= Femeia | razvan rachieriu [06.Jul.20 16:28] |
„Femeia” din poem posedă o „explozie” de senzualitate, un erotic fulminant, nurii ei sunt „ferestre” ce se deschid înspre esența feminină, colonizează toate „visele” și în ochii ei „timpul” se oprește magnetizat și hipnotizat. | |
= razvan | Stoica Dan [06.Oct.20 18:03] |
Multumesc pentru trecere si semnul lasat cu privire la acest poem. | |
= . | Costin Tanasescu Stefanesti [07.Jul.20 18:58] |
Un portret complet al femeii-taină. Atâtea nuanțe informative și știm atât de puțin despre ea. Am remarcat ușurința construcției, debitul poetic fluid și o foame molipsitoare de a scrie. | |
= Costin | Stoica Dan [06.Oct.20 18:03] |
Costin, iti multumesc pentru vizita. Marturisesc ca m-am abtinut sa nu il lungesc. Ai dreptate in ceea ce priveste foamea. Referitor la femeie, dupa cum bine stii, e un izvor nesfarsit de vrute si nevrute in universul asta al scrisului. Multumesc inca o data pentru oprire | |
= ericksoniană | Lavinia Micula [06.Oct.20 17:50] |
există un motiv anume pentru alegerea tipului de hipnoză? :) excelentă faza cu legatul revoluției de picior! | |
= Thais | Claudiu Tosa [06.Oct.20 21:44] |
:) Pentru ca se bazeaza pe sugestii indirecte, metafore si storytelling si o simt ca mult mai aproape de mine in comparatie cu celelalte forme (care folosesc spre exemplu sugestiile directe). Sunt bucuros ca inca esti pe aici. | |
= :) | Lavinia Micula [09.Oct.20 17:58] |
Multumesc pentru lămurire. Bucuroasă de reîntîlnire si eu! | |