice text, locul in care profesorii stau cu ochii pe tine si iti dau note de trecere. Bineinteles, unii sunt repetenti, altii fac doi ani intr-unul, altii isi depasesc profesorii. Ei si pe acest site mai exista si nostalgici si inspectori etc etc. Eu cred ca Radu si ceilalti stiu exact care este importanta acestui site atat de controversat si chiar daca nu este intotdeauna corect in ceea ce priveste recomandarile, textele, valoarea, citirile, etc, etc, da posibilitatea oricarui autor de a progresa, de a beneficia de aceasta rampa de lansare, cu toate neajunsurile ei. Unii vom pleca, altii vom ramane, Agonia ramane vie tocmai prin neajunsurile sale, prin comentarii sau aprecieri, se creaza competitie, apar nemultumiri, totul este evolutiv, asta pentru cei care pot intelege. Caracterele puternice si talentele se vor ridica mereu. Exista si mult joc de culise, exista si o arta a imaginii pe care trebuie sa ti-o creezi aici pentru ca sunt atatia useri, eu voi mai spune inca ceva pe care tu ai eludat, valoarea depinde foarte mult si de publicitate, de sansa, de bani, adevarul este ca daca nu dai un pic din coate, nu razbesti sus si poate acest dat din coate echivaleaza si cu rabdarea de a ramane pe Agonia. Imi spusesi si eu o parere

 =  așa da
Daniel D. Marin
[27.Mar.06 16:41]
Mulțumiri pentru revenire. Aici sunteți mai clar (eu în fond, asta vă reproșam). Dar, desigur, supus în continuare greșelii :) ( ""Lory Cristea, căreia i-am scris într-un comentariu la niște colinde de-ale ei, că după o mică redactare pot fi incluse în manuale școlare"", ""Rămînem pe agonia.ro, deoarece este cel mai bun site"" sunt (încurajări. le includ la categoria aceasta) chiar/de-a dreptul exagerate. De fapt, sunt din zona ridicolului...). Dar eu socot că sunteți cât se poate de sincer, de aceea vă iert toate greșelile :). Până nu mă scoateți din nou din sărite :) (glumesc, o să-mi fiți în continuare la fel de simpatic, așa cum îmi sunt și colegii de generație, cu care, dincolo de respectul care ne unește, vă asigur, îmi "exersez" mult mai frecvent diferențele de opinie...

toate cele bune,

 =  Tot românu-i grafoman :)
Mihai Cucereavii
[27.Mar.06 16:46]
Ionuț,
Daniel D. Marin

acest site este un cenaclu virtual, la care participă toți românii de pretutindeni, cei îndrăgostiți de Poezie. Și e bine, deoarece NIMENI nu poate spune azi cine va fi mâine Poet, geniu și cine nu.

O să vă mai scot din sărite.

Succese!

 =  Felicitări, domnule Mihai!
Erika Eugenia Keller
[27.Mar.06 17:26]
atât pentru "De ce nu suntem accesați-1" cât si pentru "De ce nu suntem accesați-2"

va sarut dulce, :-*
erika
am râs in hohote
aaaaa...... si o "tentativa de adevar absolut" ;)
"Inteligenta ma urmareste ... dar eu sunt mai rapid/ă...:))

:)))




si pentru

 =  ups...
Erika Eugenia Keller
[27.Mar.06 17:30]
:">, am uitat sa sterg ultimele doua cuvinte, sper ca se intelege si nu se interpreteaza gresit.
De obicei tastez repede si nu mai fac verificari.

cu drag,
erika

 =  motive..
Fanache Emil
[27.Mar.06 21:55]
Am citit acel text atunci... Motivele pentru care domnul Adrian Munteanu nu e citit pot fi:
-Absenta subiectelor cu tenta sexuala;
-Faptul ca dansul evita sa intre in polemici cu alti autori(dansul poarta tuturor un respect deosebit);
-Scrie cu rima(chiar si asta e cateodata un criteriu);
-Dansul e un om modest in sine, scrie ce simte, scrie pentru sine si nu-si face reclama in diverse moduri precum alte persoane;
-Dansul nu e un produs de marketing, ci un poet adevarat;
-Nu este genul de om care se afla intr-un grup si e citit numai de prieteni;
-Nu incearca sa epateze inutil;
-Nu e genul care sa-i perieze pe cei mai cunoscuti, sa insiste in vreun fel fortandu-i altfel sa-l comenteze.
Acestea sunt doar cateva motive...
Domnule Mihai Cuceareavii... apreciez demersul dumneavoastra. Sunt multe de spus, dar eu sunt foarte mic pentru un subiect atat de vast.Dar sunt multi care ar putea sa spuna mai multe!
Va apreciem respectul, dar tinere talente? Poate doar Lory Cristea...restul nu cred ca meritam astfel de titulaturi.
Cu infinita stima,
Ialin



 =  revin
Ioana Veronica Epure
[27.Mar.06 21:38]
Eu nu m-am simțit în nici un fel jignită de controversata apreciere pe care ați făcut-o tinerilor... și cred că în comentariul meu nu m-am legat chiar deloc de ea... în sfârșit, problema asta deja mi se pare depășită, dar clarificarea era probabil necesară. Eu rămân la părerea mea, prea mult zgomot pentru ceva care n-are nici o treabă cu poezia.
PS: cred că 'ignorezi' e de fapt 'ignori'.
Cu respect,

 =  icoane mai avem
Lucian Preda
[28.Mar.06 01:10]
Hai sa ne pupam asa de dragul siteului Agonia, unde cateoadata este campul de lupta al celor ce nu inteleg frumosul si cred din tot dinadinsul ca daca saruti icoana vei primii laurii binecuvantati.

Stai jos
Ai nota "doi"

 =  emil fanache
Sorin DespoT
[28.Mar.06 01:30]
http://www.agonia.ro/index.php/essay/164852/index.html

ia de citește și altă perspectivă! uneori nu strică!

sd

 =  despre batranetea tinerilor
felix nicolau
[28.Mar.06 01:37]
E adevarat ca Agonia e un ring,dar de cele mai multe ori meciurile sunt cam dezlanate.Cu vizionarile o mai fi cum o mai fi,dar in ceea ce priveste comentariile ele se rezuma adesea la "imi place", "nu-mi place,nu e bun".Ca sa nu mai spun ca si cei care chiar incearca sa-si dea cu parerea mai responsabil nu scapa de obsesii fracturiste,mic-naturaliste si utilitariste-gen-Urmanov.Ma frapeaza la cei foarte tineri seceta cunostintelor despre avangarda.Ei isi inchipuie ca daca scriu in gen Angela Marinescu au impuscat rata in cotet.Daca ar da o raita si prin marile nebunii literare din prima jumatate a secolului 20,cred ca si-ar da seama ca vremea poeziei lenese a trecut de mult.Ca sa nu mai zic de o vizita pe la Hugo Friederich.Ma refer la cei care care se pretind moderni in scriitura,nu la sonetisti - care danseaza dupa reguli stricte.Nu poti face avangarda in sonet si rondel si nici nu pretinzi asta

 =  ?
Daniel D. Marin
[28.Mar.06 02:07]
mic-naturaliste

 =  Sorin DespoT
Fanache Emil
[28.Mar.06 07:09]
Am citit textul... Pai in primul rand mi se pare normal sa se pastreze acea"codare" a textului. Chiar si acel eseu se refera la pozie ca la un produs de marketing. Dar daca nu esti interesat de "publicitate" in sine si mai mult de ceea ce simti nu recurgi la toate acele mijloace. Nu am de gand sa-i spun unuia intr-un text ce mananc dimineata numai ca sa ma inteleaga si sa ma citeasca. Cine intelege si interpreteaza bine, cine nu, poate sa considere textul "codat" si sa nu mai treaca pe-acolo.
Deasemenea acolo se afirma "există o asemănare izbitoare între textul poetic și textul publicitar" si penru asta se dau si niste argumente destul de convingatoare. Eu totusi cred ca directia in care se inreapta eseul este oarecum comuna cu directia in care se indreapta si poezia... produs de marketing.
Multumesc pentru punctul de vedere oferit. Cred ca motivele pe care le-am prezentat referitoare la domnul Adrian Munteanu sunt strict legate de siteul asta. Acolo referirirle se fac la o scara ceva mai inalta!
Cu stima,
Ialin

 =  Valoarea e Agonia
Stanica Ilie Viorel
[28.Mar.06 08:13]
totul e participare si provocare, marketing...eu cunosc din proprie experienta
am o perioada pe agonia cand textele mele au avut sute de accesari...comentarii permanent...apoi am trait realitatea acestui site, am deslusit ce se intampla si am realizat cat de putina satisfactie creaza acest joc al vorbelor, al manipularii...de atunci astept, aproape ignorat total, dar astept...Astept sa realizez textul ACELA, la care cei care comenteaza sa vina pur si simplu cu o apreciere sincera...
Va zic cu convingere: daca doua sau trei persoane imi voir comenta un text, ACELE doua sau trei persoane care "trag" sirul comentariilor dupa ele un text poate ajunge plin de stelute, la subiecte fierbinti...si poate il si publica careva:)))...
E un joc...nimic serios in ceea ce priveste comentariile
Valoarea acestui site consta in AGONIA sa

Cu drag,Tego

 =  Mihai
Camelia Tripon
[28.Mar.06 08:25]
Site-ul este bun din mai multe puncte. Oferă șansa de manifestare pozitivă a tinerilor, unii chiar minunați, ajută la dezvoltarea celor care vor să mai citească și ne satisface orgoliul uneori că am fost citiți...Am mai spus și o repet, să ne bucurâm că putem dărui din gândurile și cunoștințele noastre...Există parabola semănătorului...Fii în continuare un bun semănător...și într-o zi vei culege rodul...

 =  Discuțiile sunt necesare
Mihai Cucereavii
[28.Mar.06 08:29]
Erika, după cum spunea Horia, îți sunt dator cu niște comentarii.:)
Emil, sunt de acord cu motivele menționate mai sus.
Ioana, sunt corecte ambele variante: „ignorez” și „ignori”.
Lucian, stau jos. Nota 2 nu mă sperie. Am avut și 1.
Sorine, trimiterile sunt necesare, numai nu în altă parte. :)
Felix, mi-a plăcut expresia „Vremea poeziei leneșe a trecut”. Dar nu cred în ea. Leneși au fost și vor fi.
Daniel, ține-o așa, rămâi activ.
Viorel, din orice joc tragi învățăminte.

 =  ...
Grigoras Ruxandra Ileana
[28.Mar.06 10:49]
da...probabil ca am inteles gresit menirea textului...ce pot spune..?vina mea!

 =  Completare
Stanica Ilie Viorel
[28.Mar.06 11:51]
"Ghici cine sunt cei trei"...un text de-al meu prin care spuneam ceea ce ti-am comentat mai sus

Acelasi, Tego

 =  Ce sameni, aceea și culegi
Mihai Cucereavii
[28.Mar.06 14:45]
Camelia, ai dreptate. Dacă sameni vânt, culegi furtună.
Ruxandra, nu porți nici o vină. Pur și simplu e o lecție care maturizează spiritele.
Viorel, am făcut în treacăt o vizită în pagina ta. Am văzut accesările și … îți doresc succese.

 =  Altfel
Camelia Tripon
[29.Mar.06 07:55]
Eu gândesc pozitiv, într-o zi cuvintele alese vor rodi, dacă vor "cădea" pe un ogor fertil...Cu ani în urmă am semănat îndemnuri în conversații cu niște tineri, apoi i-am întâlnit...unii începuseră cu ...Eliade, alții nici nu s-au obosit să deschidă cărțile dăruite...cam asta a spus și Iisus...

 =  De acord
Mihai Cucereavii
[29.Mar.06 14:55]
Camelia,desigur că depinde de semănător, semințe, sol și... precipitații.




Nu sunt permise comentarii(texte) anonime!
Pentru a înscrie comentarii(texte)
trebuie să te înscrii şi să te autentifici.

Înapoi !


Warning: Unknown: write failed: No space left on device (28) in Unknown on line 0

Warning: Unknown: Failed to write session data (files). Please verify that the current setting of session.save_path is correct (/var/www/dynamic/-agonia.v3-2/www-responsive/tmp) in Unknown on line 0