Comentariile membrilor:

 =  A, ce mișto!
Ica Ungureanu
[15.Feb.12 20:23]
Poți să mă înjuri și basta,
Dar ți-o spun făr' de-nconjur:
Victor, poezia asta
Parcă ți-a ieșit din... jur!

 =  ...
Marinescu Victor
[16.Feb.12 07:56]
din...jur?:) A, ce misto ca mi-a iesit!

 =  Aur
Alina Mihai
[16.Feb.12 14:33]
Dac-ar fi toate alea cu "a",ai fi scris, conform condițiilor, c-ar fi fost mai bine să fie toate cu "c". "un inel de aur!" cum ar suna?

p.s. interesant pretext pentru a scrie. interesant e și mesajul cu luceafărul care subliniează atât de bine izolarea dintre om și lume, picând așa, ca din cer, implacabil.

 =  părerea mea
Vasile Munteanu
[16.Feb.12 15:03]

că nu depășește stadiul de teribilism puber (în exprimare, nu știu câți ani are autorul); de ce spun aceasta, pentru că raționamentul nici nu are nevoie de cine știe ce analiză pt a se dovedi eronat; dacă, să zicem, toate cuvintele ar începe cu a, am învăța să vorbim după cum urmează: aama, aata, aapa, aaca șamd; ori am fi alt popor, dar ne-ar hrăni același sân, ori laptele din sân ar fi stricat; în plus, mâine poți scrie că toate încep cu b; poimâine cu w; când se termină alfabetul cu permutări, radical, modul, limită șcl; iar când vei termină, mă gândesc că, oricât te-ai plictisi, ai ajunge la concluzia că de mâine vor începe cu litera cu care încep și acum; apa-n piuă. aia cu a_nu-știu-ce, a_nu-știu-cum nici nu o mai iau în calcul, ține deja de un specialist în logopedie.

deci partea asta e degeaba; motivul pentru care spun că este astfel nu e strict legat de aspectul "vocabularului"; dar mai rău e că nu potențează nicium așa-zisa "poezie de dragoste"; pentru că, dacă autorul pretinde că o exprimare de genul: "ce fizic ai (indiferent la ce parte anatomică se referă)! m-am îndrăgostit de tine (din cauza asta; mă rog, el ar spune datorită)" înseamnă că între uman și animal n-ar mai fi nici o diferență (poate nici n-o fi...); în plus, elementele specifice erosului sunt divine: "de la stânga la dreapta/ de la dreapta la stânga"; întreb și eu..., circular nu ar fi fost mai excitant sau măcar mai complexă mișcarea?

iar finalul e ca o sârmă întinsă printre uluci (mă rog, printre cracii de la blugi); care nu se-mpiedică, norocul lui.


 =  lui Vasile
Alina Mihai
[16.Feb.12 15:19]
Păi! Autorul spunea că ar trebui să înceapă toate cu "a" ... cum se continuă ori cum termină nu ne-a sugerat.
De aia la mine a ajuns sugestia că dacă încep toate cu "a" ar trebui să se termine tot cu "a", pe motiv că vorbele-s, de multe ori, în plus. În orice caz, dacă nu încurcă, nici n-ajută prea mult.
Un "a", modulat cum trebuie, e suficient când iubești!:))


 =  nu neg
Vasile Munteanu
[16.Feb.12 15:23]

spui tu: "Un "a", modulat cum trebuie, e suficient când iubești!"; sunt de acord; de unde reiese că dragostea (mă rog, observ că fiecare înțelege ce dorește prin aceasta) este premergătoare limbajului articulat....

 =  ...
Marinescu Victor
[16.Feb.12 15:41]
Vasile, hai sa-ti spun cum a fost. adica care e rationamentul meu in toata povestea A_sta. e foarte simplu. referitor la text, e foarte simplu. daca te poti lasa purtat de el e ok, daca nu, prin comparatie am sa spun asa: unii au doar plute si nu vor folosi niciodata vapoare. sa nu ma intelegi gresit, eu sunt pe pluta si sa mor daca de aici nu se vede tot. parca am mai zis eu asta undeva si credeam ca s-a inteles inca de atunci care e rationamentul textelor mele. daca ma citesti doar ocazional, atunci trebuie sa iti dau dreptate, e ca doua sarme printre uluci nu una si pare chiar aiurea.

referitor la rationamentul tau vis-a-vis de comentariul pe care l-ai facut, e putin vinovat si am sa-ti explic si de ce. 1. mi-ai ascuns comentariile, nu si pe al doamnei in cauza. fac o paranteza aici si spun ca umorul meu a fost chiar mai misto si mai placut decat al doamnei. 2 dupa se mi-ai ascuns comurile, eu am crezut ca e bine sa semnalizez aceasta nedreptate si poate ca am fost putin rautacios si trebuia doar sa cred ca a fost o greseala si ca, comul doamnei a fost omis, deci o greseala.:) dar nu a fost asa, de unde rezulta si trei. 3. editorul a realizat cumva nedreptatea facuta si asta doar pentru ca am stiut cum sa pun problema si aici nu incape teribilismul. apropos de asta, am 42 de ani si iti multumesc pentru tineretea acordata. e cea mai frumoasa clipa din viata unui om. si daca nu ti s-a intamplat pana acum, iti doresc. nu vreau sa intru sa intru si in alte amanunte in ceea ce priveste grupurile de interese:)de pe site, ce misto suna! ok. in concluzie trebuia sa se intample asa si comentariul tau e de bun simt. asa ca apreciez si cine ma cunoaste, stie ca nu fac misto si ca iau in considerare sfaturile. desi trebuie sa recunosti, e destul de greu sa faci asta.:)

Alina, asta cu inelele de aur imi place de mult! atatea inele si tot atatea interese:) multumesc mult!

 =  ...
Alina Mihai
[16.Feb.12 15:43]
... și devine, degrabă, pretext pentru orice.

 =  Victor
Vasile Munteanu
[16.Feb.12 15:48]

i) dacă tu spui că aceea este argumentație, e ok.
ii) dacă tu spui că eu ți-am ascuns "a_nu-știu-ce", greșești; nu am fost eu.
iii) dacă tu spui că aceea este contraargumentație, iar e ok.
iv) nu am spus că ești tânăr (de aceea am și recurs la paranteză, am spus "în exprimare")
v) "grupuri", "interese"..., deja aici m-ai pierdut complet
Concluzie: deși nu am șters nici un comentariu, dar, dacă atât de tare te-a deranjat părerea mea, îl pot șterge pe al meu; mai ales că (în sfârșit ai dreptate) te citesc ocazional.

 =  .
Alina Mihai
[16.Feb.12 15:57]
Comentariile negative primesc mereu răspunsuri interesante. Data viitoare îți bag unul în manieră muntenească! Și fii atent că nu vede rău nici el! Te-ai cam lungit cu explicații, detalii, în prima parte a poeziei. Îmi pare că știu cum gândești: o lălăi (în stilul tău ...o "freci la rece"), ca să distragi atenția de la ce pregătești în final. care final, de cele mai multe ori, are legătură cu restul poeziei doar la nivel senzorial. necum semantic. zici una, gândești alta, cum ar veni. și trebuie să recunoști că e destul de greu să ghicești ce simte careva și ce vrea el să transmită doar privindu-l vorbind cu maică-sa la telefon.
e cu atât mai greu când ești Vasile, pentru care lălăiala pare-o fi o formă de inaceptabilă de artă.

 =  ...
Marinescu Victor
[16.Feb.12 15:58]
Vasile, nu m-a deranjat parerea ta. am facut doar o legatura care nu a fost ok, pentru ca editorul e altul in cazul de fata. imi pare rau pentru confuzie, dar editorului tot ii cer o explicatie si l-as ruga chiar.
nu vreau sa stergi comentariul tau, pentru ca nu parerea ta m-a deranjat, dar asta am mai explicat-o. credeam ca m-am facut inteles inca din comul celalalt ca nu asta era problema, dar ma rog. tu alegi ce sa faci cu el, nu eu.

multumesc

 =  ...
Marinescu Victor
[16.Feb.12 16:02]
Alina, tocmai ca stiu cum COMENTEAZA Vasile si nu asta m-a deranjat.:) si mai stiu ca si tu ai dreptate si ca nu stiu cum dracului sa o fac, probabil ca asta tot incerc pana o sa-mi iasa.:) e bine ca esti e aici!

Eugenia, :) stiam eu ca asa a fost! acum trebuie doar sa stabilim niste limite pentru nimic!:)

 =  dacă tot n-am șters comentariul
Vasile Munteanu
[17.Feb.12 11:37]
mi-am dat seama că partea aia din el, din comentariul meu, cu trimitere la logopoedie poate părea exprimată cumva printre dinți și cu ochi oblici; ceea ce nu a fost cazul; ideea era că, din punctul meu de vedere, esența acestui text se găsește aici:

"asta e parte _a_romantică a a_lui meu
și dacă ți se pare nesimțit
și vulgar
normal că am să-ți scriu altă poezie",

în care "a"-ul dobândește valența lui reală, de privativ, de negație; altminteri, pare mai degrabă neputință a exprimării; știi tu, genul ăla de gând: băi, ce clar îmi e, dar nu știu cum să-ți spun; și o tot lungesc, sar din premisă în premisă (mai mult justificativ) pentru că numai concluziei i-am găsit adecvare.



cât depre celelate, nici un bai, sunt coleric, dar accept argumente.


 =  ...
Marinescu Victor
[17.Feb.12 14:05]
Vasile, eu cred ca suntem in stare in viata asta doar de un singur A. :) nu pot sa spun acum care. la ăsta m-am gandit cel mai mult. ma bucur ca nu ai sters comul, pentru ca nu mi-am dorit asta. comentariile tale sunt binevenite intotdeauna, indiferent de aspectul si continutul lor. :)

multumesc frumos!

 =  cred
Vasile Munteanu
[17.Feb.12 14:25]

că nici eu nu voiam să spun altceva; atât numai că orice a_firmație, prin scoatere în afara noastră, noi înșine rezultat al rostirii (divine) ar avea, în realitate, valențele negării.

 =  despre slow motion.
Rodica Vasilescu
[09.Oct.12 17:25]
a privi un cur in slow motion mi se pare deprimant, caci slow motion inseamna timp elastic, incetinit. adica in loc sa privesc un cur pret de cinci secunde, privesc un cur in 60 de secunde (meditand la el ca un proaspat absolvent al facultatii de filosofie si nefacand nimic) ratand astfel 60:5= 12 alte cururi vis-a-vis de care se poate face ceva.

 =  :)
Marinescu Victor
[05.Mar.12 15:12]
daca timpul meu se scurge altfel decat timpul curului se numeste ca timpul curului e in slow motion. nu stiu ce-ti veni cu deprimant si nu vreaus a intru in detalii despre cururi. e foarte important sa pastrez ceea ce simt despre cururi doar pentru mine. nu o sa ma lansez in calcule ca e deprimant. mai bine fac ceva vis a vis de cururi.

 =  pai
Rodica Vasilescu
[09.Oct.12 17:25]
nu poti pastra ceea ce simti pentru cururi doar pentru tine, ca ai postat un text cu cururi si blugi mulati. ti-ai destainuit viziunea 'dorsala', e gata treaba. asta-i culmea, urli despre cururi si-n text si-n comentarii apoi zici ca nu vrei sa zici "ce simti despre ele" :))




Nu sunt permise comentarii(texte) anonime!
Pentru a înscrie comentarii(texte)
trebuie să te înscrii şi să te autentifici.

Înapoi !


Warning: Unknown: write failed: No space left on device (28) in Unknown on line 0

Warning: Unknown: Failed to write session data (files). Please verify that the current setting of session.save_path is correct (/var/www/dynamic/-agonia.v3-2/www-responsive/tmp) in Unknown on line 0