Comentariile membrilor:

 =  asa e...
Mat
[22.Mar.02 18:06]
Ori,
te faci vinovata de prea multa frumusete acolo in adancurile tale unduioase prin care curg in soapta cascadele debutante.
doare... intelegi?
mat

 =  Ca de obicei
Vlad Ioan Mirescu
[14.Feb.04 17:04]
Oriana, in stilul ei caracteristic. Sa vorbeasca stelutele!

 =  :))
notquiteso
[22.Mar.02 18:32]
:))

 =  da, asa e
Dania
[22.Mar.02 20:17]
Cand m-ai ridicat in brate, m-ai smuls din mine..:)

 =  sa auzim numai de bine,Oriana!
Bea3x
[23.Mar.02 02:32]
...respectiv...te-ai smuls din mine:))

 =  o steluta ti-as oferi
DoDu
[23.Mar.02 05:08]
Draga Oriana,

care va sa zica eu nu pot sa pun stelute. Mie imi plac asa de mult stelutele. Mi-as pune cateva la palarie daca as avea.
Si ti-as darui tie una sa ti-o prinzi la par.
Poezia asta mie mi-a placut. Ca e vorba de imbratisare patimasa si privire cu subanteles. Stiu, ca si eu mai clipesc strengareste, dar numai cu coada ochiului ca sa nu fac harasement. Poate ca ma intelegi.
Ce nu inteleg eu este culoarea asta verzui si scrisul micut si migalos ca ma dor orbitele ochilor.
Te rog sa nu te superi pe mine.

 =  Doua minuni
RRostas
[23.Mar.02 06:35]
Ce minune de poem ati ales si l-ati continuat pot spune tot atat de bine personalizandu-l. Si "buzele ochilor", da, pleoapele ochilor sunt buze. In Ardeal se spune ca daca saruti pe cineva pe ochi, asta inseamna ca iti iei ramas bun de la el sau ea, inseamna despartire. Eu va doresc sa nu va despartiti, pentru a scrie in continuare poeme atat de frumos inspirate de iubitul dumneavoastra.
Ce placere sa va citesc! Aici se gaseste intr-adevar poezia, pe acest site.

 =  nu-i asa...
mirart
[24.Mar.02 18:19]
este doar un imprumut de idei,
sau intr-adevar nu exista nici o paralela intre aceste doua poezii?
La Nichita totul este o presupunere prin acel"daca",pe cand la tine totul se desfasoara pe urma unui fapt deja foarte clar"m-ai ridicat in brate".Urmarile sunt foate clar imaginate la Nichita,iar la tine sunt cam confuze...

 =  ai dreptate
Oriana
[24.Mar.02 18:33]
Ai dreptate Mirart, voi schimba textul imediat

 =  ce sa-i faci...
mirart
[24.Mar.02 19:20]
Ceea ce am afirmat are un sens catre ambele poezii.
Forma lor este o alta problema...

 =  ->Mirart
Oriana
[24.Mar.02 21:27]
La Nichita șchiopătatul e la propriu, dacă vrei, iar iubirea lui e fără cusur pe când eu folosesc idea de șchiopătare cu alt sens, legat de o expresie ce vrea să spună că ceva nu merge cum trebuie, iubirea ce șchioapătă... și vinovăția bilaterală.

 =  de cand...
bradleej
[25.Mar.02 16:25]
oriana, nu ma nerva! cand a mers iubirea cum trebuie? noi nu stim sa iubim decat schiopatat, iar nichita e mai mult ca sigur ca "daca" acela nu l-a folosit ca pe o presupunere. sa nu schimbi nimic, nichita e nebun...si ne iubeste...:)

 =  pt oriana
AlexRed
[25.Mar.02 16:41]
nu te mai critic pentru ca stii deja ce nu pot eu sa sufar la o poezie.Insa un lucru tot il spun:nu-ti cere nimeni sa scrii pentru analfabeti sau sa folosesti numai vocabularul de baza dar la tine poezia musteste de cuvinte ce se vor impresionante.Citeste citatul din N Stanescu de mai sus si apoi poezia ta:daca puterea lui de simboliza cu vorbele prostimii e atat de mare,pe cat este frustrarea ta ca nu poti sa o faci cu stralucitoarele cuvinte?

 =  ->alexred
Oriana
[25.Mar.02 16:46]
Dă-mi sinonime pentru cuvintele care nu-ți convin și mai discutăm.

 =  oriana
AlexRed
[26.Mar.02 13:48]
propui o maniera constructiva insa eu nu functionez asa...imi pot oferi sinonime mie sau poeziilor mele insa nu pot sa propun schimbari sau solutii chiar daca le intuiesc.In fond e creatia ta si eu am semnalat ceea ce nu mi se pare mie reusit.
Iar ceea ce nu mi se pare reusit e poezia ta...prin alaturarea cu ceea ce a scris N Stanescu.Pur si simplu nu pot sta alaturi,si nu datorita lipsei de valoare a vreuneia ci datorita intentiei vadit diferite cu care au fost scrise ambele.Parerea mea,repet,parerea mea este ca tu scrii cu scop estetic,comercialul poeziei,insa inauntru goliciunea se lasa banuita de cel care o poate distinge.
Dar ce ma iau eu cu vorba...raspunsul era nu, nu am sinonime si nici nu era vorba de sinonime...

 =  Foarte bun.
Tessa
[26.Mar.02 14:47]
Imi place stilul tau.
Ma faci sa te citesc zilnic.

 =  doar frenezie
rebell
[28.Mar.02 18:55]
intr-adevar, un poem in care nu pot sa nu remarc o frenezie lirica si o usurinta in manuirea limbajului destul de rar intalnite, a caror pecete e scisa pe fondul unor catacombe sentimentale sapate in crusta indiferentei semenilor. prinsa in mrejele visului, realitatea trebuie sa te loveasca crunt, nu? totusi, ce facem cu eleganta stilistica?

 =  o steluta de la mine
TYNA
[18.Apr.02 04:47]
Mi-s tare dragi gandurile tale.

 =  vinovat pentru subiectivism
oniris
[21.Apr.02 17:45]
mai trebuie valuare si talent
caci e doar aparent
faptul ca ai
vreo legatura cu poezia

+ prin spinii criticilor, spre stele
Marina
[21.Apr.02 20:25]
parerea mea despre textul tau, e neschimbata

 =  Nichita Stănescu rules!
Arhanghell
[21.Apr.02 21:17]
stiti ce ma dispera cel mai tare?ca voi aveti impresia ca nichita stanescu avea un singur gand si o idee fixa asupra a ceea ce vroia sa spuna.Si n-as prea crede asta...Nu era el un astfel de poet.

 =  plus că...
Arhanghell
[21.Apr.02 21:18]
...plus ca este absolut clar ca aceasta continuare a ta o distruge pe prima.Totul e atat de simplu acolo,incat iti vine sa plangi de atata simplitate ce spune atat de multe,in timp ce la tine,sunt atatea cuvinte grele,incat mi se cam face scarba...Iar poezia asta chiar era una dintre favoritele mele.

 =  si nu "Nichita"!
Arhanghell
[21.Apr.02 21:18]
...si nu mai spuneti "Nichita" ca nu e chiar ruda cu voi...Sa pastram lucrurile cum sunt!Ca lui Mihai Eminescu nu-i spuneti Mihai!

 =  Arhanghellului
Oriana
[21.Apr.02 21:22]
Nichita e un nume de suflet, nu voi înceta să-l numesc altfel!
Eu sunt eu, ascunsă și complicată, scriu ca mine nu ca Nichita. De fapt, poetul meu favorit e o femeie adevărată, Nina. Ai auzit tu de ea?!?

 =  amOrianei...
Arhanghell
[21.Apr.02 21:42]
Nina si mai cum?In orice caz,poti face ce vrei desigur,insa suflet sau nesuflet,este Nichita Stanescu.Si in orice caz nu ma refeream la tine in mod direct.Ceea ce ma face sa cred ca nu toti cei ce au tot spus Nichita ca si cum ar fi un nume de suflet."nume de suflet...":))

 =  tot amOrianei...
Arhanghell
[21.Apr.02 21:42]
nu stiu...la poeziile tale,totul este atat de compact incat fiecare vers ar putea cu usurinta fi o poezie intreaga.Ar trebui sa faci ceva cu asta,ca altfel ai sa depasesti limita admisa...>:)
Si mie mi-a zis cineva ceva de genul asta odata,si acum nu mai abuzez chiar atat de mult in figuri de stil pe vers.

 =  Nichita
Nexus
[22.Apr.02 01:30]
Numindu-l pe Nichita Stanescu simplu "Nichita" este un tribut adus unicitatii sale. Numele de familie Stanescu nu spune nimic in plus el va ramine Marele Nichita.
la pronuntarea numelui sau nu mai trebuie precizat care Nichita pentru ca orice iubitor de literatura stie despre cine e vorba.
Pronuntarea numelui simplu Nichita nu ma apropie de valoarea lui ci ii recunoaste unicitatea.

 =  tine-o tot asa
calllin
[24.Apr.02 12:34]
mersi frumos de comentariu...te rog frumos sa ma intelegi si pe mine, sunt de abia la inceput. astept in continuare orice:sugestii,critici din cele mai dure...cit despre ale tale poezii, fara cuvinte...sunt superbe

 =  Nichita
Arhanghell
[24.Jan.03 06:01]
spui Nichita, gandul imi si sare la o anume grasa in mare voga prin anumite cercuri...
si e tot mare...




Nu sunt permise comentarii(texte) anonime!
Pentru a înscrie comentarii(texte)
trebuie să te înscrii şi să te autentifici.

Înapoi !


Warning: Unknown: write failed: No space left on device (28) in Unknown on line 0

Warning: Unknown: Failed to write session data (files). Please verify that the current setting of session.save_path is correct (/var/www/dynamic/-agonia.v3-2/www-responsive/tmp) in Unknown on line 0