Comentariile membrilor:

 =  Beib
Florin Rădulescu-Rudy
[14.Mar.23 20:16]
daca nu poti in vers clasic, nu o face, ramai pe parcela ta, in versul liber, e pacat sa-ti dezasamblezi cv-ul, nu toti pot scrie in absolut orice stil, ca mine, iarta-ma pentru sinceritate, stiu ca sunt un mizerabil care spune ceea ce crede si merita ciopartit. :)

Kiss your hands
Rudy

 =  Rudy,
Ottilia Ardeleanu
[14.Mar.23 20:24]
încerc și eu și altceva. nu m-am gândit că e interzis. :) am înțeles mesajul tău și mulțumesc.
cât despre cv, pe cine interesează? nu am! :)

 =  N-ai inteles, my love :)
Florin Rădulescu-Rudy
[14.Mar.23 20:33]
Nu imi permit sa-ti interzic versul clasic, dimpotriva, doar ca sper la mai mult din partea ta, stiu ca poti, doar ca scrii rapid, la prima mana, nu lucrezi ore, zile, ani, nu analizezi, asa cum fac eu. Poate ca am pretentii exagerate, in cazul asta, te rog sa ma ierti.

Rudy

 =  Rudy,
Ottilia Ardeleanu
[14.Mar.23 20:48]
așa e, prima mână. mi se pare curios așa, ce iese la prima mână. că nu vreau să epatez. că vreau să fiu totalmente om (,) normal, chiar dacă la început a fost cuvântul. cuvântul mă urmează. nu eu pe el.
mai e ceva. nu vreau să fiu perfectă fiindcă atunci nu aș mai avea niciun interes pentru poezie sau pentru oricare motiv de manifestare literar-artistică. felicitări celor perfecți! dar, cred că nu mai au ce căuta pe aici.
îți mulțumesc din nou.

 =  nu inteleg
Florin Rădulescu-Rudy
[14.Mar.23 20:53]
autosuficienta asta, eu cred ca toti oamenii sunt ca mine, un perfectionist care lucreaza uneori ani in sir la o poezie ca sa fie macar partial perfecta


Rudy

 =  nu este
Ottilia Ardeleanu
[14.Mar.23 21:06]
autosuficiență!
este o realitate.
așa procedez, pur și simplu.

 =  schimba procedura
Florin Rădulescu-Rudy
[14.Mar.23 21:12]
lucreaza fiecare vers, ore, zile, luni,ani, mi-e imposibil sa cred ca te multumesti cu nimic, daca e asa, probabil ca eu sunt un imbecil care chiar crede ca prin tenacitate iti poti depasi limitele.

Rudy

 =  Rudy,
Ottilia Ardeleanu
[14.Mar.23 21:14]
îți mulțumesc mult pentru încredere. Promit să relucrez până iese ceva din toată nebunia asta versificată.

 =  Micutzo
Florin Rădulescu-Rudy
[14.Mar.23 21:19]
As fi cel mai fericit daca ai reusi sa progresezi macar cu un procent datorita"ghionturilor" mele, trust me.

 =  Felicitari Ottilia
BogdanGeana
[14.Mar.23 21:19]
Mai, mi place de mor, e feminin si totusi bagabont, e liric si totusi miroase a AI.

P.S.
Sper sa nu o modifici, in ciuda violului psihic la care te-a supus Rudy.

 =  B.G
Florin Rădulescu-Rudy
[14.Mar.23 21:22]
Imi discreditezi sfaturile inocente, dar, e firesc ca doua genii sa afiseze opinii absolut contrare :)

 =  Domnilor,
Ottilia Ardeleanu
[14.Mar.23 21:29]
Rudy, am înțeles din prima. Tare mulțumesc. Să știi că țin cont de tot ce-mi spui!

Bogdan, tot ce scriu e din realitatea asta când mofluză, când caraghioasă, când hilară, când dură, când doar cum vrea ea. Și mie îmi place așa, la modul brut(al). Că este conformă... Nu știu cât și cum place, dar e realitatea, nu eu!
Am a mulțumi din suflet pentru recomandare.

 =  părere
Liviu Nanu
[14.Mar.23 21:43]
Dar mai există și conceptul ”opera cu imperfecțiuni”. Ceva zen dar nu numai, și Croce face vorbire de el în opera lui. Cred că o imperfecțiune în poezie, tocmai asta face, scoate în evidență frumusețea ei (acolo unde există, desigur). Bine, nu e chiar cazul acestei poezii, dar e un început. Îndemn autoarea să mai producă astfel de exerciții de stil, doar sîntem într-un atelier, nu? Succes și inspirație!

 =  Vă mulțumesc,
Ottilia Ardeleanu
[14.Mar.23 21:52]
domnule Liviu Nanu, pentru alăturare. Dacă pot să redau ceea ce simt prin cuvinte altfel, nu pot fi decât altfel.

 =  Daca nu scrii perfect, abtine-te
Florin Rădulescu-Rudy
[14.Mar.23 22:01]
eu asta fac, si se vede treaba asta, dupa injuriile pe care le primesc, pentru ca scriu aproape de perfectiunea pe care altii nici macar nu viseaza sa o atinga. :)

Rudy

 =  Rudy,
Ottilia Ardeleanu
[14.Mar.23 22:06]
poezia aceasta nu este împotriva ta!
Îmi vine să cred că te-a deranjat steluța pe care ți-am acordat-o. :)
Altfel, nu văd de ce să mă abțin. Când îmi place ceva, fie că e al meu, fie al altuia, spun.
Scriu 99% perfect.
Altceva nu mai zic.

 =  iarta-ma
Florin Rădulescu-Rudy
[14.Mar.23 22:16]
ca vreau sa-ti induc perfectiunea, si chiar apreciez steluta ta.Dar nu vad legatura, pe mine nu ma cumpara nimeni cu stelutze, imi exprim opinia, atat.

 =  să știi că
Ottilia Ardeleanu
[14.Mar.23 22:19]
nu pornisem la cumpărături, la piață, la chestii lumești. vorbeam doar de poezie!

 =  pentru mine nu exista poezie
Florin Rădulescu-Rudy
[14.Mar.23 22:28]
dar imi place sa discut excit intelectual tipele.

 =  e și ăsta
Ottilia Ardeleanu
[14.Mar.23 22:34]
un tip de umor sper!

 =  chiar vorbesc serios
Florin Rădulescu-Rudy
[14.Mar.23 22:40]
numai imbecilii se cred poeti, eu nu sunt.nici una, nici alta.

 =  să fim normali!
Ottilia Ardeleanu
[14.Mar.23 22:42]
ăsta cred că este progresul zilei de mâine!
poeți?
vai și amar!

 =  citind comentariile
Claudiu Tosa
[14.Mar.23 22:45]
am avut impresia că iar sunt pe mIRC în 2001. Mai lipsea ca Rudy să întrebe asl pls :)

 =  Claudiu,
Ottilia Ardeleanu
[14.Mar.23 22:50]
:)))), am mai progresat un pic. în domeniul contrariilor. toată lumea se descarcă precum o baterie îmbătrânită.
cam ăștia suntem...
de multe ori, ceea ce nu-mi place nu mă lasă în pace.
în loc să facem poezie, facem discrepanțe logoreice. că nu se pricepe că suntem diferiți!

 =  Claudius
Florin Rădulescu-Rudy
[14.Mar.23 22:50]
Era firesc sa-ti bagi trompa erudita in discutiile mele de parnaias consecvent. Mirc-ul nu mai exista, exista feisbucul, daca nu stiai, parfumul lui se instaleaza si aici, in mare masura si datorita mie, un paria printre poietii de poieti.

Rudy

 =  repet, poezia nu exista
Florin Rădulescu-Rudy
[14.Mar.23 22:52]
exista cativa puscariasi care se cred poeti.atat.

 =  Rudy,
Ottilia Ardeleanu
[14.Mar.23 22:59]
hai să-i lăsăm deoparte, bine?!
Cred că liniștea personală este mai importantă.

 =  eu nu accept sa ma zbat in mediocritate si sa fiu pupincurist
Florin Rădulescu-Rudy
[14.Mar.23 23:03]
asa ca imi voi continua demersul, indiferent de consecinte, poezia nu exista, dar exista oameni suficient de inteligenti incat sa o mimeze.

 =  Rudy,
Ottilia Ardeleanu
[14.Mar.23 23:11]
nimeni nu pupă pe nimeni atâta vreme cât scrie frumos, dezinvolt, emoționat.
Să nu ducem poezia în inepția orgoliului, ea nu are nicio vină!

 =  emoționant*
Ottilia Ardeleanu
[14.Mar.23 23:13]
vru să fie, dintr-o tastatură în vrie, la noapte târzie!

 =  beib,traiesti in alta lume
Florin Rădulescu-Rudy
[14.Mar.23 23:14]
si aici sunt destui pupincuristi, daca eram editor ii desfiguram, noroc ca sunt un geniu insignifiant :)

 =  Rudy, nu sunt niciun geniu
BogdanGeana
[14.Mar.23 23:18]
pe bune, sunt insa cu siguranta un tip care are privilegiul de a face fix ce ii place. Sunt un impatimit colectionar de muzica pe vinil, de la blues si jazz sau xe la world la rock de toate felurile, am facut si radio acum vreo 20 ani, mare iubitor de film, european in special si asiatic, iubitor si om cu caini, husky, fireste si sotul sotiei mele si tatal fiului meu. De vanitati nu mai am timp. Deloc! In schimb pentru site-ul asta imi fac.

Te voi ruga asadar sa nu imi atribui nici in gluma afinitati de ale tale, chiar daca, esti stapanit de cele mai bine intentii. Nu avem aceleasi gusturi, nu avem aceleasi umori. Eu scriu ce simt, tu scrii NUMAI soneAt. Probabil ca acum 20 de ani ti-as fi aruncat manusa si ti-as fi aratat ca pana si la sonet sunt cel putin de nivelul tau, fie si numai prin imaginatia, informatia (am evitat sa ii zic cultura) si backgroundul de care nu mi-e rusine. Sunt sigur insa ca oricare dintre cei pe care vrei cu incapatanare sa ii maturi de aici, deosebiti de buni pe ce fac, ti-ar face zile fripte daca ar fi sa isi incerce talentul ca sonetisti. Si mi se pare ca o meriti. Ca sa pun paie pe foc, afla ca initial majoritatea de aici scriam in vers alb, metrul fiind, pastrand umorul, doar tolerat.

Si inca ceva. Aseara am considerat ca meriti sa fii promovat, desi, o spun acum public, oi fi tu mare sonetist, dar sa nu exageram. Agonia este un domeniu-Atelier, in care, dupa cum spuneam, sonetul este doar unul dintre multele genuri acceptate. Asa ca daca ar fi fost sa avem doar 3 locuri de promovare, o spun sincer, nu te-ai fi calificat. Atitudinea ta este mai departe una de neinteles, de sfidare si de zeflemea continua. Eu personal nu mai consider ca, sub aceasta desfasurare, mai reprezinti un castig pentru noi. Iti spun toate astea ca sa ai destula informatie in ceea ce ma priveste si sa nu ai nicio clipa sentimentul ca as fi las sau hranitor cu osanale.

O seara frumoasa si sa vedem ce ne aduce ziua de maine.

 =  să fii
Ottilia Ardeleanu
[14.Mar.23 23:22]
sănătos și la pungă gros, cum se zice.
nu agreez pupăciunile, așa că să trăiți bine, vorba unuia...
nu intru în rând nici de-a naibii!

 =  B.G
Florin Rădulescu-Rudy
[14.Mar.23 23:24]
Eu sunt, prin definitie, un paria. Asa ca daca mai raman aici e un bonus pentru mine. Sunt o legenda refuzata peste tot.Imi cunosc limitele, asa cum cunosc si limitele celor care incearca sa ma shunteze. Seara corecta.

 =  Bogdan,
Ottilia Ardeleanu
[14.Mar.23 23:33]
te rog nu mai spune că aici e un atelier, pentru că este o școală a poeziei. aici, rigoarea este mai presus chiar decât în școli. o spun fiindcă am fost prin destule situații, evenimente, întâlniri față în față.
poate că ar trebui să schimbați numele ăsta ipocrit pe undeva de Atelier!
atâta vreme cât se aprobă anume texte poate fi numit un examen.
eu am învățat multe aici, sub diverși editori, importantă este interacțiunea serioasă, nu la mișto!
și, mai spun, jos cu orgoliile! sunt penibile!

 =  Ottilia
Florin Rădulescu-Rudy
[14.Mar.23 23:42]
Eu m-am format singur, n-am avut nevoie de "atelierele harniciei", cand ai ceva de spus si ai forta si ceva talent, o faci, n-ai nevoie de aprobarile unor editori care, poate, iti sunt net inferiori.Nu discut de Bogdan, el e un tip special, niciodata n-a dat in mine, isi face treaba decent.

 =  Rudy,
Ottilia Ardeleanu
[14.Mar.23 23:52]
te înțeleg bine. sunt unul dintre oamenii de pe Terra care s-au descurcat singuri, dar e cu atât mai frumos, pricepi?! Singuri!
fii mândru de tine. și încrezător. nu te mai compara cu alții. nu mai căuta nod în papură altora. ei sunt ca ei, tu ca tine!
încetează să acuzi! nu-ți folosește la nimic! canalizează-te spre ceea ce-ți place. atât!

 =  Ottilia, mai poti?
BogdanGeana
[14.Mar.23 23:56]
Deja sterg tejgheaua. Scaunele sunt pe mese.

 =  Ottilia
Florin Rădulescu-Rudy
[14.Mar.23 23:58]
Nu-mi place nimic, nici macar basinile pe care le scriu si la care lucrez ani. Cum as putea sa apreciez scrierile unor amatori supralicitati?Eu nu fac parte din turma, am alte idei, sorry. Seara nice, saru' mana.

 =  spun
Ottilia Ardeleanu
[14.Mar.23 23:59]
noapte bună poeziei. în rest, fiecare cum consideră.
suflul meu acesta e.

 =  Eu detest poezia
Florin Rădulescu-Rudy
[15.Mar.23 00:03]
noapte buna site-urilor de matrimoniale, singurele care m-au ajutat sa ma formez ca profesionist.

 =  Rudy,
Ottilia Ardeleanu
[15.Mar.23 00:16]
:)))))), măcar să dorm pe perna ironiei. m-am amuzat. spiritul umoristic nu moare cu una cu două.
ăștia neuniții... treaba lor!

 =  well
aquamarine
[15.Mar.23 03:44]
citind poezia (! ) in the deep night sunt total de acord cu Florin Radulescu. cred ca e o chestie pe care tu ottilia pur si simplu, nu vrei sa o accepti. a scrie e pt. e ceva legat de o supravietuire a ego-ului tau, el cere mereu o numita cantitate de dopamina. care sa ii fie livrata cand publici un poem. chiar si cand esti criticata, tu crezi ca celalat e "the bad guy", care nu a vazut, simtit ( sic !) cea ce ai scris tu. nu am absolut nimic de zis de bine despre acest poem. fie ai incercat ceva, fie in textele tale e intotdeauna ceva ascuns, un cifru deep si profund si frumos in mintea ta desigur, la care doar cei "daruiti" pot accede.

concluzie"
/ chiar daca voi fi data afara de pe site -ul unde mi-am inceput si eu ascensiunea si am asa un feeling de recunostinta si melancolie ca l-am descoperit acum 15 ani /

1. textul este complet o aberatie. nu conteaza forma. nu are nimic poetic. nimic. nimic. nimic. din nici o directie. doar cuvinte insirate pt. cititor, care irita. cand citesti ceva prost, te simti dezgustat aproape ca ai citit si nu ti-a ramas decat senzatia ca ai pierdut timpul , ti-ai incarcat creierul cu repet, chestii fara noima, adica aberatii si ca tu de fapt esti pe un site literar unde vrei sa inveti, sa citesti cat de cat chestii ok, care sa te provoace sa scrii si tu bine, sa iti trezeasca si pe mai mai departe interesul, sa revii pe site des, pt. a citi pe altii, a procesa ceea ce citesti si in fine, sa devii mai bun.

da si 2. e o axioma asta. :)) Ottilia Ardeleanu nu are nici un pic de talent nativ, in domeniul creatiei literare.

3. si inchei romanul, Ottilia ardeleanu este exemplul clar de autosuficienta si as zice si un fel de ingamfare inconstienta, probabil, habar n-am.

ps neparat.

am scris asta pt. ca pur si simplu nu suport sa vad, si aici ma refer la Textele marca OA, ceva prost scris facut public. nu suport sa vad cum de 15 ani , cam de cand am intrat pe site, am vazut prezenta unei autoare, exrem de sociabila, "mieroasa sau prietenoasa", la care de la primul text pe care i l-am citit, am avut reactia, "Doamne, eu nu cred ca ceea ce scrie OA este frumos, este text poetic. Nu ma va interesa parerea ei. nu am ce invata de la ea. Doamne, nu ma lasa sa public ,sa ma afisez cu un text care nu e cat de cat ok ( autoevaluare) pe un site literar, chiar daca am sa simt uneori cu disperare ca vreau sa stiu ce cred altii, oameni talentati, despre scrierea mea.

da , la toti ni-i greu :)) repet, am scris aici pt. ca ma oripileaza 2 lucruri la autoare. totala lipsa de talent si surditatea, fenomenul de intr-adevar/ cuvant mai bun nu stiu sa-l descrie/ autosuficienta. si in mod clar, grafomanie. iar comentariile tale, Ottilia, ma scot din minti. si nu pot sa le ignor, poate ca acum nici nu vreau, pt. ca sunt peste tot. la textele tale criticate sunt asa, ca niste capuse pe care oricat incerci sa ti le scoti de sub piele, nu poti. sau ca niste vulturi macrofagi din savanele aficii pe care ori de cate ori incearca leii care au vanat, sa-i, alunge, ei sta acolo f. aproape, in preajma. gata ca sa inghita permanent din resturile putrezite ale lesului, sacaind la maxim, leoaicele, pana ce acestea se satura de balamuc si pleaca. idea este ca acesti vultur, niciodata nu renunta la supravietiure, cum e si normal. au gasit evolutiv metoda de a o face. si de aceea mereu revin. revin, revin. revin.





 =  aquamarine,
Ottilia Ardeleanu
[15.Mar.23 08:46]
Revino-ți! Mi se pare deplasat comentariul acesta. Dacă te intoxică textele mele, nu mai veni în pagină! Simplu.
Abia am avut răbdare să citesc inepțiile din acest supercomentariu. Deh, făcut de o poetă neautosuficientă și extraordinară.
Sigur ești pe sufletul celor care abia așteptau comentariul tău.
Eu nu fac romane din comentarii. Așa că, multă sănătate și spor la poezie!



 =  Bogdan,
Ottilia Ardeleanu
[15.Mar.23 08:59]
scuzele mele, nu ți-am răspuns la acea întrebare.
O fac acum: trebuia să pot. Mulțumesc pentru răbdare.

 =  acvamarina
Florin Rădulescu-Rudy
[15.Mar.23 10:31]
care scrie texte cu titlu in englezeasca, probabil ca sa fie receptate mai bine si de taranii care vand branza, s-a transformat subit in exeget, fara sa fi incercat vreodata versul clasic, bravo, pisi!

Rudy

 =  Oameni buni!!!
BogdanGeana
[15.Mar.23 10:38]
Iată cum arată statistica pe speța prezentă: 13 ore, 311 vizualizări, 45 opinii.

Este enorm, ar trebui să fie flatant pentru Ottilia numai că nu este, iar în cele ce urmează am să fiu foarte crud: Rudy mai ales, prin frecvență și Daniela, prin gravitate, v-ați bătut joc de textul Ottiliei. Am să o spun de pe acum, pentru a nu exista viitoare confuzii: Rudy nu este omul nostru, infiltrat să facă giumbușlucuri aducătoare de trafic. Nu este clovnul nostru, deși, un cunoscător ar zice că e undercover. Utilitatea lui Rudy nu vine însă fără efort, nu e tocmai ușor să dai mai multă lesă sau să tragi de ea, când e cazul. Ba chiar să îl închizi în padoc, până când îi trece, după care îi dai drumul din nou și îl monitorizezi. Nu merge cu treat, e semn că a venit vremea de băgat la loc, în padoc. Reacțiile lui Rudy la textul Ottiliei depășesc normalul, polemica sau pedagogia, Deontologia pe care se bazează Rudy mă trimite cu gândul la jurizări de specialitate efectuate de specialiști din alte ramuri, sau chiar de nicăieri. Nu voi da niciodată doi bani pe evaluarea unui sculptor de către un veterinar, sau a unei soprane de către un samsar. Până la urmă însă îți spui: deh, e Rudy, e știut, nimic nou...

Azi noapte, la spartul târgului însă apare și Daniela, care de vreo săptămână părea fie că își temperează frustrările, fie că tratamentul endocrin dă roade. Apare și Daniela, o abonată constantă la una dintre cele câteva zeci de mențiuni la Festivalul Internațional de Poezie Romeo și Julieta de la Mizil, care nu dă sfaturi ca Rudy, ci efectiv șterge pe jos cu textul Ottiliei.
Oameni buni, cât poți fi de rupt de realitate sau de înveninat, încât să compari mere cu fluturi? Atât Rudy, cât și Daniela nu știu să scrie decât sonet sau poezie în metru clasic. ATÂT! Au fost acceptați pe un site care nu respinge formele clasice ale poeziei, pe un site de unde și-au luat zborul poeți moderni și îndrăzneți și au ajuns să vitupereze la adresa celor care nu scriu ca ei. Am spus clar: care nu respinge formele clasice, nu ”care încurajează”. Vii la mine în casă îmbrăcat medieval, nu te dau afară, dar dacă miroși tot medieval și începi să îmi remodelezi și garderoba, AI O PROBLEMĂ!

Ceea ce însă, punctual, mi s-a părut de noaptea minții, este un algoritm inventat de Rudy, un tip cu o gură foarte mare, dar lipsit de studii de specialitate, de stăpânire de sine și de profunzime și preluat evident de Daniela, conform căruia Ottilia scrie prost pentru că pierde foarte puțin timp pe câte un poem, nu ca Rudy, firește, care scrie o viață la poezia sufletului. Măi oameni buni, băgați-vă mințile în cap! Avem deja studii de specialitate care evaluează timpul optim pe care trebuie să i-l aloci unui poem ca să fie și reușit? Rudy și Ottilia, cam în cât timp scria Nichita Stănescu un poem, știți? Întîmplarea cu cele 10 poeme ale lui Nichita, scrise lui Alex Ștefănescu, și cu cea de-a 11-a, arsă la masa de la restaurant, o știți? Nu, sigur nu o știți, dacă ați fi știut-o probabil nu v-ați fi hazardat să emiteți raționamente semidocte, Sau acum îmi va spune Rudy că pentru el Nichita Stănescu nu există. La Rudy nu mă mir, iar dacă îmi spune acest lucru Daniela pot să îl justific prin faptul că Nichita nici măcar nu a concurat la Festivalul Internațional de Poezie Romeo și Julieta de la Mizil.

La ”a câta mână” se încheie procesul de creație al unui poem, că văd că asta e expresia care vă place? Contează dacă termin a suta mână în 15 minute, sau a doua mână în 60 minute. La un poem de trei strofe, să zicem - uitasem, și bănuiesc că dimensiunea poemului contează totuși, nu? Îi faceți procese de conștiință Ottiliei că nu îmbătrânește pe text? Veniți-vă în simțiri, dragi colegi Rudy și Daniela! Încetați să mai violați intimitatea aproapelui, cu sfaturi personale, din profunda și bogata voastră experiență!


 =  daniela has left the building.
Daniela Bîrzu
[15.Mar.23 12:10]
Bogdan, am crezut ca esti un tip fain. mi-a placut ca ai talent, se vede in scrieri. Dar m-am inselat la partea cu fain. Asta e. never do this again. nu aici. habar nu am cine esti. N-am participat la niciun concurs, ever. dar nici nu conteaza. ca ma cunosti, ca nu ma cunosti. m-am gandit totusi, acum cand parasesc site-ul sa-mi spun parerea, of-ul ca agonia nu mai este ce era acum 10/ 15 ani.

dar OA era atunci. Si OA este si acum. Aceeasi.

Au fost oameni faini si talentati, toti poetii moderni si relevanti, au inceput aici. multumesc, guys, cei care au mi-au oferit feedback constructiv, critica sincera, atrageri ale atentiei asupra greselilor facute si celor care m-au incurajat.

Merci beaucoup, Medeea Iancu ! Post mortem, flori si un zambet cald lui Radu Stefanescu. Unii din cei mai talentati poeti care au facut ca site-ul asta sa insemne ceva.

Chiar mi se pare trist, Bogdan ca nu ai timp sa scrii mai mult, pt. ca scrii bine.

In loc de asta , ASTA:

"Azi noapte, la spartul târgului însă apare și Daniela, care de vreo săptămână părea fie că își temperează frustrările, fie că tratamentul endocrin dă roade. Apare și Daniela, o abonată constantă la una dintre cele câteva zeci de mențiuni la Festivalul Internațional de Poezie Romeo și Julieta de la Mizil, care nu dă sfaturi ca Rudy, ci efectiv șterge pe jos cu textul Ottiliei."

da, mi se poare f.woke sa vii cu un asemenea comentariu, in 2023.

Politicall corectness? Maybe. Stiu ca simt dezgust. Aici vine si mitocania. Aici vine si misoginismul. aici vine si nesimtirea. aici vine si psihologul. neurologul psihiatrul si medicul endocrinolog, Bogdan Geana.

Aici vine si atacul la persoana.
Bogdan Geana, de aici pot pleca multe chestii. Aici ar putea veni,daca am fi ca sa zicem, pe strada dupa ce ne-am ciocnit masinile, politia. procurorul si avocatii.
Mocirla, adica. Dar nu sunt genul. Pt. ca de fapt, nu a murit nimeni.

Doar site-ul asta e nociv, toxic, inutil. Site-ul asta este really, dead. mort.

see u all at the gala. of the Oscars, of course. este cam la o spatamana dupa ceremomie ceva gen, o petrecere nebuna, facuta pentru castigatori. the winners.
to celebrate. to have a crazy fun party.

Have a nice view.



 =  Măcelaruli îi stă bine la
BogdanGeana
[15.Mar.23 12:17]
Carmangerie, Daniela la Carmangerie
la CAR MAN GE RIEEEEEEE
Daniela la Carmangerie.

Doar ești ”măcelarul îndrăznelii, nu?

 =  Radu Ștefănescu,
Ottilia Ardeleanu
[15.Mar.23 13:37]
Dumnezeu să-l ierte, a fost un poet extraordinar, și, deși o făcea în felul lui, care părea ironic de-a dreptul, mi-a apreciat multe texte, aquamarine!
Îmi place să cred că saitul acesta va aduce oameni tineri, poeții de azi și de mâine. Cei care pleacă sunt fie îmbătrâniți, fie prea orgolioși, astfel încât nu, ei nu își sunt suficienți...! Ei sunt grozavi și atât! Aș putea spune multe în apărarea mea, dar mi se pare că am dreptul să fiu eu și să ignor persoanele care nu mă plac, fiindcă în disputele astea prostești aproape toți dovedesc faptul că au ceva împotriva omului, ci nu a creației sale. Atâta vreme cât nu admiți că se poate scrie și altfel decât o faci tu și la fel sau mai bine decât tine, la ce sunt bune comentariile astea?!
Nu mi-a plăcut că ai știrbit aici memoria unui poet pe care l-am apreciat mult!

 =  Radu Stefanescu a fost
Florin Rădulescu-Rudy
[15.Mar.23 14:10]
singurul meu prieten. Eram atat de asemanatori incat lumea ne confunda,cand el scria ceva, toata lumea credea ca de fapt sunt eu, si invers. Practic, eram siamezi. Nu o sa accept niciodata ca niste tipe insignifiante sa discute despre el. Punct. Eu zic sa va vedeti de ciorba voastra , stimate gospodine!

Rudy

 =  Rudy,
Ottilia Ardeleanu
[15.Mar.23 14:15]
să se odihnească în pace!
Era om, era poet! Nu numai tu știi asta.
Nu eu am divagat în comentariile astea despre, ceea ce am și spus mai sus.
Ascultă-mă, Rudy, o gospodină face cât milioane de poete!
O poetă este gospodină în casa poeziei!
Nu se pot confunda, dar pot coexista!
Complimente!

 =  RUGAMINTE
Florin Rădulescu-Rudy
[15.Mar.23 14:18]
Nu mai poemeniti numele lui Stef, pentru mine e extrem de dureros.

Rudy

 =  Aduceți-mi aminte
BogdanGeana
[15.Mar.23 14:22]
să ne concentrăm, când va fi cazul pe două premii: unul în memoria lui, altul în memoria lui Adrian Firică. Cred că se poate așa ceva, de fapt sunt convins!

Dumnezeu să îi odihnească!

 =  Este în regulă!
Ottilia Ardeleanu
[15.Mar.23 14:25]
Chiar nu doresc să dezgrop amintiri dureroase.
Rudy, spor la scris!
Fără tristeți, bine?!
Viaţa e frumoasă dacă îi dai voie să fie!- spunea Bukowski.

 =  O, Doamne,
Ottilia Ardeleanu
[15.Mar.23 14:31]
și Adrian Firică era un cititor-scriitor care îmi lăsa comentarii așa de obiective și favorabile! Am interacționat omenește, permisiv, inteligent! Dumnezeu să-l odihnească în pace și pe acesta!
Când mă gândesc la atâția oameni deosebiți duși dintre noi, mă întreb de ce se supără oamenii între ei!

Foarte bună ideea, Bogdan! Ar trebui să ne gândim și la alții plecați prea devreme.

 =  Părere
Irinel Georgescu
[15.Mar.23 14:57]
Nu mai înțeleg nimic.
Sonetul Ottiliei Ardeleanu este frumos, scris atent, însă după mine n-ar fi clară afirmația "când saitu' moare", că doar nu-i niciun oraș Saitu în lumea de splendori și drame tot mai mari. Propun un alt cuvânt în loc de "saitu": "ziua", "statul", "toamna", "vara", "iarna", "neamul". Un site rezistă, orice s-ar întâmpla. Chiar și condus de-o inteligență artificială, de un cyborg.

 =  Irinel Georgescu,
Ottilia Ardeleanu
[15.Mar.23 22:56]
Mulțumesc pentru trecere și semn, nu, nu, aici am vrut să semnalez o anume situație.
Oricând poate fi cizelat un text.
Mă bucur de citire.

 =  Exact, poate fi saitu, foarte bine!
Irinel Georgescu
[15.Mar.23 23:02]
Și eu. Ai dreptate. Merge saitu și va continua!

 =  uitasem un amănunt!
Ottilia Ardeleanu
[15.Mar.23 23:21]
aquamarine axiomatica este critic literar, ea știe perfect cine are și cine nu are valoare.
cine are talent și cine nu. cine are tupeu ca ea și cine nu.
o tovarășă care dă cu nuielușa la palme ca să nu mai scrii, că doar ea scrie cum trebuie scris...
o individă care se crede buricul poeziei. serios?!
nu mi-ai fost de niciun folos, dacă tot ai vorbit despre câte ai învățat pe aici.
doar te-ai rățoit!
repet, nu mai veni pe aici și consideră că te-am iertat pentru câte aberații ai emis.
nu ești tu judecătorul poeziei!
al meu nici pe atât!

 =  cine
Claudiu Tosa
[15.Mar.23 23:36]
este medeea iancu, îmi spune și mie cineva?

„mulțumesc medeea iancu” mi l-a evocat pe mircea geoană țopăind în fața camerelor în timp ce spunea „mihaela, dragostea mea” în 2009

 =  Rudy
Claudiu Tosa
[16.Mar.23 00:22]
ba mai există dar au trecut vremurile alea. și încă ce vremuri - pentru unii din noi :)

 =  O Medee mai înțeleaptă decât toate Medeile
Irinel Georgescu
[16.Mar.23 00:59]
Cred că Medeea Iancu e Medeea Marinescu, de fapt! Bună actriță! Acum, de mă contraziceți, n-aveți decât! No, am citit prin reviste și pe Facebook știrea că Medeea Iancu este și Sophie Polanski. Dar Sophie Polanski cine e? Sophie a ales. Ea e Medeea!

 =  Irinel
Claudiu Tosa
[16.Mar.23 01:04]
Nu sunt una și aceeași persoană. Simpla idee de a le confunda e o jignire la adresa primei pe care ai menționat-o.

 =  Repartizare în dubla identitate. Medeea e realitatea, iar Sophie un vis
Irinel Georgescu
[16.Mar.23 01:13]
Așadar... Medeea Iancu e profesionistă, liberă să trăiască. Iar Sophie Polanski alege să fie orice, netrăind decaf prin scris. Sau cum?

 =  Despre Medeea Iancu
BogdanGeana
[16.Mar.23 06:03]
Iata cine e Medeea Iancu:
https://www.libertatea.ro/stiri/scandal-la-gala-mihai-eminescu-poeta-medea-iancu-iti-introduc-penisul-meu-lung-si-negru-pantec-romania-video-2111362

Imi iau un antivomitiv si revin.

 =  Bogdan
Claudiu Tosa
[16.Mar.23 08:41]
Subscriu, tocmai din cauza asta comparația e de natură barbară.

 =  Geniul bun sau rău al eroinei prințese Medee...
Irinel Georgescu
[23.Mar.23 21:04]
Până la urmă ce face aici Medeea Iancu? Înfierează violul și agresiunea masculină asupra femeii, ori dă impuls precum Dana Budeanu unor astfel de practici? Oricum, tehnica repetitiv-obsesivă e o prostie, limbajul din similiprotestatar devenind unul cu adevărat labirintul frazelor stufoase. Nu înțelege Medeea Iancu un lucru: retorica excesivă poate naște efectul invers, iar orice rechizitoriu ce trece spre derizoriu este o avantajare la bară a... acuzatului. Se crede Medeea cu... cojones. O Dană Budeanu în formare. De-aia a murit la Ipotești floarea tinerimii române, fiind declarată și... ofilită iremediabil. Geniul răzbunător al Medeei asupra femeilor și domnișoarelor "imaculate" poete a acționat an de an.

 =  Stimata Daniela Birzu,
BogdanGeana
[23.Mar.23 21:25]
Ati abuzat de politica site-ului, postand in spatiul alocat unui poem, in care nu ati bifat sectiunea de limbaj explicit, un text incomod, al unei autoare care nu s-a inscris pe site-ul nostru. Evident, deocamdata textul in cauza nu poate fi vizibil.

 =  Inca cwva doamna Birzu,
BogdanGeana
[23.Mar.23 21:30]
Foarte urat mi se pare ce ati facut in spatiul Ottiliei! Nu pot spune mai multe momentan, doar ca ... Nu, momentan nu!

 =  ?
Claudiu Tosa
[23.Mar.23 22:26]
Cu multi ani in urma polemicile pe site, desi de multe ori exagerate, pastrau contact cu realitatea. Acum insa marturisesc ca unele comentarii par texte desprinse de-a dreptul de pe peretii incintelor de tip balamuc.

 =  Dragi femei,
Ottilia Ardeleanu
[23.Mar.23 22:50]
iubiți bărbații voștri!
Ceea ce scrie Medeea este o aberație totală! Nu merită niciun premiu! Daniela te întreci în ură! Îmi pare tare rău de tine.
Nu putem exista decât în puternică atracție femeie-bărbat! Și respect reciproc.
Nu există bărbați care să facă rău decât dacă au probleme, cum e și cazul unora dintre femei!
Pe ce lume trăiești, Daniela?
Eu ți-am purtat respect, tu ai venit cu invective. Te rog să nu mai intri în pagina mea. Mulțumesc.

 =  Draga Ottilia, draga Claudiu, draga Irinel,
BogdanGeana
[23.Mar.23 23:32]
Multumesc. Multumesc pentru ca prin comentariile voastre m-ati determinat sa ma implic si sa constientizez ca daca trec cu vederea derapajul Danielei Birzu contribui la proliferarea agresiunii si a mistificarii. Pentru ca asta face Daniela Birzu, agreseaza un spatiu intim, violeaza un spatiu personal pentru a ne familiariza cu violul si mirobolantul sau univers si cu ceva ce unii numesc feminism, in vreme ce mie mi se pare o fatisa instigare la ura. Killing for peace is like fucking for virginity! Varfului de lance, doamnei Medeea Iancu, i se face astfel un imens deserviciu, dar, despre asta vorbim poate altadata.

Daniela Birzu sufera, fara indoiala, iar aceasta interventie a ei este dovada ca lucrurile se pot agrava. Ca se poate degenera, politiza, incalca drepturi, numai pentru ca Daniela Birzu doreste sa compromita ce facem noi aici. Sa creeze tensiuni acolo unde nu exista.

Pe moment am blocat textul Medeii Iancu, postat de Daniela Birzu, evident vom reevalua acest text de indata ce ne va fi trimis de insasi autoarea sa, dar nu cred ca va fi respins. E loc pentru toti, pentru dragoste e loc, dar nu pentru ura. Vs garantez dragi colegi ca va fi bine, probabil in foarte scurt timp.




Nu sunt permise comentarii(texte) anonime!
Pentru a înscrie comentarii(texte)
trebuie să te înscrii şi să te autentifici.

Înapoi !


Warning: Unknown: write failed: No space left on device (28) in Unknown on line 0

Warning: Unknown: Failed to write session data (files). Please verify that the current setting of session.save_path is correct (/var/www/dynamic/-agonia.v3-2/www-responsive/tmp) in Unknown on line 0